Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-12-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Helt rätt beslut.
Du har injicerat nanopartiklar vid varje vaccinering.

Du kan säkert räkna ut det själv vad som måste göras om man har "råkat" förgifta sin kropp med nanopartiklar... ja .. just det.. då behövs en rejäl detox av hela kroppen och alla organ.. om du vill överleva dina misstag.

Faktum är att du blir ju immun också om du lever ett renlevnadsliv med råkost och destillerat vatten.

Du gick på en bluff men chansen finns säkert kvar att bli hel igen.

Nanopartiklar kan skapa hjärtinfarkt och annat dock så om jag var du hade jag startat detoxen omedelbart eftersom det tar lite tid innan blodet har renats.

Nu lär detta vara OT, men kan ändå vara intressant. Mig veterligen är problemet med nanopartiklar kopplat till inandningsluft där det kan orsaka skador. När det gäller injektioner så har jag aldrig hört att just nanopartiklar skulle vara ett problem - om inte annat så lär väl virus vara tillräckligt små för att klassas som nanopartiklar? Alla vaccin borde väl i så fall innehålla nanopartiklar?

Har du någon som helst referens till att just nanopartiklar i dessa vaccin skulle ligga bakom eventuella biverkningar?
2021-12-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Har tagit båda doser av Pfizer.

Har varit ordentligt sjuk tre gånger. Vid varje tillfälle sängliggandes i ungefär en vecka.
Feber, ont i kroppen, slemhosta, ont i bröstet, rinnsnuva.

Har kunnat vara på jobbet till och från, men vid minsta fysiska ansträngning får jag ordentlig huvudvärk och känsla av feber och måste vara hemma dagen efter. Sen rullar det på så, vecka efter vecka. Riktigt jävla jobbigt och jag har nu bestämt mig för att inte fortsätta ta vaccinet.

Hemma från jobbet idag igen.

Att gå till gymmet har jag kunnat göra en gång sedan första sprutan. Jag som annars går dit 5 gånger i veckan tycker givetvis att livet suger småhårt nu.

När det gått ett halvår eller så, kan du väl låta oss veta hur du mår?
Förhoppningsvis mår du bra då igen!
2021-12-14, 16:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Nu lär detta vara OT, men kan ändå vara intressant. Mig veterligen är problemet med nanopartiklar kopplat till inandningsluft där det kan orsaka skador. När det gäller injektioner så har jag aldrig hört att just nanopartiklar skulle vara ett problem - om inte annat så lär väl virus vara tillräckligt små för att klassas som nanopartiklar? Alla vaccin borde väl i så fall innehålla nanopartiklar?

Har du någon som helst referens till att just nanopartiklar i dessa vaccin skulle ligga bakom eventuella biverkningar?

Jag kollade på Amerikanska Nationella Medicinska Bibliotekets hemsida att vaccinerna består av "self-amplifying" nanoparticles vilket jag tolkar som nanopartiklar som skapar kopior av sig själv genom att omvandla organisk materia till kopior av sig själv.
Sånt som man har studerat genom morgollens sjukdom under 20 års tid.

Det finns olika sorters partiklar såklart men jag antar att den farligaste nanopartikeln är just den som skapar kopior av sig själv eftersom den äter ju upp saker och bajsar ut kopior av sig själv.. typ.

Kemikalieinspektionen har gjort minst en utredning om nanopartiklars bieffekter så jag rekommenderar att man kollar in den innan man kollar och tror på en bipacksedel från ett bolag i en bransch som är känd som den mest korrupta branschen på Jorden.. där aktiebolag vill att folk är sjuka för att det genererar pengar tills det inte finns fler människor att förslava.

Andningsproblem, hjärtinfarkt, DNA-skador och även hjärnan kan ju ta stryk eftersom nanopartiklar kan ta sig in i både hjärta och hjärna vilket inte är nyttigt enligt Kemikalieinspektionen som har en annan åsikt än läkedemelsbolagen och regeringen som tycker att man bör injicera dos efter dos av de farliga nanopartiklarna som riksdagen fick sin rapport om för mer än 10 år sedan, från Kemikalieinspektionen.
2021-12-14, 16:57
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Kost, hälsa och träning har alltid varit en stor del av mitt liv så jag har väldigt sällan varit sjuk. Större delen av min lediga tid kretsar kring träning i olika form. Använder inga droger eller alkohol. Vid nyårsafton kan det dock hända att jag är med och tar något glas.

Det där du tar upp med hjärtat är också intressant. På nätterna då jag ska sova har jag börjat känna av hjärtklappningar. Då är kroppen i vila, det är därför jag reagerat på det.
Gå till doktorn med hjärtat! Viktigt att kontrollera hur det står till med det

För övrigt kan det vara så att du genom vaccineringen fått tillfälligt "osynkat" immunförsvar mot olika förkylningsvirus, och sådana går dessutom mer än vanligt i år. Det borde rätta till sig varefter du bekämpar de virusen nu.
2021-12-14, 17:02
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Det är inte nödvändigtvis en konspirationsteori. Om man inte vet vilka biverkningar man letar efter, så måste man analysera statistiken för att hitta avvikelser.

