Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Jag röstade inte för NATO. Jag litade på att S skulle stå för sitt ord, men det var fel. Min röst är dock ingenting jämfört med S-väljarna. Det är S-väljarna du ska tacka att de gav partiledningen förtroendet att helt ändra spelplanen.
Du röstade alltså på (S) och vill att jag ska skylla NATO-medlemskapet på (S)-väljare, fast du själv har inte röstat för NATO-medlemskapet, eller hur ska man tolka din, som vanligt, hopplösa röra av icke-ihopsamlade tankar.
Citat:
Sverige försöker åka snålskjuts in i NATO och de som är tveksamma ska övertygas med att det bara är positivt för Sverige och att Sverige väljer vad NATO-medlemskapet ska innebära. Att prata om NATO som Sveriges bästa försvar är ynkligt. Gå in med full kraft om det ska ske. Se till att Sverige är med i främsta anfallslinjen när det blir konflikter. Skicka svenska ungdomar till krigszoner om NATO hamnar där.
NATO-medlemskapet kommer att vara endast positivt för Sverige det kan du ta och skriva upp. Sverige kommer att ingå en försvarspakt med en hel rad militärt starka länder, det är endast positivt.
Naturligtvis ska svenska soldater gå längst fram lika mycket som andra NATO-länders soldater. Sverige bör också genast utrustas med kärnvapen. Svenskar ska göra sin plikt och de som inte gör sin plikt bör sändas till arbetsläger i Norrland på vatten och bröd över en tioårsperiod.
Citat:
Krigspropaganda
![Whoco5](https://static.flashback.org/img/smilies2/whoco5.gif)
Det är enbart kopplat till NATO-närmandet.
Ryssland förbereder sig som sagt för anfallskrig mot Sverige, det vittnar propagandan som utmålar Sverige som nazistiskt om. Sverige bör därför omedelbart gå med i NATO.