Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-03, 19:57
Medlem
Lite söder om den stora stora staden där jag bor.
Varit på besök här några gånger då ringt och bokad tid hos ägarinnan (självklart kontantkort) har fått riktigt bra massage av henne fin kropp och en skön avsugning där hon tog allt i munnen.
Extra kul då hon inte döljer att hon har en man hemma.
Nåväl styrde mina steg dit denna dag utan att ringa och boka tid en lite yngre förmåga öppnade log och sa välkommen in...
Tajta stretch byxor och ett kort linne döljde inte mycket snygga former 8/10 gick med henne in till rummet där vi skulle vara och då hon gjorde iordning madrassen på golvet med handdukar påpekade jag hennes fina tatuering på ryggen men fick inget direkt gensvar så där som man brukar få
Tänker väl för mig själv aj aj vad grinigt inte som det brukar vara.
Massage börjar lite under medium ingen alls direkt teasing känner ibland bara något som sticker till på rygg och ben.
Vändningen kommer och här har jag ju bestämt mig att tacka nej till allt med tanke på hur allt har börjat, tycker ju att stämning och kemin är rätt viktig ...haha kukens hjärnan tog över efter en microsekund vad önskas boom boom e klar kommer överens om ett pris lovar naturligtvis henna lite mer nästa gång hon säger vänta och går ut.
Kommer in ålar sig ur kläderna och jävla fin kropp hon har hon börjar slicka på mina bröst och sen neråt och suger helt klart bra jag reser mig upp lite och stödjer mig på armbågarna så får jag en fin vy fan det här blir bra tänker jag.
Min tur nu slickar hennes bröst och vårtorna blir hårda och det sedvanliga stönet kommer(man kan inte låta bli att små le lite för sig själv då)
Ner mot hennes sköte mmm hoppla så ny vaxat och lent jädrar herre jösses hon är ju plastvåt slickar och surplar och efter ett tag tänker jag nu räcker det då tar hon sitt finger och masserar sin clitta ser också då va det va som stuckit mig så långa naglar hon har... wow jag forsätter då tar hon min hand och hon vill att jag fortsätter masserar slickar sörplar masserar fortare och fortare det blir ju jävligt sexig och hett till slut sprutar hon mig rakt i munnen och ansiktet både två och tre gånger.... hinner tänka va fan men jag va så kåt att hon fick fortsätta.sen blev det ett bra knull med klart toppklass
Ja ibland blir det inte som man tror
Ps:klarar mig utan kommentarer från alla moral predikanter
Tat lugnt ute i djungel
Citera
2021-03-04, 12:23
Medlem
Brukar alltid ringa och boka tid på "min" salong men denna gång körde jag en rövare. Det tog lång tid innan någon öppnade och min favis tjej berättade att de numer bara körde tidsbokningar. Jag kände fört en besvikelse men okade ändå en tid till veckan efter.

Åter stod jag och ringde på och denna gång öppnade hon direkt. Jag fick förklaringen att de vart sjuka och bestämt att bara ta bokningar då de kunderna oftast var stammisar som de kunde lita på. Skönt att höra den förklaringen och att de nu var friska. Själv hade jag just tagit ett prov med negativt svar vilket fick henne att slappna av mer.

Massagen inleddes som vanligt men märkte snart att hon var lite mer på än vanligt. Mer teasing och även sköna kyssar i min nacke. jag kände även att det var mer hudkontakt inte minst då hon böjde sig framåt. Jag fick genast lite extra pirrningar och när hon bad mig vända mig om stod hon kvar så benen vart som en tunnel. Synen att möta en naken kvinna på det sättet var definitivt en ny upplevelse. Innan jag han reagera lade hon sig på mig och började gnida sin bröst mot mina. Mina händer fångade upp hennes lilla sexiga rumpa och jag kunde delvis styra den.

Hon kysste mig kort och för formens skulle frågade om jag ville ha allt.

Med ett par pussar lät jag henne förstå att jag ville ha allt.

