Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 00:09
  #34681
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
”Är du rädd för pappa? Ja..Du ska få vara själv med pappa nu”
Okej, kan du länka till vart och vilken tid jag kan höra det ljudklippet?
Jag vet att jag bett om bevis förut för att Linnea ska ha sagt så, men verkar inte finnas bevis för det?
Citera
2024-04-14, 00:11
  #34682
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Juridik är en annan sak.
Hur menar du nu?
Om det i FUPen finns bevis för att chrippa slagit Linnea, då har han ju antingen slagit Linnea eller så ljuger polisen i FUPen. Finns liksom inget annat alternativ som jag kan komma på?
Citera
2024-04-14, 00:14
  #34683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Okej, kan du länka till vart och vilken tid jag kan höra det ljudklippet?
Jag vet att jag bett om bevis förut för att Linnea ska ha sagt så, men verkar inte finnas bevis för det?

Tyvärr så har ju kräftan tagit bort det från sin kanal men eftersom du säger att du sett alla videos så vet du att det stämmer.
Det klippet var med i hans försvarsvideo på Anjos kanal.

Men som sagt, det vet du ju redan efter som du sett varenda video.
Citera
2024-04-14, 00:20
  #34684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Okej, kan du länka till vart och vilken tid jag kan höra det ljudklippet?
Jag vet att jag bett om bevis förut för att Linnea ska ha sagt så, men verkar inte finnas bevis för det?
Du har PM
Citera
2024-04-14, 00:22
  #34685
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
1. Vi och ni? Snälla, du kör med töntig, jobbig mobbingtaktik och försöker tillskriva alla som inte accepterar Jocke och Anjos gränsöverskridande beteende specifika åsikter om ANDRA människor.

Du skriver alltid ned ”du borde inte vara här”, lägg ned. Väldigt manipulativt att utmåla REAKTIONEN på ett GRÄNSÖVERSKRIDANDE beteende som problemet. Oerhört obehagligt.

Inget ska dö ut innan lämpliga rättsliga konsekvenser för dom skyldiga har utdömts. Kolla upp definitionen av drev.

Vadå ni ligger bakom drevet mot Chrippa och Linnea? Inte ni, Jocke och Anjo gör det. Tål att någon har andra åsikter än dig utan att kalla det drev. Kolla upp definitionen!

Jag pekar ut personers förtal och andra brott. Deras mobbingfasiner, motbevisar lögner, visar upp hur ekonomin faktiskt ser ut bakom den falska fasaden och man behöver inte gräva speciellt djupt för att hitta bevis som tyder på att Joakim både hittat på många saker om sin mamma och att har gjort falska printscreens, hotat med att hacka folks sociala medier, förklarat att han ska starta krig och inte kommer ge sig någonsin, att alla i Sverige ska tro att hans hatobjekt är en vidrig människa.

OCH jag behöver förklara om och om och om och om igen för många här i tråden vad som är lagligt och inte. Finns ett gäng snorungar som är stora i orden men inte kan ta något som helst motstånd.


Ännu en jävla rappakalje-novellskrivare… Har 3n blivit en 4:a?

Härregud- tagga ner din hemul!
Citera
2024-04-14, 00:24
  #34686
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Okej, kan du länka till vart och vilken tid jag kan höra det ljudklippet?
Jag vet att jag bett om bevis förut för att Linnea ska ha sagt så, men verkar inte finnas bevis för det?

Du får leta själv, troligtvis i Chrippas video han gjorde med Anjo. Du är ju inte så insatt om du missat höra det klippet 😂
Citera
2024-04-14, 00:26
  #34687
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom kanske har kört ihjäl sig? Linnea skulle ju ha en live med en kompis och alla skulle bli såååå förvånade.

Linnea bryr sig nog inte så mycket , hon satt ju själv i en live och skröt om h ut mycket bil hon kört utan att ens tagit körkort. Kört massa på Cypern och mitt i natten här i Sverige .. ”det ni!” Sa hon
Citera
2024-04-14, 00:44
  #34688
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du får leta själv, troligtvis i Chrippas video han gjorde med Anjo. Du är ju inte så insatt om du missat höra det klippet 😂
Senast någon påstod att det fanns ett visst ljudklipp där chrippa sa saker så visade det sig ju vara lögn när ljudklippet väl kom fram. Det ljudklippet som syftades till hade jag hört, och där sa inte chrippa det som påstods att han skulle säga.

Därför jag ber om bevis på detta påstådda ljudklipp denna gång. För att se om det faktiskt är sanning denna gång eller lögn igen.

