2021-03-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Svarade inte bägge lagen Brämhult, utan s och nollade således på frågan?

Jo, så det avgjorde inget.
Citera
2021-03-02, 13:40
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy

Hon ska väl ha befruktat sig själv eller vad var Aftonbladet skrev, så hormonerna spökar nog också.
Citera
2021-03-02, 15:29
Medlem
Sara Sjöström är helt osannolikt dålig. Har hon kunnat svaret på en enda fråga så här långt?
Tänker framförallt på avsnittet där hon mötte Janne Andersson och Cecilia Frode. Att Janne Andersson och Cecilia Frode som båda är klappusla lyckas slå henne och Lindeborg, trots att de får en extra deltagare (i en omgång) och att motståndarlaget lyckas torska tre poäng på en riktig särskolenivå-fråga (Vem var äldst av Jesus och Mohammed) säger väl det mesta?
Synd, för jag gillar egentligen henne på grund av hennes insatser i OS och VM.

Sedan var visserligen svårighetsgraden i just detta avsnitt ovanligt svår.
Senast redigerad av Geigerzehler 2021-03-02 kl. 15:54.
Citera
2021-03-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Sara Sjöström är helt osannolikt dålig. Har hon kunnat svaret på en enda fråga så här långt?
Tänker framförallt på avsnittet där hon mötte Janne Andersson och Cecilia Frode. Att Janne Andersson och Cecilia Frode som båda är klappusla lyckas slå henne och Lindeborg, trots att de får en extra deltagare (i en omgång) och att motståndarlaget lyckas torska tre poäng på en riktig särskolenivå-fråga (Vem var äldst av Jesus och Mohammed) säger väl det mesta?

Har sagt det förr och säger det igen. 90-talisterna är en tappad generation vad gäller allmänbildning. Jag slås med häpnad på min arbetsplats gång på gång hur lite denna generation känner till om världen.
Citera
2021-03-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Har sagt det förr och säger det igen. 90-talisterna är en tappad generation vad gäller allmänbildning. Jag slås med häpnad på min arbetsplats gång på gång hur lite denna generation känner till om världen.

De som är födda på 00-talet kommer att uppnå en helt ny nivå av dumhet.
Citera
2021-03-02, 22:36
Medlem
Bara jag som märkt att de pratar med varann under järnridån?

Lustigt att "Prima" räcker när det heter Prima Fint, men ibland ska det vara så helvetes noga. Brämhult/Brämhults t.ex. Varför kan dom ej bestämma sig hur det ska vara?
Senast redigerad av Anonym555 2021-03-02 kl. 22:38.
Citera
2021-03-02, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Idioterna kan ingenting om barnlitteratur i vanlig ordning, det är så man får skämmas
och F&F redaktionen utnyttjar detta genom att frossa i att ingenkan något om Bert & Sune, ingen kan något om Kalle Anka & CO heller

Pom & Flora är ju Babars Indiska adoptivbarn
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-02 kl. 22:49.
Citera
2021-03-02, 22:46
Medlem
Crapmagics avatar
Ligger Anderna i Afrika? det hör man ju på namnet....Janne har inga invändningar,
vilket gör honom ännu mer skyldig än Cilly

Jenny Strömsteth ser längre ut än Nicklas Strömsteth när hon sitter i buren, dom borde skiljas eftersom fallhöjden ser förnedrande ur för honom
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-02 kl. 23:00.
Citera
2021-03-02, 22:56
Medlem
outback4s avatar
Är Janne så blåst, eller spelar han koko?
Har haft respekt för Janne som journalist, men numera påminner JJ om en druftkucku
Citera
2021-03-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Är Janne så blåst, eller spelar han koko?
Har haft respekt för Janne som journalist, men numera påminner JJ om en druftkucku

Fan Janne måste driva, så dålig allmänbildning KAN han inte ha. Nu har jag dock inte sett så många avsnitt, så jag vet inte hur det brukar se ut?

Känner han inte till vem som är Sveriges nuvarande finansminister?

Han kom ju inte med ett enda svar själv ikväll, utan nickade bara medgivande på allt som Frode sa.
Nåt lurt är det...
Citera
2021-03-02, 23:08
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler

Har missat att förbundskaptenen i fotboll är med, och dessutom så klappusel
Citera
2021-03-02, 23:12
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mockba
Fan Janne måste driva, så dålig allmänbildning KAN han inte ha. Nu har jag dock inte sett så många avsnitt, så jag vet inte hur det brukar se ut?

Känner han inte till vem som är Sveriges nuvarande finansminister?

Han kom ju inte med ett enda svar själv ikväll, utan nickade bara medgivande på allt som Frode sa.
Nåt lurt är det...

Ja kanske du har rätt, han driver med oss, en 7-åring vet var Anderna ligger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in