Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-07, 00:21
Medlem
Vilken miss i Under Pressure i dagens avsnitt. De tyckte de var finurliga som frågade efter Maos förnamn och att svaret då skulle vara Mao. Erik sa dock Zedong vilket också är rätt svar. För i Kina är det förstanamnet som är släktnamnet och sistanamnet som är förnamnet, precis som i många asiatiska länder. Maos barn heter t ex alla Mao men olika namn efter.
Citera
2021-10-07, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
cinnamomum verum (C. zeylanicum)
Citera
2021-10-08, 00:18
Medlem
Här är deltagarna i grupp 2:
https://www.expressen.se/noje/blogg/...agare-grupp-2/
Citera
2021-10-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven

David och Anna Kinberg Batra kan nog bli vassa, kunskapsluckorna lär väl eventuellt ligga i något yngre populärkultur och dylikt.
Citera
2021-10-08, 05:32
Moderator
Dr Kings avatar
Anna Kinberg Batra och David Batra känns intressanta. Jag har tidigare föreslagit att F&F skulle försöka få med dem men trodde att de (framför allt Anna) inte skulle våga utan tacka nej. Anna är vass inom de ämnen hon kan bra. Frågan är hur bred hon är och hur David kan täcka upp de luckor hon har eller om han bara kommer att vara burens clown som kommer att komma med diverse roliga inspel.

Sedan måste Filip ta chansen att då och då klämma in pikar med anspelningar på Anna klassiska ”Stockholmare är smartare än lantisar” då hon visar sig vara mindre duktig på någon fråga.

Nu är det bara för F&F att inför nästa säsong också ta med mitt andra parförslag Helikopter Anders Borg och Dominika. Anders har en rejäl fallhöjd och skulle nog kunna falla ganska platt. Där skulle Filip ju också se till att pika honom rejält med snack om att han gillar att klämma på Dominikas rattar o.s.v.
Citera
2021-10-08, 06:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Anna Kinberg Batra och David Batra känns intressanta. Jag har tidigare föreslagit att F&F skulle försöka få med dem men trodde att de (framför allt Anna) inte skulle våga utan tacka nej. Anna är vass inom de ämnen hon kan bra. Frågan är hur bred hon är och hur David kan täcka upp de luckor hon har eller om han bara kommer att vara burens clown som kommer att komma med diverse roliga inspel.

Sedan måste Filip ta chansen att då och då klämma in pikar med anspelningar på Anna klassiska ”Stockholmare är smartare än lantisar” då hon visar sig vara mindre duktig på någon fråga.

Nu är det bara för F&F att inför nästa säsong också ta med mitt andra parförslag Helikopter Anders Borg och Dominika. Anders har en rejäl fallhöjd och skulle nog kunna falla ganska platt. Där skulle Filip ju också se till att pika honom rejält med snack om att han gillar att klämma på Dominikas rattar o.s.v.

Amen fan, är det på grund av dig paret Batra är med? Måste ju vara ett av programhistoriens minst karismatiska lag.
Citera
2021-10-08, 07:19
Medlem
Filip Hammar: pikar deltagare nonstop i program efter program.
Valfri deltagare: säger något som på minsta sätt kan uppfattas som kritik mot Filip eller Fredrik eller programmet.
Filip: Är du på dåligt humör? Vaknat på fel sida? Nu blev jag ledsen. Gillar du inte mig? Varför är du med i programmet?
Citera
2021-10-08, 08:07
Medlem
MrSokratess avatar
Vann Jinder/Pelle torsdagens möte?
Inspelningen tog slut innan resultatet redovisades.
Brukar ta fem minuter innan programmet börjar, igår tog det åtta minuter.
Förstår inte varför femman inte synkar tablån och lägger programmet fem minuter senare.
Citera
2021-10-08, 09:09
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Vann Jinder/Pelle torsdagens möte?
Inspelningen tog slut innan resultatet redovisades.
Brukar ta fem minuter innan programmet börjar, igår tog det åtta minuter.
Förstår inte varför femman inte synkar tablån och lägger programmet fem minuter senare.
Alla resultat finns här

https://allamotalla.com/
Citera
2021-10-08, 11:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Har varit på inspelning av grupp 2, av det jag såg så var Anna riktigt duktig - klok och förnuftig. Hon är den Filip smörar för denna säsong. Batra var varken bu eller bä, precis som man hade kunnat ana.

Känns spontant som en vääääldigt tråkig grupp 2. Har redan tröttnat på dem.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-10-08 kl. 11:49.
Citera
2021-10-08, 13:02
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven

Alla lagen i grupp 2 är betydligt roligare än grupp 1.
Citera
2021-10-08, 13:12
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Alla resultat finns här

https://allamotalla.com/

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera