Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 08:02
  #18205
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
510.000 views på 12h ändå

Jag hoppas att $ kommer till Jacke som har 50% av Bröderna Berg kanalen.
Citera
2024-01-17, 08:15
  #18206
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Varför tar han inte bort Linnea från sin IG om han är släppt?
Det vet vi ju nu för att han älskar henne
Citera
2024-01-17, 08:17
  #18207
Medlem
Undra vad hennes vänner säger om det här? Vännen som ringde polisen när L smsade att hon var inlåst. Vad tänker hon om detta.. 😔
Citera
2024-01-17, 08:17
  #18208
Medlem
vemsfels avatar
Jag börjar på riktigt svänga nu pga allt hat mot Chrippa. Jävla får, vägrar stå i samma hörna som ni. Tänker backa honom fr o m nu, en jävla king är vad han är helt orädd pissandes på alla. Go CHRIPPA!
Citera
2024-01-17, 08:42
  #18209
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Jag börjar på riktigt svänga nu pga allt hat mot Chrippa. Jävla får, vägrar stå i samma hörna som ni. Tänker backa honom fr o m nu, en jävla king är vad han är helt orädd pissandes på alla. Go CHRIPPA!


Ja han pissar på alla, inklusive sin egen dotter.
Citera
2024-01-17, 08:53
  #18210
Medlem
Det sjukaste med hela den här soppan är att majoriteten, här på Flashback samt alla influencers, tror att Chrippa på eget bevåg återigen lämnat Julia och gått tillbaka till L. Det är så uppenbart att ni aldrig råkat ut för en person med allvarlig Borderline-störning.

Det gör ont i mig när jag ser hur hans personliga brev läses upp högt för allmänheten eftersom jag vet att L sitter och tittar. Varför tror ni Chrippa ringde Julia och bönade och bad om att inte släppa breven offentligt? Det handlar inte om att skydda L, han är helt enkelt rädd för sitt eget liv.
Citera
2024-01-17, 08:54
  #18211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag förstår inte varför måste de bo hemma hos Anjo nu helt plötsligt? Och varför måste han se till att de har mat i magen?

Har funderat på samma sak. Jocke hade fixat lägenhet till dom där familjen skulle bli ett igen, så boende lär finnas.

Kan bara komma fram till att Anjo ser tillfället att tjäna pengar på att ha dom hemma hos sig för att suga ut mer information och ha med henne i videos. Samt att han tycker det är roligt att provocera och säga "JAG tar hand om C nu".

Det Anjo inte förstår är att han i och med alla videos och i synnerhet liven igår har förstört alla möjligheter för familjen att återförenas igen, något som verkar vara L högsta dröm trots allt som har hänt.

Det bästa för dom inblandade och framförallt för barnets framtid hade varit om alla videos och reaktioner från diverse uppmärksamhetssuktande "influencers" aldrig hade sett dagens ljus.

Nu kommer det här att ältas i vecka efter vecka och man kan ställa sig frågan, till vems fördel?

Svaret är: de som tjänar $$$$ på det.
Citera
2024-01-17, 08:59
  #18212
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag förstår inte varför måste de bo hemma hos Anjo nu helt plötsligt? Och varför måste han se till att de har mat i magen?

För Chrippa har hotat med att hämta Chloe när han kommer hem.
Citera
2024-01-17, 09:10
  #18213
Medlem
Jocke hade rätt i en sak. Soc kommer omhänderta Chole snart...
Citera
2024-01-17, 09:12
  #18214
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Jocke hade rätt i en sak. Soc kommer omhänderta Chole snart...

Tveksamt men det är sjukt vilken skada föräldrarna utsatt Chloe för under 3 år. Synd om henne.
Citera
2024-01-17, 09:13
  #18215
Avstängd
KentWasHeres avatar
Det som väntar Chrippa och Linnea är följande:

1. Blattar och annat wt folk kommer omringa dessa och filma samtidigt. Vi har sett det för (Tänk er Elias) De kommer bli bespottade och förnedrade och tvingas säga massa saker som att dem är horungar och dylikt.

2. Om nu hans kanal kommer tillbaka kommer drevet vara så hårt att YT kommer stänga ner kanalen. Finns säkert massa regler de kan gömma sig bakom.

3. Både Chrippa och Linnea har frataniserat och varit otrogna så detta kommer inte upphöra.

4. Chloe kommer bli omhändertagen tills detta har lagt sig. Socialtjänsten behöver inte så mycket underlag för att slå på ett akut lvu, hur de sedan blir är en annan femma. Jag hoppas verkligen lillhjärtat kommer till en kärleksfull familj där hennes behov blir tillgodosedda och uppmärksammade.
Citera
2024-01-17, 09:14
  #18216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Tveksamt men det är sjukt vilken skada föräldrarna utsatt Chloe för under 3 år. Synd om henne.

Skabbe kan inte ta hand om henne. Julia är tveksamt... låter sjukt men Jocke/Jonna är just nu bästa alternativet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in