2020-10-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det er dette jeg har skrevet om i flere innlegg. For det frste, s har ikke den jevne bruker kompetanse til vurdere dette. For det andre, s kan man ikke diagnostisere p bakgrunn av udokumenterte pstander. For det tredje m dette vurderes av fagfolk. Dette blir vanligvis vurdert over tid, kanskje av flere personer, og kanskje under forskjellige omstendigheter.
Alle har vel hrt historien om "Ola". Snill som dagen er lang. Fr han 3-4 drinker innabords , forvandles han til en ufordragelig type. Da kan man sprre: Hva er Olas egentlige personlighet?

Jeg gjr mine egne vurderinger akkurat som du, og jeg mener at TH er psykopat enten du liker det eller ei.
Citera
2020-10-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det sier seg vel selv at TH kan ikke drepe AE i norge hvis han selv er i sverige.
Nei, jeg snakker om et scenario hvor TH har betalt noen for jobben. Da srger man for ha et vanntett alibi, man holder seg langt unna Futurum og Lrenskog!
Citera
2020-10-20, 21:06
Medlem
Citat:
Nei, jeg snakker om et scenario hvor TH har betalt noen for jobben. Da srger man for ha et vanntett alibi, man holder seg langt unna Futurum og Lrenskog!

Du har ikke belegg for hevde at TH ville ha gjort det.
Citera
2020-10-20, 21:07
Medlem
[quote=Hellsculls|
Ingen har belegg for hevde at dette er sant. "[/QUOTE]
Ekteskapskontrakten er i seg selv er bevis p at mannen er en tyrann. Vi har ikke hrt er pip om at den er utformet slik fordi forretningspartnere etc krevet det. Jeg behver ikke lese diagnoser mm om ham. Kontrakten sier alt jeg behver vite om hans personlighet. Kontrakten er vederstyggelig.
Senast redigerad av Ittno 2020-10-20 kl. 21:10.
Citera
2020-10-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Tok det en halvtime f det opplyst. Aeh har vel ikke skiftet kontonummer. Mulig lnnskjringen ikke hastet veldig. Er de venninner er hun sikkert til stole p, selv om hun skulle ha et forhold til th.

De snakket i 10 minutter. Ikke i en halvtime.
Citera
2020-10-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Ok, s du mener vi ikke har kommet lenger i lypa, enn at det fortsatt er usikkert om det skjedde p natten eller ikke.
Jeg har ikke s stor tro p at et s omfattende etterforskningsteam kan ha misset tidspunkt s kraftig som dette ifht siste livstegn, og at ihvertfall minst en av de to siste tlf-samtalene m vre riktig. Det er jo kjempeviktige ting.

Jeg tror det prves litt for hardt f sin teori om TH til stemme, men presiserer, det er bare min forsiktige mening. Tvinge brikken p plass blir ofte feil. Ofte nr en brikke ikke passer s er det fordi det er feil brikke. Selv om den s riktig ut lenge. Det m stemme med andre fakta i saken og.

Jeg mener at utelukke fremmede GM i den mest aktuelle tidsperioden, jeg vil si fra TH dro hjemmefra ca 09:00 og frem til tidligst 10:07 ++, kan bli et av de sterkeste indisiene mot TH. En slik utelukkelse vil rette fokus mot AEHs telefonaktiviteter og vitneutsagnene.
Citera
2020-10-20, 21:36
Bannlyst
Citat:

Hvis han skulle holdt seg veldig langt unna akkurat denne dagen, s ville det kanskje virket mistenkelig. Alt mtte se hvelig normalt ut.
Citera
2020-10-20, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Hvis han skulle holdt seg veldig langt unna akkurat denne dagen, s ville det kanskje virket mistenkelig. Alt mtte se hvelig normalt ut.
Og i flge den tankegangen, s hadde det vrt logisk at TH hadde reist til Futurum til vanlig tid HVIS han hadde vrt skyldig. S, det at TH reiste til Futurum senere enn vanlig KAN tyde p at TH er uskyldig.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-20 kl. 22:15.
Citera
2020-10-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Du er s lite troverdig. ...

Tro hva du vil for meg.

Citat:
Jeg trenger ingen belring om partnerdrap.

Hvis du ikke oppfatter at ektepakten, som tok fra AEH hennes andel i felles bolig etter 24 rs ekteskap og satte henne p bar bakke konomisk, og som er en handling som faller innenfor definisjonen av vold i nre relasjoner, og ogs et sterkt og tydelig signal om grenselst kontrollbehov.

Et grenselst kontrollbehov. Et faresignal.

