Citat:
Ursprungligen postat av
Bjoddska
Ja, enig.Kan nesten ikke vente p nye bevis og indisier som da m legges fram. Sammen med en tidslinje. Selv har jeg en flelse av at det er TH eller en kollega p kameraet i Lrenskog sentrum. Det er ikke en ung mann vi ser. Skulle han vrt innleid, ville han trolig vrt yngre. Det skal VELDIG mye til for at TH blir dmt med de bevisene og indisiene som pr idag er offentlige. Er vel egentlig klin umulig. S dersom det blir en rettssak, s har politiet mer p lager. Men jeg har mine tvil...
Dette er en spektakulr forsvinningssak. Alle skjnte at dette ville medfre et vanvittig kjr i media. Og s skal en antatt gjerningsmann, evt med medhjelper, sprade rundt i Lrenskog sentrum, med utallige kamera, bde innen og utendrs? Jeg nekter tro at det mulig oppfre seg s tpelig. Jeg nekter tro at disse mennene har noe med saken gjre.
Og hvis dette skulle vre TH, s er det i tilfelle helt ubegripelig. Han har alibi, og det skumles om at han har forlatt Futurum. TH er kjent i omrdet. Han har bodd der siden 80-tallet. Han, og alle andre, vet at det er kameraer overalt. Hvis han mot formodning har forlatt Futurum, s er han ikke s dum at han beveger seg til fots inn i dette overvkede omrdet.
Nei, jeg tror dette er et blindspor. Gutta p opptaket kan vre folk som dealer narkotika.. Allerede p 90-tallet oppholdt det seg folk fra rusmiljet i grupperinger rundt Langvannet. Den gangen var det slitne alkoholikere. De er n mer eller mindre borte, yngre folk ruser seg p piller og narkotiske midler, som det florerer av.