Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-18, 14:04
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Som inte ska vara på tinder alls då det är 18-årsgräns

Det är bara en rekommendation så det är såklart upp till dig själv att avgöra.
Citera
2021-09-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Just det här är ju jävligt bestickande om det stämmer. I vilka syften bjuder en 35-årig man in en 15-årig flicka för att de ska träffas i hans hem?
Varför är det bestickande?
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Men det är okej att "likea" tjejer som man vet är minderåriga där?

Det är naturligt att utgå från att alla där är 18+ då det är deras gräns
Och like:a gör man genom snabba swipeningar där tror jag så det går av bara farten. Jag har gjort det av misstag på badoo tidigare, inget konstigt alls. Men det är inte direkt så att man på en bild kan avgöra om personen är 16 eller 18, de individuella skillnaderna är stora.
Citera
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Letar efter milfar med döttrar i lämplig ålder?

Han är förlovad så enda behovet av Tinder är om han och flickvännen vill ha extra i sängen eller swinga, alternativt om han vill vara otrogen men snubbar som vill vara otrogna brukar vara diskreta och inte skylta med bilder — så frågan min gäller hur vet småsyskon till FB-användare att det är HB?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Nej det är ingen rekommendation det är ett av reglerna för tinder.
Citera
2021-09-18, 14:06
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:

Varför gnäller hin då, åhh jag fick en like av en man, åh så hemskt nu ska jag polisanmäla.
Jävla bitch, var inte där då idiot!!
Citera
2021-09-18, 14:07
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Du är en sjuk människa, alt bara korkad. När HB gick ut offentligt med sin bild så mer eller mindre tvingade han flickan att ge sin version när de två utsagorna ligger rätt långt ifrån varandra.

Det var väl ändå tjejen som drog igång det här när hon anmälde honom.
Tycker du att han borde bekräftat hennes utsaga trots att han uppenbarligen inte tycker att den stämmer? Hade du gjort det? Är du tappad?
Citera
2021-09-18, 14:08
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hanif Bali har duckat för sexbrotts-anklagelserna under en längre tid men när det börjar bränna till i media så vill han plötsligt att flickan istället skall skall polisanmäla honom. Vad är hans strategi..?

Han insåg att moderaternas interna utredning aldrig kan fria honom i allmänhetens ögon, vare sig han är skyldig eller oskyldig. Folk skulle i så fall bara hävda att de sopat ärendet under mattan.
Citera
2021-09-18, 14:09
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Nej det är ingen rekommendation det är ett av reglerna för tinder.

En regel som inte backas upp av ett våldskapital är bara en rekommendation. Vem som helst kan bryta mot denna rekommendation utan några som helst konsekvenser.
Citera
2021-09-18, 14:09
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det är naturligt att utgå från att alla där är 18+ då det är deras gräns
Och like:a gör man genom snabba swipeningar där tror jag så det går av bara farten. Jag har gjort det av misstag på badoo tidigare, inget konstigt alls. Men det är inte direkt så att man på en bild kan avgöra om personen är 16 eller 18, de individuella skillnaderna är stora.

Men om man vet att personen i fråga är minderårig?
Citera
2021-09-18, 14:11
Medlem
Citat:
En regel som inte backas upp av ett våldskapital är bara en rekommendation. Vem som helst kan bryta mot denna rekommendation utan några som helst konsekvenser.
Du blir avstängd om du är under 18.
Varför är tjejen, som inte är vuxen, på en sida där vuxna söker dejt och sex? Det är ju frågan här.
Citera
2021-09-18, 14:12
Medlem
Ärligt talat, vilken urbota dum fråga. Finns väl hur många hypotetiska skäl som helst. Kanske hon är mutad av någon som vill ta hans plats i partiet. Kanske mutad av folk som vill se honom petad för att de ogillar hans opinionsbildning. Kanske är hon rent av en infiltratör från något parti vänster ut som vill skada M. Eller så är hon bara besatt av honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Varför anmäler tjejen honom då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in