Citat:
Ursprungligen postat av
12-12
Jag förstår, det har varit en väldigt lång diskussionstråd med många sidor att bläddra igenom och jag har tyvärr inte möjlighet till full insyn i alla deltagares tidigare replikskiften med varandra fram och tillbaka.
Och när det gäller Hanif Bali så är givetvis pedofili lite opassande benämning eftersom den utsatta flickan i fallet hade fyllt 15 år.
Jag tror hebefili möjligen är mer korrekt benämning.
Från det som framkommit hittills i tidningsartiklarna så är det främst mycket olämpligt uppträdande som Hanif Bali förefaller ha gjort sig skyldig till då, om nu uppgifterna stämmer alltså.
Nej jag förstår att det inte går att hänga med till 100% i vad alla säger i den här tråden, men dra dock en läxa från det här: om någon sitter och anklagar någon annan för något så bör du ta reda på om den personen han anklagar verkligen har gjort det denne anklagas för innan du hakar på i dansen. Det visade sig ju här att den här personen du citerade anklagade mig falskt, och om det inte hade varit så lätt att uppdaga genom att man kan se tidigare inläggen i tråden hade du i praktiken kunnat hänga med i en ren smutskastning, vilket vi båda nog kan vara överens om inte är något vi vill ha.
Jag tror att du är tillräckligt intelligent för att förstå det, och jag är som sagt inte arg på dig för det eftersom du medgett dina fel.