2020-08-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
TH har alibi - og det er ikke relevant hvis han ikke har drept sin kone.
Det har vrt nok drittkasting n! Politiet m slutte "rope ulv" - hvis de ikke har en sak - s m familien f fred.
Alibi betyr ikke at tjenesten ikke kan vre kjpt hos andre.
Citera
2020-08-19, 15:43
Medlem
Citat:
TH har alibi - og det er ikke relevant hvis han ikke har drept sin kone.
Det har vrt nok drittkasting n! Politiet m slutte "rope ulv" - hvis de ikke har en sak - s m familien f fred.

Helt enig med deg! Politiet har ikke noen avgjrende bevis. Det er jo nettopp derfor de stadig m fortsette med "underskelsene" i S4. Det kan vre indisier som peker mot TH, men jeg har veldig liten tro p at det kommer til bli reist tiltale. Og s er det jo litt ironisk da, at naboer stiller opp p dugnad - for psykopaten og morderen TH!
Citera
2020-08-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Politiet har aldri sagt at dette var en opplagt sak, de har sagt at dette er en meget krevende sak og komme til bunns i, enda mer utfordrende blir f en dom, uten lik..

Slike ting tar tid, der alle steiner skal snues.

N tapte vel TH i retten sist, nr han anket beslaget av huset.
Jeg skal ikke vre pstelig, men var det ikke slik at TH valgte anke likevel. Holdens ord var vel noe snn at "TH hadde roet seg ned".

N har TH forskt ta huset tilbake, og ftt avslag i tingretten - n forventer vi en anke i lagmannsretten.

Ting tar tid - det har du rett i - i mellomtiden s m politiet gjre seg ferdig i huset (p ene eller andre mten), slik at TH fr huset tilbake. Jeg kan ikke forst at det ikke er mulig.
Grunnlaget for siktelsen fremstr s syltynt, og det gjr at jeg blir skeptisk.
Citera
2020-08-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Alibi betyr ikke at tjenesten ikke kan vre kjpt hos andre.
Det m likevel bevises, og hvis politiet ikke har ett fnugg av bevis for det, s holder det heller ikke.
Citera
2020-08-19, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Helt enig med deg! Politiet har ikke noen avgjrende bevis. Det er jo nettopp derfor de stadig m fortsette med "underskelsene" i S4. Det kan vre indisier som peker mot TH, men jeg har veldig liten tro p at det kommer til bli reist tiltale. Og s er det jo litt ironisk da, at naboer stiller opp p dugnad - for psykopaten og morderen TH!
Takk! P hvilken mte stiller naboer opp p dugnad for TH mener du?
Citera
2020-08-19, 16:03
Medlem
Citat:

S en artikkel hvor naboer, tror det var L'tvik og S*ansen, repartere gjerdet/porten i S4. Skadene oppstod da en promillekjrer braste inn i p eiendommen. Skal se om jeg finner igjen artikkelen.
Citera
2020-08-19, 16:04
Medlem
Citat:
Det m likevel bevises, og hvis politiet ikke har ett fnugg av bevis for det, s holder det heller ikke.
Politiet har en indisierekke som tingretten mente holdt vann i fht. varetektsfengsling, men som kun 1 person av 3 i lagmannsretten var enig i. Tror du br fjerne ordet fnugg.
Citera
2020-08-19, 16:06
Medlem
Er det noen som sitter p noe informasjon og vet hva TH har gjort av tiltak for finne sin kjre kone?

Det er en rekke logiske brister i denne saken som TH selv m ta regninga for etter min mening.

Han vil ikke samarbeide med politiet, men har han engasjert privatdetektiv hvis han og familien er sikre p bortfring? Hva med tidligere ansatte fra FBI, CIA eller ett sikkerhetsselskap i verdensklasse som er spesialister p kidnappinger osv. Jeg tror at hvis han har gjort dette s ville det fremkommet i media. S da antar jeg at svaret er nei.

Hadde en av mine familiemedlemmer blitt kidnappet s hadde jeg gjort alt. Gtt til media, snakket til kidnapperne gjennom TV, aviser og p nett. Hyret inn de aller beste hvis konomien tillot det. Samarbeidet godt med politiet, men det er meg. TH er uinteressert i dette, og klarer g p jobb(dagen etterp) samt f igjen huset hvor ukjente GM drepte AEH etter 49 rs ekteskap.

Han er jo p en mte allerede dmt og hvis man er uskyldig s er det nrliggende tro at en ville gjort alt for motbevise politiets hypotese samt renvaske seg slik at man blir 100% frifunnet. Den eneste muligheten for TH bli frifunnet av folket er hvis man finner andre GM og dmmer disse. Det vil si GM som til n aldri har vrt interessert i penger. Ikke nr hun var kidnappet eller i dusren som er utlovet. Det er kun nr det brenner under fttene p TH at han tar pngboka opp av lomma.

