Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Jeg er veldig glad for se at flere reagerer sterkt p de grunnlse og ondskapsfulle spekulasjonene brukeren Rips ha angrepet AEHs ettermle med.
Takker alle som har reagert p ondskapen.
De er ikke grunnlse. Det er begrunnet i rykter fremsatt her av flere andre brukere.
Akkurat som det er rykter s langt om THs personlighet. Som jeg heller ikke fornekter er sanne, det enevutelukker s visst ikke det andre.
Disse ryktene drar jeg ikke frem av ondsinnethet, men fordi de kan forklare mangel p bil, rderett over penger og det ha mistet styreverv.
Det er faktisk vanlig for familier til mennesker med denne problematikk ske minimere skadeomfanget rundt disse pasientene, samme om dere nsker kalle det ondskap.
Jeg har jobbet opp mot denne pasientgruppen i mange r, fra fine fruer til uteliggere p gata. Fellestrekket er at de ikke greier ta ansvar for seg selv, langt mindre de forpliktelser som flger med de ovenfor nevnte forhold.
De er heller ikke i stand til ta seg godt av barn.
Det er ikke slik at denne pasient gruppen fikser livene sine bare de fr ansvarsoppgaver store nok. Dette er et faktum, ikke ondsinnethet.