Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-15, 14:29
  #40081
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hur resonerar du egentligen?
Jag skulle aldrig ens komma på tanken att bete mig som Kräftan gör gentemot varken mina barn eller någon annans barn. Jag skulle absolut inte kalla det för vuxenbekymmer, utan ett psykstört beteende.
En person som beter sig på det sättet är inte frisk i skallen och jag skulle aldrig låta en sådan person komma i närheten av mina barn.
På vilket sätt har han betett sig mot barnet menar du?

Citat:
Men det är intressant att veta din syn på föräldraskap och ansvar och att det är helt okej att utnyttja sitt barn som vapen på det sättet som Kräftan har gjort och att det är helt okej att han hittat på att L skulle insinuerar att han varit och tänder på sitt egna barn. Incest-tankar som bara var påhitt från hans sida.
Det där är inget som berör barnen utan något som skett mellan vuxna. Förstår du skillnaden?

Citat:
Men det är väl bara lite vuxenbekymmer att ha såna tankar va? Tycker du inte det. Barnet förstår ju ändå inte vad pappan suttit och hittat på och spridit över hela internet.
Exakt, barnet förstår inte det och påverkas inte av det.

För övrigt - du själv använder ju barnet som ett slagträ för att sabla ner Chrippa och Linnea - så det fetade stämmer ju inte alls.
Citera
2024-06-15, 14:47
  #40082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Föreställningen fortsätter.

Chrippa kofot från Vadstena tar kort på första klass-delen av planet men åker vanlig ekonomi.

Sorgligare människa får man leta efter.
Hahaha Linnea synar bluffen direkt och levererar!
Och nu dög det inte att komma hem till Sverige som han sa utan simsalabim så blir det Thailand istället! Parodi, tänk att folk tror på det mytomanen säger och försvarar honom.
Citera
2024-06-15, 14:55
  #40083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Hahaha Linnea synar bluffen direkt och levererar!
Och nu dög det inte att komma hem till Sverige som han sa utan simsalabim så blir det Thailand istället! Parodi, tänk att folk tror på det mytomanen säger och försvarar honom.

Att ni orkar. Vem tror på "mytomanen"? Vem blir upprörd och skriver en djävla massa inlägg på bl.a flashback när uppgifterna han leverera inte stämmer?
Vem fan bryr sig ens? Har ni inte lärt er att Chrippa inte är intresserad av att hänga ut sitt liv som en del andra, men är väl medveten om att många är nyfikna. Folk frågar för fan till och med vilken flygplats, dag och tid? Kan han bara få vara, som Jocke skulle ha sagt. Ingen har med att göra om vart han är, bor, reser eller något överhuvudtaget
Citera
2024-06-15, 15:32
  #40084
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Lillen är jättelycklig med honom. Så okonstlad, kramig och sprudlande glad, som normala barn är runt vuxna dom känner sig trygga med. Barn är inte som Anjos tilltryckta barn och Jockes skådespelarbarn som aldrig är mer än lagom. Som tur är är det bara deras jobb och barnen får nog vara just barn när dom är lediga.


Så du tar dig tid att påstå att Linnea har sagt att hon inte gillar Thailand. Är det så?

Vad har du för problem med Linnea? Linnea är en psykiskt frisk och stabil, snygg, SNÄLL, ärlig, intelligent tjej. Det är annat än man kan säga om någon annan. What’s not to love? Gubbsjuka sektens avundsjuka lyser i ögonen.

Tänk att hon gjorde att dom alla körde sina varumärken i botten. Ryktet säger att Joakim beter sig maniskt och besatt av Linnea och jag tror att det stämmer.

In i det sista? Varför så dramatiska ordval, dom är varken döende eller misstänkta för brott som kan ge fängelse.

Japp Linnea har sagt att hon inte gillar att resa till Thailand.

Ja jag har problem med Linnea, vad ska du göra åt saken? Jag gillar inte hennes stil hur hon sköter saker. Gubbsjuk behöver du inte kalla mig då jag fortfarande är en tjej. En tjej som ser igenom en annan tjej, från samma ursprung i landet som henne.

Kul att du får det att låta att jag sitter maniskt här varje dag som du och dina kompisar och skriver. Get real 😅
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-06-15 kl. 15:36.
Citera
2024-06-15, 15:39
  #40085
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilket sätt har han betett sig mot barnet menar du?


Det där är inget som berör barnen utan något som skett mellan vuxna. Förstår du skillnaden?


Exakt, barnet förstår inte det och påverkas inte av det.

För övrigt - du själv använder ju barnet som ett slagträ för att sabla ner Chrippa och Linnea - så det fetade stämmer ju inte alls.

Vad tycker du om att C satt i Anjos klipp och sa att L anklagat honom för att vara t*nd på b*rnet? Vill inte ens skriva ut det för det är så fel. Kan hon faktiskt sagt så? Tycker du det är normalt?

Jag tror absolut inte Chrippa hittat på det själv utan jag tror hans tjej sagt det i bråk, oavsett är det sjukt och att han ens nämner att hon sagt så visar på intelligensen.

