Citat:
Ursprungligen postat av
SpeedMax
Er det noen som sitter p noe informasjon og vet hva TH har gjort av tiltak for finne sin kjre kone?
Det er en rekke logiske brister i denne saken som TH selv m ta regninga for etter min mening.
Han vil ikke samarbeide med politiet, men har han engasjert privatdetektiv hvis han og familien er sikre p bortfring? Hva med tidligere ansatte fra FBI, CIA eller ett sikkerhetsselskap i verdensklasse som er spesialister p kidnappinger osv. Jeg tror at hvis han har gjort dette s ville det fremkommet i media. S da antar jeg at svaret er nei.
Hadde en av mine familiemedlemmer blitt kidnappet s hadde jeg gjort alt. Gtt til media, snakket til kidnapperne gjennom TV, aviser og p nett. Hyret inn de aller beste hvis konomien tillot det. Samarbeidet godt med politiet, men det er meg. TH er uinteressert i dette, og klarer g p jobb(dagen etterp) samt f igjen huset hvor ukjente GM drepte AEH etter 49 rs ekteskap.
Han er jo p en mte allerede dmt og hvis man er uskyldig s er det nrliggende tro at en ville gjort alt for motbevise politiets hypotese samt renvaske seg slik at man blir 100% frifunnet. Den eneste muligheten for TH bli frifunnet av folket er hvis man finner andre GM og dmmer disse. Det vil si GM som til n aldri har vrt interessert i penger. Ikke nr hun var kidnappet eller i dusren som er utlovet. Det er kun nr det brenner under fttene p TH at han tar pngboka opp av lomma.
Til dere som er 100% sikre p at TH er uskyldig s har jeg enda ikke sett en eneste teori her som kan virke logisk nok til forklare hans uskyld...
Politiet har uttrykt seg tvetydig om hvor vidt TH har samarbeidet med politiet, og da er det opp til hver enkelt velge hvilken pstand man skal tro p.
Dette sammen med at vi har ftt vite at TH har ftt hjelp til sette sammen en svrt innholdsrik skriftlig oversikt om tanker TH har gjort seg om saken, gjr at jeg mener det motsatte enn deg.
I tillegg har vi ftt vite, gjennom datterens brev som ble offentliggjort, at TH har hatt tillit til politiet, nr det gjelder oppklaring av saken.
Ellers tror jeg at TH har rdfrt seg med sin advokat underveis. Til en viss grad kan jeg ogs tenke meg at Holden i den tiden, har vrt ndt til vre svrt overtalende, nettopp fordi TH har en mer flelsesladet tilnrming til saken.
I imotsettning til deg, ville jeg nok heller gjort det samme som TH i en slik situasjon. Lyttet til rd fra eksperter.
Nr de personene du anser som eksperter, tar avgjrelser, som bare du selv kan vite er feil (nr man selv blir siktet), s mister man selvsagt tillitt til disse.
Forelpig er det ikke fremkommet at TH og Holden har foretatt egen etterforskning, med andre eksperter enn politiet.
N vet vi at det har blitt gitt uttrykk for at det nskes nye yne p saken, inntil da forekom det ingen privatetterforskning (det er bekreftet i media).
I mellomtiden kan det hende at privatetterforsker er involvert i saken. I tilfelle det ikke er tilfellet, s kan det like gjerne vre Holden som frarder TH iverksette egen etterforskning. Det kan vre at det er nettopp i den sammenhengen, at Holden har vrt ndt til vre svrt overtalende, fordi det (sikkert) kan vre svrt deleggende for den pgende etterforskningen.
Men som du sier - det er bare min mening.
Jeg ville lyttet til eksperter, men jeg ville sagt ifra underveis om jeg var uenig, s ville det blitt deres oppgave overtale meg.