Til dere som er 100% sikre p at TH er uskyldig s har jeg enda ikke sett en eneste teori her som kan virke logisk nok til forklare hans uskyld...
Citera
2020-08-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Er det noen som sitter p noe informasjon og vet hva TH har gjort av tiltak for finne sin kjre kone?

Det er en rekke logiske brister i denne saken som TH selv m ta regninga for etter min mening.

Han vil ikke samarbeide med politiet, men har han engasjert privatdetektiv hvis han og familien er sikre p bortfring? Hva med tidligere ansatte fra FBI, CIA eller ett sikkerhetsselskap i verdensklasse som er spesialister p kidnappinger osv. Jeg tror at hvis han har gjort dette s ville det fremkommet i media. S da antar jeg at svaret er nei.

Hadde en av mine familiemedlemmer blitt kidnappet s hadde jeg gjort alt. Gtt til media, snakket til kidnapperne gjennom TV, aviser og p nett. Hyret inn de aller beste hvis konomien tillot det. Samarbeidet godt med politiet, men det er meg. TH er uinteressert i dette, og klarer g p jobb(dagen etterp) samt f igjen huset hvor ukjente GM drepte AEH etter 49 rs ekteskap.

Han er jo p en mte allerede dmt og hvis man er uskyldig s er det nrliggende tro at en ville gjort alt for motbevise politiets hypotese samt renvaske seg slik at man blir 100% frifunnet. Den eneste muligheten for TH bli frifunnet av folket er hvis man finner andre GM og dmmer disse. Det vil si GM som til n aldri har vrt interessert i penger. Ikke nr hun var kidnappet eller i dusren som er utlovet. Det er kun nr det brenner under fttene p TH at han tar pngboka opp av lomma.

Til dere som er 100% sikre p at TH er uskyldig s har jeg enda ikke sett en eneste teori her som kan virke logisk nok til forklare hans uskyld...
Tenk at TH monterte sitt eget alibi overvkningskamera p Futurum relativt kort tid fr han virkelig trengte det som mest... snakker om flaks...
Citera
2020-08-19, 16:16
Medlem
Citat:

Det er en artikkel i Romerikes blad 6.august, bak betalingsmur. https://www.rb.no/her-stiller-naboen...s/5-43-1359277

G inn p rb.no, og sk p "L*tvik + Skans*n". Da ser du bilde, overskrift og brdtekst.
Senast redigerad av Iditarod 2020-08-19 kl. 16:20.
Citera
2020-08-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Det er en artikkel i Romerikes blad 6.august, bak betalingsmur. https://www.rb.no/her-stiller-naboen...s/5-43-1359277

G inn p rb.no, og sk p "L*tvik + Skans*n". Da ser du bilde, overskrift og brdtekst.
Ok, det har jeg ikke ftt med meg. Jeg er enig i at det er et tankekors.
Citera
2020-08-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
I Sverige ska en person vara skligen misstnkt fr ett brott som kan ge fngelse p straffskalan, fr att f freta husrannsakan ver huvud taget.
Hur det r i Norge, i just detta fall, och husrannsakan under lngre tid vet jag inte.
Men hgst troligt "skligen misstnkt" ...

Takk for informasjon! :-)
Jeg tenkte p det med tredjemannsransaking og/eller om det finnes andre lover som gir politiet lov til beslaglegge sted. Og jeg tenker at det hadde vrt en fordel om politiet (fra dag 1 og i s lang tid fremover som politiet finner det ndvendig) kunne beslaglegge et sted (som f.eks i dette tilfellet en bolig) for alvorlig straffbar handling (for finne spor og for utfre underskelser) uansett om dette stedet er BO's bolig eller ikke og uansett om andre personer som bor i huset er eller ikke er mistenkt eller siktet for forbrytelsen.

F.eks et tenkt eksempel: Ogs hvis stedet for en slik alvorlig kriminell handling mot BO ble utfrt i et hus som ikke er BO's hjem, tenker jeg at det hadde vrt en fordel om politiet kunne beslaglegge huset fra dag 1 for finne spor og utfre underskelser.

Fra uttalelse fra politiet i mai i r: (Politiet mener det er viktig understreke at en tredjemannsransakingen i dette tilfellet gjres p stedet for en alvorlig straffbar handling. Underskelsene er ledd i etterforskingen av hva som har skjedd med Anne-Elisabeth Hagen.
Formlet med etterforskningen er bringe klarhet i hva som har skjedd, hvordan, hvem som str bak, og hva som er motivet. Politiet sker etter bevis bde for og imot enkeltpersoners skyld, og i en bred og objektiv etterforskning er en viktig oppgave for politiet ogs ivareta fornrmedes rettsvern, sier politiadvokat Hrenovica.
Det stedet som fremstr som stedet for en straffbar handling, fornrmedes bolig, og hennes vrige tilholdssteder er i den sammenheng relevante steder ske etter bevis som kan gi svar p disse sprsmlene, skriver politiet.
)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in