Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-19, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priestrapist666
Vem av gärningsmännen stoppade upp pinnen i ett av offrenas anal? Och vem kissade på dom? Går det att läsa någonstans?
FUP fjärde filen här
https://drive.google.com/drive/folde...wQSgai2S_UK32s

Sök på pinne eller kotte eller kissa så står det en del.
Citera
2020-11-19, 20:56
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Alltså, mitt inlägg var ju mest ironi över hur det svenska rättsystemet fungerar. Jag känner sånt fruktansvärt hat mot killen du skriver om. Vore jag far till någon av pojkarna som drabbats så hade jag dödat honom direkt.
Känner ändå på något sätt att du är ärlig och bra människa på något sätt. Får dessa vibbar i alla fall.

Bara efter att ha läst artikeln i Aftonbladet hade jag gladeligen hjälpt dig att ha ihjäl fanskapet. Långsamt.

Dessa as förtjänar inget annat än dödsstraff och sedan utvisning för hela jävla klanen.
Citera
2020-11-19, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nnnnnhjncb
Ja det är synd,vet om att 18 åringen var med om en nära döden upplevelse för 2 år sedan. Hans Liv gick nästan inte att rädda

Synd att han klarade sig, nästa gång överdoserar han!
Citera
2020-11-19, 20:57
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Han har bara adderat straffvärdet för varje enskilt brott och räknat ihop det.

I Sverige gör man inte på det viset utan man bakar ihop samtliga åtalspunkter till ett sammanlagt straffvärde.

I USA t.ex. gör man ibland som han beskrivit, det är därför man ibland hör hur någon dömts till hundratals år i fängelse.

Tack för svar, så om du får gissa- vad är vi nere på då? 2-4 år kanske?
Citera
2020-11-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Tack för svar, så om du får gissa- vad är vi nere på då? 2-4 år kanske?

Det är ren gissningslek men mer än så lär det bli, åtminstone för den äldre.

Gissar på 5-8 år, hoppas jag har fel och att de statuerar ett exempel i rätten.

Detta förutsatt att de döms på samtliga punkter såklart.
Citera
2020-11-19, 21:02
Medlem
Citat:

Gissar 6-10 för yngsta, 12-18 för andra .
Citera
2020-11-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Gissar 6-10 för yngsta, 12-18 för andra .

Jag hoppas du har rätt!
Citera
2020-11-19, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
https://drive.google.com/drive/mobil...2s?usp=sharing

Tack. Det verkar vara 18-åringen som stoppade in pinnen i analen på ett av offrena, då hans DNA hittades på pinnen . Och han verkar bo på 38kvm tsm med sin far och bror (?)

Han ser helt död ut, hans ögon, näsa och mun utgör nästan hela ansiktet , knappt några tinningar..

21-åringen har konstiga örsnibbar och ett smått bekymrat ansiktsuttryck

Vill gärna veta mer om offrena också men de är väl skyddade för allmän insyn.. var någon av dom afghan? Var det invandrarkillar eller svenska killar som blev utsatta ? Det framgår inte riktigt vad jag kan se..
Senast redigerad av priestrapist666 2020-11-19 kl. 21:47.
Citera
2020-11-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, de får inte allt de pekar på.

Maten är inte ens bråkdel av kostnaden för att hålla personer inlåsta i anstalt - tvärtom är vettig mat ett sätt att hålla kostnaderna nere eftersom ökat missnöje leder till ökad kostnad.

Hur ska missnöje kunna påverka kostnader om man bojar, bältar, slänger dem nakna i mörka rum och använder det våld som behövs för ändamålen. Som sagt antingen avliva djuren eller förvara gratis. De är våra slavar nu. Det ska utnyttjas. De kommer aldrig kunna ersätta samhället vad de kostat. Men om de inte sköter sig kan man straffa deras familjer med utvisning. Annars är de skräp. Avföring.
Citera
2020-11-19, 21:04
Bannlyst
Citat:

Gissar ungefär likadant. De blir dömda till 6-8 år, sitter aktivt 3-5.

Är dock orolig för att 18 åringen ska komma undan med ungdomsvård.
Citera
2020-11-19, 21:05
Medlem
Bilderna på de fysiska skadorna som var tillgängliga i FUP var ju inte så överjävliga som det trådspekulerades om på förhand. Det var prat om avskurna hälsenor för att förhindra flykt, brännskadade anus osv osv.

Rent _kroppsligt_ lär de ha repat sig från sina skador i detta nu. Men den utdragna och vedervärdiga dödsångesten som offren lär ha upplevt bör absolut kunna resultera i komplex PTSD vilket kraftigt ökar risken för kroniska, nociplastiska smärttillstånd som t ex generaliserad smärta/fibromyalgi samt svår psykisk ohälsa som svår depression och dissociativa syndrom. Tyvärr lär inte de "psykosomatiska" långsikteffekterna av tortyren stå i relation till strafflängden som gärningsmännen kommer tilldelas, eftersom man mer lär gå på de observerbara, rent fysiska skadorna....

Lider så med offren. Det här fallet har verkligen berört mig. Hoppas de får tillgång till den absolut bästa traumaterapi som landet har att erbjuda. Då har de en rimlig chans att ta sig tillbaka till ett vettigt liv.
Citera
2020-11-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinurligFilur
Bilderna på de fysiska skadorna som var tillgängliga i FUP var ju inte så överjävliga som det trådspekulerades om på förhand. Det var prat om avskurna hälsenor för att förhindra flykt, brännskadade anus osv osv.

Rent _kroppsligt_ lär de ha repat sig från sina skador i detta nu. Men den utdragna och vedervärdiga dödsångesten som offren lär ha upplevt bör absolut kunna resultera i komplex PTSD vilket kraftigt ökar risken för kroniska, nociplastiska smärttillstånd som t ex generaliserad smärta/fibromyalgi samt svår psykisk ohälsa som svår depression och dissociativa syndrom. Tyvärr lär inte de "psykosomatiska" långsikteffekterna av tortyren stå i relation till strafflängden som gärningsmännen kommer tilldelas, eftersom man mer lär gå på de observerbara, rent fysiska skadorna....

Lider så med offren. Det här fallet har verkligen berört mig. Hoppas de får tillgång till den absolut bästa traumaterapi som landet har att erbjuda. Då har de en rimlig chans att ta sig tillbaka till ett vettigt liv.

Ha i åtanke att det inte visas bilder på BO:s ansikten. Åtminstone en av dom ska ju ha haft helt igenbommade ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in