Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Fetad:
Bl.a.:
-Fiskere med telelinse.
-Vitneobservasjoner i s.
-Bil over plen.
-Trusselbrev.
-nske om innkassere lsepenger uten forhandle og uten gi livsbevis. (Jeg tenker at GM var veldig kalkulerende og med hensikt ikke ordnet med en kommunikasjonsplattform som det var mulig forhandle p og som det var mulig sende livsbevis p. Om man leser trusselbrevet s kommer dette helt klart frem.)
Edit: Selv om (de eventuelle) kidnapperne forelpig ikke har blitt arrestert og det tilsynelatende kan se ut som om de lyktes i ikke bli avslrt, s tror jeg at det kan dreie seg om amatr-kidnappere/nybegynnerkidnappere (dersom det var kidnappere som utfrte forbrytelsen mot AEH).
Det ser ut som at en del innlegg fra i natt er borte?
Er det moralsk generelt vanskelig for deg se for seg at en ektemann kan drepe sin kone, muligens med hjelp av et eller fler barn, som gjr at du ikke kan se for deg TH som GM? Det er forstelig om dette er frste saken du flger med p (engasjerer deg i, var vel korrekt utsagn kanskje?) Da vil jeg anbefale faktisk ser litt true crime. Det pner ynene litt over hvor dysfunksjonelle noen familier er. Slike programmer er som regel overdramatisert, og mange er dessverre sppel, men du kan ske opp saken etterp og se at det er en ekte sak, og de fremstilte GM er dmt for forholdet, som er dramatisert p tv. Tror det er letteste mten ta inn over seg hvor mye djevelskap som skjer i nre relasjoner, se det grafisk frst. S kan du eventuelt "putte nesa" ned i en bok og lese litt om du finner det interessant. Det er ogs episoder som minner mye om denne saken, men annen staging enn kidnapping. Staging av innbrudd og selvmord er vel "vanligst" om jeg ikke tar feil.
Men som Niffy sa: Velkommen til en mrk verden...