Att kräva bevis innan du tror saker är något du borde prova
Citera
2024-04-14, 01:00
  #34689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men snälla stick, du är lite för passionerad och det gör att det inte går att ta dig på allvar samt du missförstår som vanligt och hittar på annat i farten för du är så jävla hetsig. Sluta häng upp dig på vissa användare här i tråden, typ som mig. Det är creepy.
Klev jag på en öm tå? För återigen, kommer bemöter inte det jag skriver utan du med barnslig attityd och påhopp. Mobbare! Ditt svar blir väl ”ameeeh dig kan man inte snacka mää, stick härifrån” som någon pubertal snorvalp

Var du mammas lilla pojke kanske som alltid fick som du ville? Världen fungerar inte så och vill man tysta sina meningsmotståndare så försöker man bli en diktator.

Detta drev blev spiken i kistan för Joakim. Har han någon kvar? Jonna?

Haha, jag pratar då inte om andra användare här. Ta det med någon annan.

Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Ännu en jävla rappakalje-novellskrivare… Har 3n blivit en 4:a?

Härregud- tagga ner din hemul!
Inget bemötande av saklig kritik? 4:a?
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-04-14 kl. 01:06.
Citera
2024-04-14, 02:00
  #34690
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Klev jag på en öm tå? För återigen, kommer bemöter inte det jag skriver utan du med barnslig attityd och påhopp. Mobbare! Ditt svar blir väl ”ameeeh dig kan man inte snacka mää, stick härifrån” som någon pubertal snorvalp

Var du mammas lilla pojke kanske som alltid fick som du ville? Världen fungerar inte så och vill man tysta sina meningsmotståndare så försöker man bli en diktator.

Detta drev blev spiken i kistan för Joakim. Har han någon kvar? Jonna?

Haha, jag pratar då inte om andra användare här. Ta det med någon annan.


Inget bemötande av saklig kritik? 4:a?

Men vad bra att du tolkade mig rätt, du går in för personligt. Smartare att du inte diskutera i denna tråden om det rör dig så personligt
Citera
2024-04-14, 02:01
  #34691
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Senast någon påstod att det fanns ett visst ljudklipp där chrippa sa saker så visade det sig ju vara lögn när ljudklippet väl kom fram. Det ljudklippet som syftades till hade jag hört, och där sa inte chrippa det som påstods att han skulle säga.

Därför jag ber om bevis på detta påstådda ljudklipp denna gång. För att se om det faktiskt är sanning denna gång eller lögn igen.

Att kräva bevis innan du tror saker är något du borde prova

Lol blir kul när du väl får höra det, du lever i förnekelse
Citera
2024-04-14, 02:15
  #34692
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur menar du nu?
Om det i FUPen finns bevis för att chrippa slagit Linnea, då har han ju antingen slagit Linnea eller så ljuger polisen i FUPen. Finns liksom inget annat alternativ som jag kan komma på?

Kanske den vanligaste orsaken att kvinnan inte vill medverka längre? Bevisbördan för fällande dom i Sverige är högt ställda och blir svårt utan att målsäganden vill medverka. Lägg på att skador från oktober som inte anmälts eller dokumenterats. Det handlar inte bara om 29/12. Sedan har vi polisens okunskap när det kommer till brott i nära relationer. Så friad är inte alls lika med sanningen. Alla över 12 år vet att juridik och verklighet är 2 olika saker. Finns ju massa oskyldigt dömda och massa skyldiga som inte döms. Systemet är långt ifrån perfekt. Inse det! Eller hur skulle du förklara det?

Sen vänder du ju på stecken också. Det handlar inte om att Chrippa frias utan om att Linnea frias. Jag motsätter mig det att det mot Linnea att utredningen är nerlagd betyder att hon inte slagit barnet. Du nämner då om polisen ljuger då hon frias. Då nämner jag att juridik är en annan sak vilket jag förklarar i detta inlägg. Det handlar om Linneas våld. Då börjar du prata om det att Chrippa slagit Linnea. Det är ju fan 2 olika situationer. Hur dum är du på riktigt? Är det inte dags att vakna? Logiken är ju totalt efter. Vi pratar A och då börjar du prata B helt plötsligt.

Ni säger att när Linnea frias är hon ingen barnmisshandlare och det är sanningen. Samtidigt när Chrippa frias är han fortfarande skyldig. Olika spelregler alltså. Skulle inte juridiken ha sin gång? Samtidigt när Chrippa satt häktad sade ni att Jocke köpt rättsväsendet. Har Jocke köpt rättsväsendet för en skyldig? Ser ni inte hur ni målar in er i ett hörn gång på gång? Håller ni inte koll på alla era lögner?

Det är dags att lägga ner nu. Det finns bevis att Linnea betett sig olämpligt mot C där hon själv filmat, det finns sms där Linnea pratat väldigt nedvärderande mot C och har ett hat mot henne, det finns vittnen på att hon är nonchalant mot ungen och det finns ett vittne som visserligen ljuger 12 av 10 gånger som sagt flera gånger att Linnea slagit C. Vi pratar inte rena oprovucerade slag med knytnäve utan vi pratar i studens hetta knuffat ner henne på skidbacken/golvet i köket.

Det är dags att nån sätter ner foten nu och ni lägger av!
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-14 kl. 02:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in