Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Nej då, det är värre än så. Vi lever i covid1984 och i den står det mycket riktigt att kapitalister får alla kvinnor medan prolerna får kriga om smulorna. Vi lever i en tid där bara eliten ska ha rätten till alla kvinnor och vi vanliga kan inte ens träffa en vanlig kvinna. Vanliga kvinnor söker sig ständigt uppåt medan mäns värde sjunker.

Varför vill du ha en kvinna, när så gott som alla är vidriga?

Vill du bli slav åt en kvinna? Vill du stå ut med hennes hjärndöda prat? Hjärndöda tjat? Vill du ge henne dina pengar? Varför?

Läser du inte hatet från kvinnor här i tråden?

Alltså vill du ligga, spara pengar och res till Danmark och betala för ett ligg. Mycket bättre.
Citera
2021-09-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coxenframme
80/20 regeln gällde för ett par år sedan men snarare mer troligt att det är 85/15 regeln som gäller idag. Det vill säga att de 15% snyggaste killarna får dela på 85% av de snyggaste tjejerna. Medans 85% av männen får dela på resterande 15%. Detta eftersom kvinnor vill dejta ”uppåt”. Inget konstigt med det.

Männen i toppen knullar gärna oändligt många kvinnor eftersom de är män och de snygga dras till dem. De får en oproportionerligt stor del av kakan. Vinn det genetiska lotteriet när du föds and you’re good to go. Finns alltid undantag såklart, kanske de få snygga männen som är socialt efterblivna som inte får brudar.

Edit: En stor bidragande faktor till detta är den revolutionerande appen Tinder som har gjort det möjligt för kvinnor att exponeras till ett oberäknelig fler antal snygga män på kort tid. Mycket fler än vad som var fysiskt möjligt förr. Då behövde man ta sig till exempelvis krogen och ragga vilket tog tid och man kunde ligga med kanske 1-2 personer per helg. Så är det inte längre. På krogen var inte alla män supermodeller utan man fick leta efter dem. Men på Tinder har man helt andra tillgångar till att dra sig till ”snygghets-eliten”

Jag hörde att få kvinnor använder Tinder. Och en mycket stor andel av dessa kvinnor gör det för bekräftelse, som tidsfördriv, de träffar aldrig någon kille. Och av de få som går på dejt, väljer en stor andel kvinnor att inte gå på en andra dejt.

Man ska inte överskatta betydelsen av något som utgör en liten liten del av helheten.

Tinder är inte verkligheten.
Citera
2021-09-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Tja, det har ju i alla tider funnits män som har sex med män utan att vara känslomässigt homosexuella. Man kan ju fundera på om de hade någon framgång hos kvinnor. För de flesta heterosexuella incelmän är det förstås ingen lösning eftersom tanken sex med en annan man känns allt annat än lockande.

I antikens Grekland fanns ett talesätt, Män för nöje kvinnor av plikt. Kvinnor vet oftast inget om vad som är skönt för kuken...

Pojkar och flickor hölls åtskiljda. Pojkar växte upp med pojkar, och ofta var unga män ledare och vägledare åt yngre pojkar. Självklart uppstod nära vänskap mellan pojkar i en sådan miljö.

Det var även socialt accepterat med bögeri om man bara skaffade barn. På den tiden var barn en mycket viktig resurs för samhället (många dog i krig), inte som idag när kvinnor och män uppmuntras att inte skaffa barn.

Det sägs att sexuell läggning inte är huggen i sten, kan ligga något i det. Ämnet är såklart tabu och förbjudet att forska eller diskutera idag.
Citera
2021-09-03, 15:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Kvinnor vet oftast inget om vad som är skönt för kuken...
Märkliga kvinnor du träffat i så fall... :-)
Citera
2021-09-03, 15:32
Avstängd
Citat:

Vill du bli slav åt en kvinna? Vill du stå ut med hennes hjärndöda prat? Hjärndöda tjat? Vill du ge henne dina pengar? Varför?
Du tror att jag vill skaffa tjej för ovan nämnda anledningar? Gissar att du är kärring? Jag vill knulla.
Citat:
Jag vet att kvinnor är riktiga manshatare. De är de riktiga hatarna mellan könen.

Citat:
Alltså vill du ligga, spara pengar och res till Danmark och betala för ett ligg. Mycket bättre.
Så pass mycket vill jag inte ligga att jag ställer mig upp och reser till Danmark.
Citera
2021-09-03, 16:18
Medlem
Muppetys avatar
Har ni inte provat kontaktannonser?
Citera
2021-09-03, 19:25
Medlem
BeppeTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Har ni inte provat kontaktannonser?

Det är bättre att satsa på onlinedejting. De sista kontaktannonserna i dagstidningar försvann i början på 2010-talet.
https://www.dagensmedia.se/nyheter/m...aktannonserna/
Senast redigerad av BeppeTurbo 2021-09-03 kl. 19:30.
Citera
2021-09-03, 20:05
Medlem
Citat:

Men för fan, ditt jävla kioskmongo. Inte kvinnornas fel att du är en loser. Man kan inte se ut som en fet jävla hårdrockare, ha långt flottigt jävla hår, med smutsiga fingrar som luktar ostbågar och säga att man är ett stort fan av Harry Potter-filmerna om man vill ligga. Det krävs en del jobb från er sida så att säga. Riktigt pantat att ha det synsättet som du har om omvärlden. Skyller du alla problem på andra så fort det blir lite jobbigt?
Citera
2021-09-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladgubbe1234
Men för fan, ditt jävla kioskmongo. Inte kvinnornas fel att du är en loser. Man kan inte se ut som en fet jävla hårdrockare, ha långt flottigt jävla hår, med smutsiga fingrar som luktar ostbågar och säga att man är ett stort fan av Harry Potter-filmerna om man vill ligga. Det krävs en del jobb från er sida så att säga. Riktigt pantat att ha det synsättet som du har om omvärlden. Skyller du alla problem på andra så fort det blir lite jobbigt?

Det är bra att du ger incelen ett ansikte.
Citera
2021-09-04, 09:30
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppeTurbo
Det är bättre att satsa på onlinedejting. De sista kontaktannonserna i dagstidningar försvann i början på 2010-talet.
https://www.dagensmedia.se/nyheter/m...aktannonserna/
Jo, jag menar det också, jag kallar bara onlinedejting för kontaktannonser också, typ happypankake o sånt. Det är kanske jag som är gammaldags...
Citera
2021-09-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladgubbe1234

Oj blev du upprörd när jag påvisade att ni kvinnor är värdelösa idag? Att ni bara gnäller, är trista, och utnyttjar mäns godhet och törst efter kärlek?

Ni erbjuder inget av värde åt en kille idag. Bara ert smutsigs könssjukdom fyllda hål, som använts av hundratals olika män. Ni är otrevliga, lata, gnäller, är otacksamma, kan inte laga mat eller sköta barn.

En kvinna är KVINNLIG. Idag finns bara kvinnor som låtsas de är män, fast de klarar inget män kan.

Nej män borde hålla sig undan svenska kvinnor, så förblir de friska och rika och fria och lyckliga.
Citera
2021-09-05, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Märkliga kvinnor du träffat i så fall... :-)

Du har kanske inte erfarenhet av att ha sex med en man? Hur kan du då jämföra?

Men klart, kvinnor som är horor har ju mer erfarenhet av kukar. Men bara de mest skabbiga män vill ha horor. De flesta män vill ha en kvinna, inte en hora.

Incels vill bilda familj, inte besöka horor. Vad de inte förstår är att nästan alls kvinnor idag är horor, så drömmen om familj är enbart en dröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in