Citat:
Ursprungligen postat av
Stormpiskare
Jo, och jag har skrivit att inget av det som framkommit här anser jag är skäl till orosanmälan.
Det är ganska uppenbart för mig att du av någon outgrundlig anledning försöker släta över och normalisera de problemen som ändå kommit upp kring R.
- Hon tror som sagt att socialen iscensatte en bussolycka för att döda henne. En bussolycka vars passagerare enbart ådrog sig lindriga skador men där R hävdar att flera dog och flera skadade sig allvarligt trots att det enbart var en person som dog, personen i personbilen som krockade med bussen.
- Hon tror SÄPO är stör deras videosändningar.
- Hennes vän avslutade sin vänskap med henne efter att hon delade ett grovt anti-semitiskt youtube-klipp. Något som inte var likt R enligt hennes vän.
- Hennes tillstånd har även resulterat i att hon dragit på sig skulder som hon absolut inte har någon aning om hur hon ska betala tillbaka.
- Hon och L har i princip samma omvärldsanalys vilket är väldigt intressant om du lyssnar till vad L tycker och tänker om diverse myndigheter till exempel.
Tycker spekulationer om vanföreställningar inte är så långt ifrån att träffa målet helt oavsett vad man tycker om Rs familj och vänner.