2020-08-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja, men jeg tror ikke det er mulig unng tiltale lenger. Den vil komme. S snart ptalemyndigheten mener ha tilstrekkelig beviser og indisier til en domfellelse.

villede, ikke bare politi og presse, men ogs almennheten, s grovt som TH har gjort, har en pris.

Og prisen for p spekulativt vis utnytte folks flelser, for dekke over egne forbrytelser, er at folk blir sinte og forbannede. Det er nok mange som n venter p f se TH g i fengsel for sone sin s fordmt og inderlig fortjente fengselsstraff. Jeg er en av de.
Vakre vene, du vet da ikke om han er skyldig eller uskyldig!
Citera
2020-08-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad:
Bl.a.:
-Fiskere med telelinse.
-Vitneobservasjoner i s.
-Bil over plen.
-Trusselbrev.
-nske om innkassere lsepenger uten forhandle og uten gi livsbevis. (Jeg tenker at GM var veldig kalkulerende og med hensikt ikke ordnet med en kommunikasjonsplattform som det var mulig forhandle p og som det var mulig sende livsbevis p. Om man leser trusselbrevet s kommer dette helt klart frem.)

Edit: Selv om (de eventuelle) kidnapperne forelpig ikke har blitt arrestert og det tilsynelatende kan se ut som om de lyktes i ikke bli avslrt, s tror jeg at det kan dreie seg om amatr-kidnappere/nybegynnerkidnappere (dersom det var kidnappere som utfrte forbrytelsen mot AEH).
Det ser ut som at en del innlegg fra i natt er borte?
Er det moralsk generelt vanskelig for deg se for seg at en ektemann kan drepe sin kone, muligens med hjelp av et eller fler barn, som gjr at du ikke kan se for deg TH som GM? Det er forstelig om dette er frste saken du flger med p (engasjerer deg i, var vel korrekt utsagn kanskje?) Da vil jeg anbefale faktisk ser litt true crime. Det pner ynene litt over hvor dysfunksjonelle noen familier er. Slike programmer er som regel overdramatisert, og mange er dessverre sppel, men du kan ske opp saken etterp og se at det er en ekte sak, og de fremstilte GM er dmt for forholdet, som er dramatisert p tv. Tror det er letteste mten ta inn over seg hvor mye djevelskap som skjer i nre relasjoner, se det grafisk frst. S kan du eventuelt "putte nesa" ned i en bok og lese litt om du finner det interessant. Det er ogs episoder som minner mye om denne saken, men annen staging enn kidnapping. Staging av innbrudd og selvmord er vel "vanligst" om jeg ikke tar feil.
Men som Niffy sa: Velkommen til en mrk verden...
Senast redigerad av Lurenskog 2020-08-20 kl. 20:14.
Citera
2020-08-20, 20:18
Medlem
Har ikke vrt mye lekkasjer etter at haris hrenovica fikk sparken.
Citera
2020-08-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
1) Det ser ut som at en del innlegg fra i natt er borte?
2) Er det moralsk generelt vanskelig for deg se for seg at en ektemann kan drepe sin kone, muligens med hjelp av et eller fler barn, som gjr at du ikke kan se for deg TH som GM?
3) Det er forstelig om dette er frste saken du flger med p (engasjerer deg i, var vel korrekt utsagn kanskje?) Da vil jeg anbefale faktisk ser litt true crime. Det pner ynene litt over hvor dysfunksjonelle noen familier er. Slike programmer er som regel overdramatisert, og mange er dessverre sppel, men du kan ske opp saken etterp og se at det er en ekte sak, og de fremstilte GM er dmt for forholdet, som er dramatisert p tv. Tror det er letteste mten ta inn over seg hvor mye djevelskap som skjer i nre relasjoner, se det grafisk frst. S kan du eventuelt "putte nesa" ned i en bok og lese litt om du finner det interessant. Det er ogs episoder som minner mye om denne saken, men annen staging enn kidnapping. Staging av innbrudd og selvmord er vel "vanligst" om jeg ikke tar feil.
Men som Niffy sa: Velkommen til en mrk verden...
1) Hvilke av nattens innlegg er borte? Edit: N s jeg ogs at flere av innleggene var slettet.
2) Du har nok rett i at jeg har vanskelig for se for meg at en ektemann i samarbeid med barn dreper sin kone generelt. Jeg har ikke vanskelig for se for meg at TH eller en annen mann p den alderen (eller yngre eller eldre) eventuelt kan vre skyldig eller medskyldig i drap p sin kone. Men jeg synes at andre hypoteser br etterforskes bedre i denne saken i tilfelle TH faktisk er 100% uskyldig.
3) Det er ikke den aller frste saken jeg flger med p og/eller engasjerer meg i, men jeg har fulgt med p svrt f saker fr denne saken. Jeg har ikke engasjert meg s mye i de andre sakene, det var mest lesing. Takk for anbefalinger og tips :-)
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-20 kl. 20:31.
Citera
2020-08-20, 20:31
Medlem
Citat:
Vakre vene, du vet da ikke om han er skyldig eller uskyldig!

