Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-29, 18:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkes
Noterade att första och andra avsnittet inte gick att se gratis på discoveryplus häromdagen och att det idag inte går att se något. Gissar att det är ändrat så att man endast kan se avsnitt som har sänts de senaste dagarna?

Blev också besviken över att programmen inte var textade vilket gjorde att jag som hörselskadad missade mycket.

Föredrar också text, skrev till dom på facebook de bad om ursäkt att texten dröjt.
Citera
2022-08-29, 19:23
Medlem
Bhagavans avatar
Kalle Lind är i vanlig ordning Sveriges största class act. Helt förträfflig popkulturell smak.
Citera
2022-08-29, 20:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Satan vilket högt produktionsvärde det nya segmentet med Gustaf Hammarsten har.
Vi vet inte vad det betyder, och vi vet inte om vi vill veta det heller
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-29 kl. 20:24.
Citera
2022-08-29, 20:27
Medlem
XtraXs avatar
Momentet med
kunde de skippat, tillför ingenting.
Citera
2022-08-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folkes
Noterade att första och andra avsnittet inte gick att se gratis på discoveryplus häromdagen och att det idag inte går att se något. Gissar att det är ändrat så att man endast kan se avsnitt som har sänts de senaste dagarna?

Blev också besviken över att programmen inte var textade vilket gjorde att jag som hörselskadad missade mycket.

Programmet blir gratis samma dag som går i TV-rutan 22.00. Första avsnittet från alla säsonger ska vara gratis, omkring 14-30 dagar efter säsongen är slut kräver de abonemenag.
Citera
2022-08-29, 22:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Kalle Lind är i vanlig ordning Sveriges största class act. Helt förträfflig popkulturell smak.
Han och Ina är väldigt uttjatad som TV-personligheter, ingen av dom klarar av att bära en vanlig enfärgad T-shirt utan tryck, ironisk tröja som Strage

Sanna Lundell - vänster
Kalle Lind - vänster
Ina - vänster
Arge Snickaren - partilös

Det är valår iår.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-29 kl. 22:14.
Citera
2022-08-29, 22:34
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han och Ina är väldigt uttjatad som TV-personligheter, ingen av dom klarar av att bära en vanlig enfärgad T-shirt utan tryck, ironisk tröja som Strage

Sanna Lundell - vänster
Kalle Lind - vänster
Ina - vänster
Arge Snickaren - partilös

Det är valår iår.
Nej de är definitivt inte på TV särskilt ofta, och deras partitillhörighet eller valårets vara eller icke vara har inget att göra med det jag sa.

Öppna inte spoilern om du inte sett avsnittet:

Citera
2022-08-29, 22:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Momentet med
kunde de skippat, tillför ingenting.
Erkänn att du blev rädd för sorgebarnet?
Hade det funnits ett förnedringsinslag ala "så släng ett barn i brunnen och önska dig nånting" för varje gång lagen svarar rätt så hade det funnits insatser.

Men det här vart bara visuellt effektsökeri från den kvinnliga redaktionens livmoder-hjärnor vars hiskeligaste definition av skräckfilm är att behöva se en genångar-flicka med stripigt hår och trasig klänning som dom kan spegla sig själva i.
Dom manliga deltagarna förväntas alltså också bli så nervös och därmed inte kunna vara tillräckligt klartänkta i ögonblicket, haha jag är totalt likgiltig när den där töntiga schablon-bilden av ett (o)dött barn ska försöka sk(r)ämmas
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-29 kl. 22:48.
Citera
2022-08-29, 23:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Sanna måste va ett missförstått geni, med sin gissning på Matchu Pitchu som stad
Citera
2022-08-30, 00:03
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Höstens final kommer att spelas in i Globen. Det får mig att misstänka att F&F nu börjar känna att de har mjölkat ur vad de kan av detta för nu och vill avsluta storslaget.
Tack för intressant läsning. Men i avsnitt två, som du var på plats under inspelningen av, säger Fredrik att han kommer sitta kvar i samma studio när han är gammal och gaggig. Detta tyder på att de inte tänkt ge upp på första taget. Tror mer de ser detta som en ny fas, en förnyelse och expansion, ungefär som Idol och dylika stora underhållningsprogram som också går i mål i Globen.
Senast redigerad av Bhagavan 2022-08-30 kl. 00:41.
Citera
2022-08-30, 01:08
Medlem
Folkess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Föredrar också text, skrev till dom på facebook de bad om ursäkt att texten dröjt.

Tack! Finns text till dagens avsnitt tack o lov.

Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Programmet blir gratis samma dag som går i TV-rutan 22.00. Första avsnittet från alla säsonger ska vara gratis, omkring 14-30 dagar efter säsongen är slut kräver de abonemenag.

Okej, det låter ungefär som jag tänkt att det legat till. Jag lyckades se avsnitt 3 och 4 igår utan att betala men det måste varit något tillfälligt. Det fick mig att anta att säsongen hade premiär redan förra veckan och att de begränsat tillgängligheten att se gamla avsnitt men då kan jag slappna av.
Citera
2022-08-30, 01:37
Medlem
Bhagavans avatar
Spoiler avsnitt tre:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in