Citat:
Ursprungligen postat av
urverksapelsin
Så måste det vara! Att jag inte tänkte på det. Genom att hela tiden framställa sig som de som tänker utanför boxen och anklagar alla andra som kallar sig skeptiker för att inte göra det avslöjar de sig själva
Så kan det vara. Men jag tror ändå hon är äkta (=fysisk). Att ta en 28 åring med klar, professionell radioröst som säkert också är snygg, presentera henne som "vanlig" kritiker var verkligen en black om foten. Cui Bono skulle istället fixat fram en medelålders överviktig tanta för att få fram budskapet och ha kredibilitet. Istället avslöjade de sig genom sin överdrift. Ungefär som när kamrat Stalin fick 102% av alla angivna röster.
Jag förstår knappt vad det är du vill få fram om den här tjejen, hon har varit på massor av olika kanaler och pratat om den påstådda flunsan, vaccin och tvång. Om hon är kontrollerad opposition är ju däremot en annan fråga, finns vad jag vet inga bevis som tyder på det i nuläge och om hon är det så behöver det ju knappast ha något med cui bono att göra, dom har ju intervjuat mängder med folk som potentiellt kan vara förledare, så är det alltid när man intervjuar folk.
Men visst, hon är professionell politiker så jag skulle absolut inte ta det för en omöjlighet, inte heller är hon vad jag vet troende kristen.. Det är väl vad man möjligen från mitt perspektiv kan undra om när det gäller henne.
När det inte finns en kristen grund så kan det vara lätt att kritisera den rådande maktordningen, på goda grunder.
Problemet kommer sedan när dessa otroende ur den gamla maktordningen skall bygga upp ett nytt system... Då blir det antagligen inkompatibelt med kristen tro.
Det är detta man bör hålla koll på idag. Vad kommer när alla har förstått att nuvarande system är korrupt, vad kommer folk skrika efter för nytt system när det gamla faller.
Utan den kristna tron så hade vi bott i ett samhälle helt utan grundmoral, Jag tänker mig att det hade sett ut som en Pride parad ggr 1000 ungefär