En intressant analys att göra är att titta på absoluta dödstal i andel, efter åldersgrupp, mellan vaccinerade och ovaccinerade. Om vaccinerade dör i avsevärt större utsträckning, så tittar man på dödsorsaker, och ser om det kan ha något med vaccinen att göra - och hur.

Det är ett helt normalt förfarande, men har såvitt jag vet hittills bara gjorts av privata efterforskare. Den engelska studien, som redan diskuteras här i någon tråd, är extremt intressant och oroväckande. Frågan är hur avtalen med vaccinbolagen ser ut - kan resultaten få verifieras, om det går emot vaccinagendan?
Om alla vaccineras så finns ju ingen referensgrupp kvar.
Jag säger bara det, en bra produkt tål att granskas, kritiseras och diskuteras. Man behöver inte mörka och censurera.
2021-12-14, 18:54
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Gå till doktorn med hjärtat! Viktigt att kontrollera hur det står till med det

För övrigt kan det vara så att du genom vaccineringen fått tillfälligt "osynkat" immunförsvar mot olika förkylningsvirus, och sådana går dessutom mer än vanligt i år. Det borde rätta till sig varefter du bekämpar de virusen nu.
Ska ringa imorron och se vad de tycker jag ska göra.
2021-12-14, 18:57
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ska ringa imorron och se vad de tycker jag ska göra.

Det går säkerligen bra, men det är viktigt att få koll på det där.
Senast redigerad av LadySweden 2021-12-14 kl. 19:04.
2021-12-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag kollade på Amerikanska Nationella Medicinska Bibliotekets hemsida att vaccinerna består av "self-amplifying" nanoparticles vilket jag tolkar som nanopartiklar som skapar kopior av sig själv genom att omvandla organisk materia till kopior av sig själv.
Sånt som man har studerat genom morgollens sjukdom under 20 års tid.

Det finns olika sorters partiklar såklart men jag antar att den farligaste nanopartikeln är just den som skapar kopior av sig själv eftersom den äter ju upp saker och bajsar ut kopior av sig själv.. typ.

Kemikalieinspektionen har gjort minst en utredning om nanopartiklars bieffekter så jag rekommenderar att man kollar in den innan man kollar och tror på en bipacksedel från ett bolag i en bransch som är känd som den mest korrupta branschen på Jorden.. där aktiebolag vill att folk är sjuka för att det genererar pengar tills det inte finns fler människor att förslava.

Andningsproblem, hjärtinfarkt, DNA-skador och även hjärnan kan ju ta stryk eftersom nanopartiklar kan ta sig in i både hjärta och hjärna vilket inte är nyttigt enligt Kemikalieinspektionen som har en annan åsikt än läkedemelsbolagen och regeringen som tycker att man bör injicera dos efter dos av de farliga nanopartiklarna som riksdagen fick sin rapport om för mer än 10 år sedan, från Kemikalieinspektionen.

Så...virus är farliga? Typ? För det är väl i praktiken självreplikerande nanopartiklar?

Som sagt, attt nanopartiklar i luften är skadligt är jag med på, var kan man läsa att de nanopartiklar som finns i vaccin är skadliga? Hänvisa gärna till någon trovärdig källa. Konceptet nanopartiklar säger ju egentligen bara att partiklarna är väldigt små.
Senast redigerad av Frispel2 2021-12-14 kl. 19:38.
2021-12-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Som sagt, att nanopartiklar i luften är skadligt är jag med på, var kan man läsa att de nanopartiklar som finns i vaccin är skadliga? Hänvisa gärna till någon trovärdig källa. Konceptet nanopartiklar säger ju egentligen bara att partiklarna är väldigt små.

Denna film kan förklara många av biverkningarna med blodproppar, hjärtproblem, ödem m.m. beroende på rakbladsliknande nanopartiklar av grafenhydroxid som skär sönder blodådrorna inifrån:
https://www.bitchute.com/video/X9oMvf6dbhCi/

Här är en forskningsrapport där grafenhydroxid verifierats i Pfizer/BioNTechs vaccin:
https://www.docdroid.net/Ov1M99x/off...ria-pdf#page=3
och här:
https://www.researchgate.net/publica...VID19_VACCINES
Det hittades nanopartiklarna i 4 av 4 undersökta vaccinampuller från Pfizer och i tre av tre av andra fabrikat.
2021-12-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jatteloka
Du menar de 210st av 1,6milj vaccinerade?

210 personer mot....hur många var det nu som dog med svininfluensan i Sverige?

Det fanns många fler biverkningar än narkolepsi dessutom.
2021-12-14, 23:15
Medlem
Jag känner två som drabbats av autoimmunsjukdom efter sprutorna.
2021-12-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Jag känner två som drabbats av autoimmunsjukdom efter sprutorna.

Vad är det för nåt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in