Hvis du ikke har oppfattet dette selv, s trenger du bittelitt "belring om partnerdrap". Som du kaller det selv med dine egne ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Ekteskapskontrakten er i seg selv er bevis p at mannen er en tyrann. Vi har ikke hrt er pip om at den er utformet slik fordi forretningspartnere etc krevet det. Jeg behver ikke lese diagnoser mm om ham. Kontrakten sier alt jeg behver vite om hans personlighet. Kontrakten er vederstyggelig.

Sier meg enig. Vederstyggelig.
Citera
2020-10-20, 22:15
Medlem
Er det noen som vet med sikkerhet hvilken slektnkng som er siktet for vitnepvirkning?

Er det foretatt noen nye avhr av vedkommende?
Citera
2020-10-20, 22:21
Medlem
Citat:
Her vi enig, og dette burde ikke engang vre tema for diskusjon. Jeg har veldig respekt for en av moderatorene i denne trden, Hamilkar. Han er vel nrmest en legende p FB. P grunn av sin juridiske innsikt og kloke kommentarer. Han har fulgt svensk kriminalsaker i mange r. Han har deltatt p Flashback siden 2007. Han nrmer seg 25000 innlegg. Jeg er klar over at det er forskjellige lover og regler i Sverige og Norge, men forskellene er ikke strre enn at Hamilkar med tyngde kan vurdere denne saken. Da oppstr det forunderlige. Hamilkar tar for seg utsagnene fra en bruker, og sier, kanskje litt mellom linjene: Dette har du ikke dekning for, dette kan du ikke pst! Brukeren greier ikke argumentere for sitt syn. Etter en tid skjer det samme. Hamilkar tar for seg den samme brukeren, og tematikken er ikke ulik frste runden. Hamilkar feier gulvet med denne brukeren. Ikke n gang, men to ganger i lpet av kort tid! Brukeren er fullstendig avkledd!
Brukeren er notorisk uplitelig, og det forundrer meg ikke om brukeren tror hen har "vunnet" diskusjonen med Hamilkar. Du har tydeligvis innsikt i psykologi. Jeg undrer meg, og jeg spr derfor p helt generelt grunnlag. Kan dette med grandios selvflelse, briljering med overflatiske kunnskaper p de fleste omrder, svekket evne til selvrefleksjon og korrigering, og for eksempel et kronisk behov for diagnostisere andre mennesker, krydret med personangrep, vre symptomer p for eksempel l psykopati og/eller narssisisme?
jeg understreker at disse sprsmlene stilles stilles p generelt grunnlag. Personer med disse "sjarmerende" egenskapene" finnes i nrmiljet og p alle nettforum.
Hvis noen fler seg krenket, ber jeg om blir rapportert til moderator.

Jag tycker att man mste ha mer knnedom om personer fr att skert kunna sga om personen r mer eller mindre psykopat eller narcissist.
Att "kra sitt race" hrinne behver inte betyda att man r ngotdera ..ju fler mothugg man fr desto mer kan man hvda den egna iden och verka pstridig och engd ...
Psykopati innefattar ju en hg grad ondska.
Kanske ngra (tnker inte p ngon srskild) som gillar att bete sig "trkande" (mobbande) eller sadistiskt, kan ha ett verbalt beteende som kan ing i psykopati.
Men inte alla. Man kan bli provocerad utan att egentligen vara ondskefull.

Narcissister ... Har inte sett ngon typisk narcissist i ngon trd hr p sista tiden, om vi ska prata generellt om var jag sjlv befunnit mig (p internet) den senaste tiden.

Absolut att psykopati inkluderar stndigt krnkande beteende stllt mot ngon viss person.
Men man mste frga sig i sammanhanget om personen tror p sin egen teori eller om det
r mest fr att reta den de angriper.
Den som slss fr sin vertygelse kan inte kallas psykopat.

Dremot att medvetet framkalla ngest hos personen (srskilt i allvarliga sammanhang) r ju inte friskt och kan ing i psykopati.

Knner inte Hamilkar men har ocks ett gott intryck av densamma.
Kommer inte att rapportera dig!
Har lst i trdar hur brukare kallar andra brukare fr psykopater och narcissister utan att
bli rapporterade.
D borde du kunna f stlla en generell frga fr att bttre kunna frst vad du r med om och upplever.
Senast redigerad av Moschata 2020-10-20 kl. 22:48.
Citera
2020-10-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Og i flge den tankegangen, s hadde det vrt logisk at TH hadde reist til Futurum til vanlig tid HVIS han hadde vrt skyldig. S, det at TH reiste til Futurum senere enn vanlig KAN tyde p at TH er uskyldig.

Enig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in