2024-03-21, 19:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Nej, det är över 2000 inlägg så lite svårt.
https://www.flashback.org/sok/?so=we...t=3506547&sp=1
Så kan du söka, #200.
Citera
2024-03-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Mord?! På vem?!

Sebastian
Citera
2024-03-21, 20:06
Medlem
Computerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyckelbarn
Real Gymnasiet i Eskilstuna har jag hört, fast det är bara ett rykte.

Då bör det var denna filur?

https://scontent.fgse1-1.fna.fbcdn.n...Tw&oe=6623DE4F

https://scontent.fgse1-1.fna.fbcdn.n...XQ&oe=6623F9F7

Kommunikatör på Real Gymnasiet i Eskilstuna?
Citera
2024-03-21, 20:25
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nej.

Men 394 gick lätt att googla fram.

Rebus på 394:

Förnamn bokstav 1-4: Carlos Alberto Valder**** Palacio, född 2 september 1961 i Santa Marta, är en colombiansk före detta fotbollsspelare. Man kan k**** någon man tycker om. Man kan också **** in en tavla.

Förnamn bokstav 5-7: Sankta Lucia, skänk mig en ***. Det luktar illa i en svins***. Inte en femma utan en ***. Mat***s är ett svenskt mansnamn.

Efternamn bokstav 1-4: Slang (typ brandslang) på engelska. Börjar på H.

Efternamn bokstav 5: "Varför" på engelska, kortformen med en enda bokstav. F* fan. Sl*na. B*råkrat.

Efternamn bokstav 6-7: S**lleblixt. **geria. Se**l. **ttonhundratalet. Petter-**cklas.

Född: På dagen tio år efter Björn Ferry.

Tack
Citera
2024-03-21, 21:29
Medlem
exoticspices avatar

Om jag har hittat rätt Facebook finns det tre små barn.
Citera
2024-03-21, 21:36
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
208 är identifierad.

Tack men jag kan inte få till det där. Du har möjligtvis inte tid och lust att göra en hederlig rebus?
Citera
2024-03-21, 22:07
Medlem
Rami som kom ut idag var min lärare på Realgymnasiet. Den trevligaste och snällaste lärare jag haft. Aldrig känt mig så lurad som nu, vidrigt, helt sjukt. På en sekund ändrades hela min uppfattning om honom. Även sett att 10-tal personer tagit bort han som vän på facebook. Han har även tagit bort sitt efternamn där vid lunch idag så ingen ska söka på honom antar jag. Hans bästavän har även tagit bort honom. Tycker så synd om fans fru och små barn... Usch och fy, är så chockad men den man minst anar är det alltid. 10 år har jag känt han, 10 år av lögn🤢
Senast redigerad av Anonnnym111 2024-03-21 kl. 22:13.
Citera
2024-03-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tack men jag kan inte få till det där. Du har möjligtvis inte tid och lust att göra en hederlig rebus?

Jag hade jättesvårt i början men när jag kom på vart jag skulle klistra in rebusen så funkade det.
Man får scrolla ner lite på sidan till "Text decryption" och klistra in alla skumma tecken och sen klicka på Decrypt så kommer svaret i rutan under.
Tips... Kolla att du kopierar alla skumma tecken och inte själva länken till devglan / mvh den som gör den tabben var och varannan dag
Citera
2024-03-21, 22:08
Medlem
Citat:
208 är identifierad.

Tack!! Han bor fortfarande med en kvinna, som är några år äldre. 2022-05-05 köptes det en äldre Büstner. Kvalitetsmärke, men för gammal. Dåligt med pengar eller en husvagn för att prova på!?

Undra om han jobbar kvar som polis?

Bra jobbat, Hassan!!!
Citera
2024-03-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Då bör det var denna filur?

https://scontent.fgse1-1.fna.fbcdn.n...Tw&oe=6623DE4F

https://scontent.fgse1-1.fna.fbcdn.n...XQ&oe=6623F9F7

Kommunikatör på Real Gymnasiet i Eskilstuna?

Stämmer bra!
Citera
2024-03-21, 22:26
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det du behöver göra är att kopiera hela den långa textsnutten och sedan gå in på devlgan.com. När du är där, klistra in den text du precis kopierade i fältet Text Decryption och klicka sedan på knappen under, dvs Decrypt. Gör du så fungerar det.

Citera
2024-03-21, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlBundysEnaSko
Nån diagnos måste han ha. Han var exakt likadan när jag bodde på gatan. Hörde knappt vad han sa när han pratade. La upp en massa inlägg på byns facebook sida. Alla otroligt felstavade och med konstga idéer. Jag bor kvar i samma by, men på ett annat område.
Inte ofta man ser honom eller frugan i byn, men fruns dotter möter man ibland.
Vet att han letade efter en lokal där han ville ha loppis för att samla in pengar till barnhem i Gahna.

Ja han är ju onekligen speciell iallafall, han finns fortfarande på Facebook och det är det inte många av de jag hittat som gör, två timmar på dumpen sen är de borta vanligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in