Citat:
Ursprungligen postat av
bamdidam
Mb kan ha blivit lurad i samtalet ja, om man klarar att lura av nn flera hundra miljoner kr s klarar folk nog lura mb att tro att det r vanligt samtal med AE
Ja. Jeg tror faktisk at TH har brukt noe slikt. Og lurt MB. MB har trodd at hun snakket med AE. TH var hjemme under samtalen med MB.
Er det tenkelig at TH kan ha kjpt eller skaffet seg et slikt program mens han var p reise til Kina i midten av oktober. Kanskje kjpt med seg en kinesisk kontantkort-mobil. Det er vel strenge regler i Kina ogs. Med hensyn p sikker identitet til eiere av dataenheter.
Og s tror jeg at samtalen med TEH 09:14-09:16 kan ha vrt forhndsinnspilt, og lydopptaket spilt av, og oppringingen gjort med talegjenkjenning. Eventuelt en medhjelper som har brukt samme stemmeforfalsker.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Holden indikerer at satsingen p kryotosporet sjekker TH ut av saken og er en hypoteseendring til ukjente gm. N kan vel th g i avhr.
Tja. Holden forutsetter jo at politiet ikke finner TH i enden p kryptosporet. Og heller ikke en annen GM, som str TH veldig nrt og er medsammensvoren med TH.
S, vi fr se. Tviler p at TH melder seg for nye avhr.
Om han n allikevel skulle stille i nye avhr n, ville jeg tvile p om han er skyldig. Men akkurat det tror jeg ikke p fr jeg ser det.