2021-09-16, 22:52
Jag ser mycket upprepningar här, ja visst går det att försöka sopa detta under mattan men i det stora hela så kommer kadavret jäsa och då spelar det inte någon roll längre för det kommer vara klart att Hanif dagar i makten är tyvärr slut, om det har med Iranier eller oskulder osv spelar ingen roll, så är det tyvärr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Helt otroligt att det inte finns några som helst bevis för att Hanif skulle vara skyldig till det som han anklagas för.

Så som det ser ut just nu så är anklagelserna inget annat än ett enormt övergrepp. Stackars Hanif!

Hur vet du det att det ibte finns?

Stackars flicka som utsätts för allt drev från HB fans..
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Nja. Betvilar jag. Rent formellt kanske. Tror att det klarnar snart. Dom har väll sett Balis bevis rimligen, vad fasen ska dom göra mer. Nu satte dom den ju på paus. Oavsett är det ju en inne i partitet som betett sig olämpligt och ljuger (förmildrande omständighet är väll åldern på den ena inblandade, för henne alltså). Att Bali inte fick ta ”semester” tyder på det.

Tror att dom väntar på något. Kanske var det på anmälan?

Hanif säger han har BEVIS och en utredning som pågått en vecka väntar på något?

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och Hanif BEVIS för oskulden som han påstår finns är obefintliga..

Det är totalt ointressant, eller kan du bevisa att du inte är en äcklig pedofil?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Som sagt, en känd sociopat verkar ligga bakom smutskastningskampanjen. Hoppas Ario får vad han förtjänar i framtiden.

https://web.archive.org/web/20201015...93826170499073
Kan du hjälpa mig att förstå tidlinjen här?

Om jag har förstått allt rätt så började det med att expressen gick ut med "skandalen" utan något som helst bevis men "säkra källor".

Därefter polisanmäler en anonym användare här Hanif med en skärmdump från expressen.
Ungdomen ifråga (ja, ungdom. jag skiter i s k juridisk verklighet) polisanmäler själv långt senare och nu väntar vi på morgondagen vad som följer härnäst?

Två frågor:

1. När hände det olämpliga, en vecka sedan, två år sedan, och varför händer det nu inför nomineringarna?

2. Var det innan allt började som som Ario skickade den tweeten?
Citera
2021-09-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Hur vet du det att det ibte finns?

Stackars flicka som utsätts för allt drev från HB fans..

Vart är bevisen då?

Stackars din mamma som fick ett hjärndött barn.
Citera
2021-09-16, 22:53
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Men vad säger M:s utredning om Balis bevis? De har ju gjort utrett detta en hel vecka?

De säger att hon borde polisanmäla så att det kan redas ut i domstol. Det betyder såklart att de känner sig trygga med att hon inte har ett skvatt att komma med och ser det som ett sätt att få undan frågan från dagordningen.

Att det tog en vecka är väl inget att höja på ögonbrynen över, några stackare har väl fått gå igenom hela Hanifs internethistorik och det är ju ett digert arbete.
Citera
2021-09-16, 22:54
Medlem
John.Walkers avatar
Läser nu på aftonbladet och expressen att flickan själv nu har polis anmält Bali. Hon måste ju ha nå bevis för att ha självförtroendet att anmäla. Ska bli spännande att se vad Balis respektive flickans bevis består av.
Citera
2021-09-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Jag ser mycket upprepningar här, ja visst går det att försöka sopa detta under mattan men i det stora hela så kommer kadavret jäsa och då spelar det inte någon roll längre för det kommer vara klart att Hanif dagar i makten är tyvärr slut, om det har med Iranier eller oskulder osv spelar ingen roll, så är det tyvärr.

Hahah, och det är baserat på vad då?

Tydligen så behövs det inga bevis eller fakta när det gäller vänsterns drev mot invandrare. Varför vänstern så otroligt rasistiska?
Citera
2021-09-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Vart är bevisen då?

Stackars din mamma som fick ett hjärndött barn.

Du påstår att det ibte finns bevis.

Stackars du som inte fattar bättre. Dålig uppfostran dessutom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Läser nu på aftonbladet och expressen att flickan själv nu har polis anmält Bali. Hon måste ju ha nå bevis för att ha självförtroendet att anmäla. Ska bli spännande att se vad Balis respektive flickans bevis består av.

Så hon har bevis som hon struntade i att visa för M?

Då låter det som en komplott.
Citera
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Hanif säger han har BEVIS och en utredning som pågått en vecka väntar på något?

Vänta du också ska du se. Dom sitter inte direkt och lusläser chatloggar i detta nu kan jag lova. Det dom vet kommer snart fram. Är det som jag tror, då vill dom vara vsrsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in