2020-08-25, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(03.08.2020)I tillegg var det slepespor som frte fra toalettet og helt ut i gangen. Et familiemedlem har forklart at det er vanskelig ikke f ye p sporene selv om dra til toalettet er lukket.
Hagen hevder han ikke observerte sporene eller trusselbrevet fr han hadde vrt gjennom boligen og kom tilbake til gangen. Inne p toalettet fant Hagen klrne til kona.

https://www.tv2.no/a/11535844/

Fetad: Kan det hende at TH hadde fortalt til det familiemedlemmet i telefonsamtalen ca kl 14 om de slepesporene som TH nylig hadde oppdaget? Hvis det var slik, s tenker jeg at det er jo lettere legge merke til noe man har ftt vite om (og som man derfor ser etter), enn legge merke til noe som man ikke vet om nr man haster inn i huset for lete etter sin kone.

Ja, for at TH lyver, det har du vanskelig for tro?
Citera
2020-08-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja, for at TH lyver, det har du vanskelig for tro?
Jeg har ikke vanskelig for tro at mennesker kan lyve. Men i denne saken vet vi ikke hva som har skjedd og hva som ikke har skjedd eller hvem som er skyldig og hvem som er uskyldig i forbrytelsen mot AE.

Edit: Hvorfor skulle TH lyve om at han ikke s sporene p vei inn i huset? Var det noe som det ville vrt lurt lyve om?
Citera
2020-08-25, 19:06
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg har ikke vanskelig for tro at mennesker kan lyve. Men i denne saken vet vi ikke hva som har skjedd og hva som ikke har skjedd eller hvem som er skyldig og hvem som er uskyldig i forbrytelsen mot AE.

Nr du bruker uttrykket "Kling og Klang", hvem er det du mener?
Citera
2020-08-25, 19:08
Medlem
.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 19:09. Anledning: Feil
Citera
2020-08-25, 19:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Kan du slutte sprre meg om kling og klang, takk?

Ja, det fortalte meg egentlig alt jeg trengte vite.

Edit: Nice edit i orginalposten din, forresten...
Senast redigerad av Niffy 2020-08-25 kl. 19:16.
Citera
2020-08-25, 19:15
Medlem
Dere som tror at TH lyver, kan dere lage en liste over alle de tingene som dere mener at han lyver om og fortelle om hva dere tenker at var rsaken til lgnene og fortelle om hvorfor dette var ting som det skulle ha vrt lurt lyve om?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 19:17.
Citera
2020-08-25, 19:23
Medlem
.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 19:31.
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Men jeg ser ikke bort fra at Kling og Klang kan ha vrt uenige om at TH brukte lang tid eller kort tid:

Kling:"Han brukte kort tid. Det er mistenkelig"
Klang: "Han brukte lang tid. Det er mistenkelig"
...
(Lang krangel mellom Kling og Klang)
...
Kling: "N m vi bestemme oss for om TH brukte lang eller kort tid"
Klang: "Jo, du har rett, og dessuten begynner jeg bli sulten etter ha kranglet i s lang tid med deg. Jeg gr og henter to str og den som trekker det lengste stret har rett i om han brukte lang tid eller kort tid".
...
Kling trakk det korteste stret og da var det klargjort at TH hadde brukt lang tid. Klang smilte fra re til re fordi han "vant" og fordi han endelig kunne g og spise. (Klang som smiler fra re til re.)
...
Litt senere, etter en lang krangel igjen, bestemte Kling og Klang (ved trekke str) at det var mistenkelig at TH dro sent p jobb...

Men du er n ganske villig til g inn p lange avhandlinger om "Kling og Klang", s lenge ingen spr deg om hva du egentlig mener eller forstr med uttrykket......
Citera
Medlem
Citat:
Dere som tror at TH lyver, kan dere lage en liste over alle de tingene som dere mener at han lyver om og fortelle om hva dere tenker at var rsaken til lgnene og fortelle om hvorfor dette var ting som det skulle ha vrt lurt lyve om?

Det er da ingen som mener at det har vrt lurt eller smart av TH lyve.

Lgnene er blitt helt ndvendige for han. Sannheten vil gi han 21 rs fengsel. S, han lyver i desperasjon, og i hp om slippe unna fengselet.

Men i fengsel vil han mtte ende. Noe annet er umulig.
Citera
2020-08-25, 19:42
Medlem
Kling og Klang er to dumme politikonstabler i Pippi.
Citera
2020-08-25, 19:44
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvem mener du at MGM er da?

Og, har MGM lagt igjen skosleavtrykk som er identifiserte? Eller utydelige og uidentifiserte?

Og TH gjemte seg i garasjen imens? Eller kjrte vekk liket? Eller hva?
Jeg tror fortsatt D2, evt S var MGM i huset, det ble funnet skoavtrykk fra andre familiemedlemmer enn TH, i tillegg til Sprox.

TH satt trolig i bilen og hpet politiet skulle tro han var inne i huset da han ringte de. Hvilken telefon han ringte med vet vi ikke, kanskje snnens, datterens eller den trdlse fasttelefonen?

Liket kan ha blitt kjrt vekk av TH eller MGM mellom 1118 og 1306.
Citera
2020-08-25, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror fortsatt D2, evt S var MGM i huset, det ble funnet skoavtrykk fra andre familiemedlemmer enn TH, i tillegg til Sprox.

TH satt trolig i bilen og hpet politiet skulle tro han var inne i huset da han ringte de. Hvilken telefon han ringte med vet vi ikke, kanskje snnens, datterens eller den trdlse fasttelefonen?

Liket kan ha blitt kjrt vekk av TH eller MGM mellom 1118 og 1306.
Eventuelt til s? Med 3 utkledte personer i bilen? Kan det stemme med eventuelt tidsvindu og kjretid?

Irene fortalte sin historie i TV 2-programmet sted Norge mandag kveld.
Iflge henne var klokken akkurat blitt 12.30 da hun ble vitne til to biler som holdt p kollidere.

https://www.tv2.no/a/11501354/

Det andre vitnet i s (se video) la merke til at sjfren virket slank og at den andre personen i forsetet virket rsligere/fyldigere:
https://www.tv2.no/v/1574034/

Kanskje hun kan kjenne igjen mennene hvis hun fr se de (hvis politiet har funnet frem til hvem de er eller kan vre)?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-25 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in