Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloD0ngy
Är övertygad om att han skulle kunna vinna AMA på egen hand. Det känns konstigt att Erik och Lotta inte tävlar ihop. Kemin stämmer inte i de nya lagen L&O / E&E

Tycker det var tråkigt att man gjorde parbyte rätt av. Kunde lika gärna satt Lotta och Ebba ihop, nu blir det så tydligt vilka som kommer göra UP i alla omgångar eftersom Olof och Erik är kungar där.
Citera
2024-02-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Kan Jennifer/Magnus som är det topp tippade laget som förlorar alla sina sju gruppmatcher?

Vad tror ni?
Intr helt orimligt. Jag tänker att Magnus och Bea kompletterade varandra bra. Vet inte om Magnus och Jennifer tillsammans har lika bred kunskapsbank..
Citera
2024-02-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Fan vad Ola är bra. Han kan verkligen helt bisarra grejer. Ödmjuk och kul är han också! Tycker inte Karin verkar vara så vass dock.

Ola är min favorit. Han är sjukt allmänbildad, och kan även resonera sig fram till svar. Karin behöver nog lite fler matcher dör att komma i form. Hon tog dock blomman och var rätt ute idiotfrågan så de kan bli farliga i slutspelet.
Citera
2024-02-08, 21:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
På vilket sätt signalerar de till kvinnor? Hur många kvinnor med platinablonderat hår och örhängen och läppstift jobbar på en bilskrot? Karaktären i Smartare än en arbetarklassare var därmed nyskapande. Den föreställer ju en fet kvinna som "arbetarklass" istället för den typiska bilden av en man.

Tom, My och Annika var konstig, men rätt rolig. Påminner om Killinggänget på 90-talet.

Skymningspyromanen verkar lite farlig på grund av pyrotekniken.
Jag var otydlig, jag mena bara att F&F feministredaktion duktighetssignalerar till feministerna genom att slänga in tjockisdragkingen
Citera
2024-02-08, 22:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag var otydlig, jag mena bara att F&F feministredaktion duktighetssignalerar till feministerna genom att slänga in tjockisdragkingen

Det var ingen dragking. Det var en kvinna som spelade en kvinna.
Citera
2024-02-08, 22:37
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Kan Jennifer/Magnus som är det topp tippade laget som förlorar alla sina sju gruppmatcher?

Vad tror ni?

Citera
2024-02-08, 22:41
Medlem
Storanglarens avatar
Kan rapportera också från inspelningarna att de fick kasta om lite i inspelningsschemat då Jonte Unge tuppade av (!) en kort stund under slutet av en av hans matcher för han var så enormt förkyld. De fick desinfektera den bur han satt i innan de kunde ta in nästa lag. De störde sig också på att han petat på precis allting i buren och även burglaset.
Citera
2024-02-08, 22:45
Medlem
kl4sseKocks avatar
Wow Jennifer 🥰men Ebba vilken donna asså😍 ., vem ska man heja på .
känns som att det kan gå bra för hon och Magnus,
Senast redigerad av kl4sseKock 2024-02-08 kl. 22:52.
Citera
2024-02-08, 23:08
Medlem
Citat:
Har också tänkt på det, men de har mött två absoluta topplag trots allt! Har otroligt svårt att se att Olof &Lotta skulle lyckas förlora mot tex Rickard &Claes!

Jag gissar att det jag som Fredrik syftade på är Magnus &Jennifer!
Vi får se!

Jag tror fan det kan va Unge och Knyckare, Emma är verkligen inte bra (Ola tog de till final på egen hand) och Jonathan vet man knappt vart man har honom. Dock vet jag inte om det skulle va en superskräll, dom SKRIKER ju inte direkt slutspel (som t.ex. Olof och Lotta)
Citera
2024-02-08, 23:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det var ingen dragking. Det var en kvinna som spelade en kvinna.
Jaha, jag uppfattar det som att det kvinnonamn som Filip presenterade innan sketchen var namnet på hon som lever på att göra sådana här sketcher, måste se det igen innan jag kan avgöra om du har rätt, det låter väldigt avancerat det här
Citat:
Karaktären i Smartare än en arbetarklassare var därmed nyskapande. Den föreställer ju en fet kvinna som "arbetarklass" istället för den typiska bilden av en man
En kvinna som spelar en kvinna som återger den typiska bilden av en man, effekten blev dragkinglik iaf, det ska inte råda nån tvivel
Citera
2024-02-08, 23:33
Medlem
drinksareonmes avatar
Den där jäkla pyromanen är jul för jäkla tråkig, otroligt segt moment.
Citera
2024-02-09, 02:23
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Filip som såg rött mot Super-Bosse var extremt märkligt. Särskilt när han inte verkar ha träffat honom men gissningsvis har Jennifer det som inte alls höll med Filip. Han säger alltså "det känns som att han inte kan prata" och "han känns inte jättesmart" Den största delen av Bosses jobb är just att prata så uppenbarligen är han väldigt begåvad när det kommer till att prata och som en av Sveriges bästa sportchefer inom svensk fotboll någonsin tror jag nog att han är just jättesmart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in