2020-10-25, 22:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Tim pool tror att Joe kastat in handduken.
Instllda presstrffar och allt annat i vrigt.
https://youtu.be/sSMa5i9OeqA
2020-10-25, 22:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tim pool tror att Joe kastat in handduken.
Instllda presstrffar och allt annat i vrigt.
https://youtu.be/sSMa5i9OeqA

Bde han och frugan tweetar bara en timme tillbaka..
2020-10-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Demokraternas och Joe Bidens vnsterextrema fotsoldater i Antifa anfll en konvoj med judar som rstar p Trump. Videos finns lnkade i artikeln:

Anti-protesters attack 'Jews for Trump' vehicle convoy in New York City

https://www.foxnews.com/politics/ant...onvoy-new-york

Vnstern inser att loppet redan r krt och tar ut vreden i frtid. Attackerar polisen och startar en massa brnder.
2020-10-25, 22:31
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Personligen tror jag det finns en oro i republikanska partiet, nmligen fr fler "Trumpister" (om man kan kalla de s).

Sg nu politiker som str nrmare Trump i sikter, i utrikeshandel och att vara piggare p att dra hem trupper tex..

Tror Ted Cruz blir nsta kandidat. Har vl, som jag uppfattat det omfamnat den nya republikanske politiken ven om dr sklart finns skiljaktigheter.
2020-10-25, 22:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Personligen tror jag det finns en oro i republikanska partiet, nmligen fr fler "Trumpister" (om man kan kalla de s).

Sg nu politiker som str nrmare Trump i sikter, i utrikeshandel och att vara piggare p att dra hem trupper tex..

Oja oron finns nog absolut vilket r varfr jag tog upp att det eventuellt finns en risk att partiet imploderar.

Jag tror inte partiet verlever en Trump kopia 2024 speciellt inte om Trump frlorar i r
2020-10-25, 22:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Tror Ted Cruz blir nsta kandidat. Har vl, som jag uppfattat det omfamnat den nya republikanske politiken ven om dr sklart finns skiljaktigheter.

Jag hoppas verkligen inte det, han har ftt lra sig sedan barnsben att han r snd av gud (hans pappa r knepig), republikanerna behver ngon som r lugn och intellektuell som kan bevisa att partiet inte slits snder inifrn och som enbart fokuserar p konspirationer.

Jag vet dock inte vem de skulle behva vlja men det mste vara ngon som klarar av att framst som smart, lugn och folklig
2020-10-25, 22:38
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Oja oron finns nog absolut vilket r varfr jag tog upp att det eventuellt finns en risk att partiet imploderar.

Jag tror inte partiet verlever en Trump kopia 2024 speciellt inte om Trump frlorar i r

Min sikt i det r det r en frlorande part som drabbas av kaos. Vinner Trump s str partiet "enat" (ngorlunda iallafall).

Du kommer ihg fr 4 r sedan.., det var kaos hos dems. "Ledaren" fru Clinton hade fallit.., vem skulle ta ver pinnen ?
2020-10-25, 22:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Min sikt i det r det r en frlorande part som drabbas av kaos. Vinner Trump s str partiet "enat" (ngorlunda iallafall).

Du kommer ihg fr 4 r sedan.., det var kaos hos dems. "Ledaren" fru Clinton hade fallit.., vem skulle ta ver pinnen ?

Jo det r troligen s men vi fr se, det r svrt att stta exakt vart trumpismen ska hamna fr den r som teaparty rrelsen men den r samtidigt mer extrem inom vissa aspekter.

Vi fr se helt enkelt
2020-10-25, 22:40
Medlem
Citat:

I ett hastigt svep som jag gjort idag trodde ngra kolumnister att nste presidentkandidat kan vara Pompeo. Hoppas han bantar ned sig i s fall, hans vervikt ser inte hlsosam ut.
2020-10-25, 22:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
I ett hastigt svep som jag gjort idag trodde ngra kolumnister att nste presidentkandidat kan vara Pompeo. Hoppas han bantar ned sig i s fall, hans vervikt ser inte hlsosam ut.

Personligen s tror jag nog att jag skulle lska idn av typ Kelsy Gramer eller ngon annan republikansk skdespelare, republikanerna behver en ny Reagan helt enkelt
2020-10-25, 22:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
En frga!

Om arbetslsheten sjunker sakta. Varfr vill d Biden stnga ned?

Borde inte detta ka arbetslsheten?
2020-10-25, 22:45
Medlem
Citat:
Personligen s tror jag nog att jag skulle lska idn av typ Kelsy Gramer eller ngon annan republikansk skdespelare, republikanerna behver en ny Reagan helt enkelt

Ja Reagan blev i vart fall ett lyckodrag, men dom flesta trodde inte p honom i brjan. Tydligen var han smart eller hade ytterst smarta rdgivare. Reagan hade dessutom en bisarr humor.

Det r vl alltid svrt att f fram ngon ny nr nu Trump dominerat lng tid, men vi fr avvakta och se, det knns mycket oskert. Inte ens valutgngen verkar given.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in