Känns skönt att kunna få en säker behandling.
Citera
2021-03-08, 10:44
Medlem
En fråga... När det gäller BJ:s på dessa salonger. Är ni oroliga för sjukdomar som kan följa med en hem till frugan?..
Citera
2021-03-08, 11:12
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assiluktarskit
En fråga... När det gäller BJ:s på dessa salonger. Är ni oroliga för sjukdomar som kan följa med en hem till frugan?..
Nej. Större risk för en mindre jordbävning som resulterar i att hon råkar bita av den....
Citera
2021-03-08, 14:41
Medlem
Tillbaka på ett säkert kort idag på lunchen.

Mamasan hälsade glatt när jag kom in men fick en ny tjej, hon var smal och såg helt OK ut, små bröst.

Blev ca 30 minuter oljemassage på rygg, inte oljeblask men inget direkt knådande.

2-3 minuter efter vändning kom frågan och jag var inte så sugen på ett kort knull och hade dessutom bara med mig 1000Kr för extra så bad om en btb, hon hoppade in i dushen och visade sedan upp en riktigt tight och underbar kropp med (tyvärr) små bröst fast med stora bröstvårtor (min favorit), rumpa och mage var riktigt vältränade.

Drog ut på tiden genom mycket sugande på hennes underbara bröst och slickade henne också tills hon kom, en bra lunch, var ute igen efter ca 50 minuter.
Citera
2021-03-08, 20:47
Medlem
dickboners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelsson
Med den beskrivningen så har jag minst fem salonger att välja på ....
Bara att prova alla.....
Citera
2021-03-08, 20:49
Medlem
dickboners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Om du vill böka så tar du väl med deg så du kan göra detta? Och 400 för att få " tuppen ruskad"? Jisses

Jag var kanske otydlig, hade inte bara dåligt med cash, var allmänt dåligt stadd i kassa, men febern slog till, och teasingen blåste bort prutförmågan...
Citera
2021-03-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickboner
Bara att prova alla.....
Det har jag gjort...har rätt bra koll faktiskt.
Citera
2021-03-09, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra

Mamasan hälsade glatt när jag kom in men fick en ny tjej, hon var smal och såg helt OK ut, små bröst.

Blev ca 30 minuter oljemassage på rygg, inte oljeblask men inget direkt knådande.

2-3 minuter efter vändning kom frågan och jag var inte så sugen på ett kort knull och hade dessutom bara med mig 1000Kr för extra så bad om en btb, hon hoppade in i dushen och visade sedan upp en riktigt tight och underbar kropp med (tyvärr) små bröst fast med stora bröstvårtor (min favorit), rumpa och mage var riktigt vältränade.

Drog ut på tiden genom mycket sugande på hennes underbara bröst och slickade henne också tills hon kom, en bra lunch, var ute igen efter ca 50 minuter.

1000:- ska räcka till FS annars blir du blåst
Skönt att du blev nöjd med din Lunch
Citera
2021-03-09, 19:03
Medlem
dickboners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelsson
Det har jag gjort...har rätt bra koll faktiskt.

Tummen upp på det!
Citera
2021-03-09, 19:22
Medlem
Nä stressa FS är aldrig värt det. Håller med! Bättre att välja något som passar tid och plats. Lät som en bra tjej!

Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra

Citera
2021-03-11, 11:18
Medlem
Hade ont i axeln här om veckan så ringde till en salong som ligger ca 20 min gångväg hemmifrån och bokar tid.
Har varit där tidigare men var ett tag sedan och då var det ett helt ok ställe.

Kommer till salongen och hon som öppnar är en riktig rugguggla.
Aja tänkte jag var mest för massage ändå.
Duschar och lägger mig på bänken, hon kommer in och har nu bytt om till tighta shorts och linne (såg inte så bra ut på henne hade lite för många extra kilon)
Massagen börjar och den är riktigt bra, och sen kommer lite teasing men inte jättemycket.
Efter vändningen kommer frågan om extra, allt erbjuds men kan väl inte påstå att jag är så himla intresserad av det med henne direkt och inte heller är lilleman.
Massagen fortsätter och det under tiden så tjatar hon nästan på mig om extra.
Blir inget extra och jag ser att hon blir lite halv sur men aja. Lägger en 100 i dricks i alla fall för det var en bra massage.

Var i Göteborg för i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in