TH oppfrer seg SKYLDIG. Folk flest oppfatter det.
Citera
2020-08-20, 20:32
Medlem
Citat:
Nyaktig hvordan oppfrer en skyldig person seg, mener du?
Kan det hende at det er noen myter om "hvordan skyldige personer oppfrer seg"?
Citera
2020-08-20, 20:34
Medlem
Citat:
Fetad:
Bl.a.:
-Fiskere med telelinse.
-Vitneobservasjoner i s.
-Bil over plen.
-Trusselbrev.
-nske om innkassere lsepenger uten forhandle og uten gi livsbevis. (Jeg tenker at GM var veldig kalkulerende og med hensikt ikke ordnet med en kommunikasjonsplattform som det var mulig forhandle p og som det var mulig sende livsbevis p. Om man leser trusselbrevet s kommer dette helt klart frem.)

Edit: Selv om (de eventuelle) kidnapperne forelpig ikke har blitt arrestert og det tilsynelatende kan se ut som om de lyktes i ikke bli avslrt, s tror jeg at det kan dreie seg om amatr-kidnappere/nybegynnerkidnappere (dersom det var kidnappere som utfrte forbrytelsen mot AEH).

Du avslrer din inkompetanse ved at du avfeier alle politiets beviser og indisier og heller klamrer deg til psttte obsevasjoner av ting som sannsynligvis ikke har noe med saken gjre.
Citera
2020-08-20, 20:37
Medlem
Citat:

Javisst, ingen uskyldig hadde opptrdt p den mten TH gjr.
Citera
2020-08-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Du avslrer din inkompetanse ved at du avfeier alle politiets beviser og indisier og heller klamrer deg til psttte obsevasjoner av ting som sannsynligvis ikke har noe med saken gjre.
Det som politiet har av bevis og indisier trenger ikke bety at TH er skyldig. I alle fall ikke de bevis og indisier som hittil har blitt offentliggjort.
Citera
2020-08-20, 20:39
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Fetad:
Bl.a.:
-Fiskere med telelinse.
-Vitneobservasjoner i s.
-Bil over plen.
-Trusselbrev.

https://www.youtube.com/watch?v=XI7FoCHJ01k
Citera
2020-08-20, 20:45
Medlem
Tror kanskje noen br lese denne artikkelen p nytt:

Statsadvokaten har full tillit til politiet i Lrenskog-saken

Statsadvokaten har full tillit til etterforskningsledelsen i Lrenskog-saken. Etterforskningen har vrt bredt anlagt siden starten, noe den fortsatt er. Politiet har utferdiget og opprettholdt siktelser i saken, og etterforskningen fortsetter. Det er for vrig ikke uvanlig at siktede og dennes forsvarer har et helt annet syn p politiets etterforskning enn det ptalemyndigheten har, sier Kirsti Guttormsen ved Oslo statsadvokatembete til TV 2.

Statsadvokaten er godt kjent med hva slags bevis politiet sitter p.

-----------------

I tillegg er det faktisk to statsadvokater som har vrt dypt involvert og orientert i denne tragiske saken uansett utfall. Begge statsavokatene har hatt full tillit.

Tunellsyn kortet kan nok legges vekk i denne saken selv om det sikkert er fristende om man ikke er enig.
Citera
2020-08-20, 20:48
Medlem
Citat:
Det som politiet har av bevis og indisier trenger ikke bety at TH er skyldig. I alle fall ikke de bevis og indisier som hittil har blitt offentliggjort.

Nei men statsadvokaten har heller ikke frafalt siktelsen mot TH og RU s det er flere instanser som er enige i at politiet er p rett vei.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in