Citat:
Det här är väl grunden. Det är omvänd bevisbörda som inte är rimligt i ett civiliserat samhälle. Det är den som påstår något som måste lägga fram argument eller bevis för påståendet. Att säga "du är inte insatt, läs själv" är inte giltigt. Tänk på konsekvenserna av det.
- Du är en pedofil!
- Nej
- Bevisa att du inte är en pedofil. Jag har läst på och du är en pedofil.
- Bevisa det.
- Läs och fördjupa dig själv så förstår du.
Det är ett otäckt samhälle som har funnits i USA, Östtyskland, Kina med flera.
- Du är en pedofil!
- Nej
- Bevisa att du inte är en pedofil. Jag har läst på och du är en pedofil.
- Bevisa det.
- Läs och fördjupa dig själv så förstår du.
Det är ett otäckt samhälle som har funnits i USA, Östtyskland, Kina med flera.
- Du är en pedofil!
Lin Wood har bevisen, han har filmerna som dom inte kan visa offentligt då det är C-P. Dom har blivit anklagad i det offentliga. Ingen av de anklagade försöker möta anklagelserna, ingen stämmer. och tar det till rätten för då kan dom lagligt visa bevisen inför en domare och en jury.
Det är helt knäpptyst. Lin Wood är toppadvokat i ärekränkning..Du tror han skulle anklaga den sittande Chefs domaren i högsta domstolen för att ha våldtagit,torterat och mördat ett barn utan bevis? Lin Wood BAD HONOM STÄMMA..Men inte ett pip..Vad kallar du det? Försök tänk själv nu.
Samma sak med valfusket. Svensk media pumpar ut att det inte finns bevis (Kopierar rakt av från CNN)
Men lämnar ute detaljen att ingen av domarna som slår bort fallen har sett bevisen. Det är exakt av den anledningen. Dom säger att det inte finns ett tillräckligt case för att advokaterna inte ska kunna presentera bevisen inför en jury..Så hur kan du säga att det inte finns bevis när du vägrar se bevisen? Men jag får utgå ifrån att du inte visste det då du uppenbarligen sondmatas av The cabals (deep states) informationskanaler för att hålla dig sovande.
Du är inte intresserad av sanningen. Du är intresserad av att försvara den världsbild du lever i. Det är en trygghetsmekanism och jag respekterar det. Det jag skriver om är inget jag kräver att folk ska köpa rakt av och det är mycket att begära att man ska göra det för det kan krossa mångas syn på verkligheten. Har jag fel i detaljer? Säkert..Men du vet inte vem jag är eller vad jag sett med mina egna ögon som delvis stärker det jag läst om. Det finns saker jag vet om vårt land som jag aldrig skulle kunna skriva om på flashback. Men jag har suttit i mötesrum där man stressigt försöker aväga vad allmänheten ska få reda på och inte..Och jag har även sett hur det ändrade sig efter 2016..
Så det gör mig öppen för alternativa teorier om världen. För jag VET att det är mycket allmänheten inte känner till eller att det är information som många gånger folket i ett demokratiskt samhälle bör få ta del av..Men det är på två vis..Se vad som hände i våras med toapapper, folk bara agerade utan att tänka och ta in informationen till varför dom hamstrade toapapper, dom flesta hade ingen aning..Man bara gjorde som "alla andra". Folk idag har blivit slavar utan att fatta det, mentala slavar.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 15:27.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-20 kl. 15:27.