Citat:
Ursprungligen postat av
RightRite
Jag tycker att det låter väldigt märkligt att det inte ska ha funnits något ordentligt motiv bakom det här. Nog för att deras smutsiga ras är mer benägna att begå brott, än oss andra vita, men det är ändå något som inte stämmer här.
Förövrigt så tycker jag det är sjukt hur vänstern sitter och pushar för att vi ska fortsätta att ta in de största rasisterna i världen. Jävla hycklare.
Jag är inte ens helsvensk själv, men jag avskyr er jävla araber, somalier och andra jävla skitmänniskor av hela mitt hjärta. De varnar för att Corona är en pandemi, men ingen har förstått att vi haft en pandemi långt, långt före detta.
Du har helt rätt, men det är inte märkligt. De är destruktiva när än de har chansen. Jag har bott i flera olika områden i både Sverige och Tyskland där majoriteten är antingen araber eller negrer. Så mycket meningslöst våld och förstörelse, hela tiden.
Är det inte bilar som bränns, så är det folk som blir misshandlade utan anledning. Är det inte det så är det något stackars djur som blir torterat och bränt, eller fönster som blir sönderslagna. Jag har till och med hört om när de ringt ambulans/brandkår till platser bara för att kunna kasta sten på dem.
Att första ligger i deras natur. De älskar våld och makt, vare sig de beskyller någon för rasism eller ej.