Så undrar mest vad din syn är på det, det låter ju som du har deras back 100% och det uttalandet är väl det jag tyckt var värst. Är det ok att säga sådant om en pappa och hans barn? Är hon en bra förebild att ha runt barnet? Och om hon inte sagt så, varför vill C få det att låta som hon sagt så? I vilket fall som helst är det barnet som används som slagträ just i det scenariot, av de här två som du verkar ha 100% back på.
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-06-15 kl. 15:45.
Citera
2024-06-15, 15:42
  #40086
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Föreställningen fortsätter.

Chrippa kofot från Vadstena tar kort på första klass-delen av planet men åker vanlig ekonomi.

Sorgligare människa får man leta efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Hahaha Linnea synar bluffen direkt och levererar!
Och nu dög det inte att komma hem till Sverige som han sa utan simsalabim så blir det Thailand istället! Parodi, tänk att folk tror på det mytomanen säger och försvarar honom.

Chrippa är så jävla trög som inte fattar att LL infriar sitt löfte om att aktivt förstöra hans liv, att hon sitter där på första parkett och riktigt myser.
Hennes skadeglädje dämpas knappast av att Chrippa Da Pennywise inte längre riskerar att försäga sig och avslöja sanningen om henne inför TV4-tittarna (Jockis dokumentär).

Det är så frustrerande att han låter sig hjärntvättas, isoleras och misshandlas av kräftkokerskan, snart återstår bara kräftrenset av den forna kräftan...
Men tycker samtidigt det är rätt åt honom, har svårt att känna medlidande för någon som drar hem sin treåriga dotters äckelförövare så den kan fortsätta övergreppen (nu senast PTSD-misären "monsterleken").

Stackars thailändare som nu tvingas utstå det verklighetsfrånvända, äckliga och sjuka dessa skräckclowner hittar på härnäst.
Citera
2024-06-15, 15:44
  #40087
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Chrippa är så jävla trög som inte fattar att LL infriar sitt löfte om att aktivt förstöra hans liv, att hon sitter där på första parkett och riktigt myser.
Hennes skadeglädje dämpas knappast av att Chrippa Da Pennywise inte längre riskerar att försäga sig och avslöja sanningen om henne inför TV4-tittarna (Jockis dokumentär).

Det är så frustrerande att han låter sig hjärntvättas, isoleras och misshandlas av kräftkokerskan, snart återstår bara kräftrenset av den forna kräftan...
Men tycker samtidigt det är rätt åt honom, har svårt att känna medlidande för någon som drar hem sin treåriga dotters äckelförövare så den kan fortsätta övergreppen (nu senast PTSD-misären "monsterleken").

Stackars thailändare som nu tvingas utstå det verklighetsfrånvända, äckliga och sjuka dessa skräckclowner hittar på härnäst.

100%. Hon har första parkett
Citera
2024-06-15, 15:48
  #40088
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vad tycker du om att C satt i Anjos klipp och sa att L anklagat honom för att vara t*nd på b*rnet? Vill inte ens skriva ut det för det är så fel. Kan hon faktiskt sagt så? Tycker du det är normalt?

Jag tror absolut inte Chrippa hittat på det själv utan jag tror hans tjej sagt det i bråk, oavsett är det sjukt och att han ens nämner att hon sagt så visar på intelligensen.

Så undrar mest vad din syn är på det, det låter ju som du har deras back 100% och det uttalandet är väl det jag tyckt var värst. Är det ok att säga sådant om en pappa och hans barn? Är hon en bra förebild att ha runt barnet? Och om hon inte sagt så, varför vill C få det att låta som hon sagt så? I vilket fall som helst är det barnet som används som slagträ just i det scenariot, av de här två som du verkar ha 100% back på.
Folk säger saker när de är arga på varandra - big deal, not. Det är helt upp till Chrippa om hon sagt något sådant och om han vill gå vidare trots det. Det angår ingen annan.

Inget av det drabbar ju barnet i alla fall.
Citera
2024-06-15, 16:05
  #40089
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Folk säger saker när de är arga på varandra - big deal, not. Det är helt upp till Chrippa om hon sagt något sådant och om han vill gå vidare trots det. Det angår ingen annan.

Inget av det drabbar ju barnet i alla fall.


Nja det ligger ju ute för all framtid att det spekulerats om detta om hennes egen far, men ok-hör att du verkar fått en stor insyn och inte längre låter lika objektiv som du brukar
Citera
2024-06-15, 16:07
  #40090
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nja det ligger ju ute för all framtid att det spekulerats om detta om hennes egen far, men ok-hör att du verkar fått en stor insyn och inte längre låter lika objektiv som du brukar
Om hon läser det när hon är vuxen - vilket jag betvivlar - så ser hon också att det handlade om anklagelser som de kastade på varandra och inte något med substans bakom.
Jag tror inte hon kommer bry sig faktiskt.
Citera
2024-06-15, 16:31
  #40091
Medlem
Har Skabbe övergivit barnet igen efter 2vs umgänge (pendlingsavståndet är ju betydande..) eller är hon med till nya destinationen? Är hon hos träskpaddan i Karlskoga, månne?

Vad postar de själva idag?
Citera
2024-06-15, 16:37
  #40092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De kanske ändrade sig - folk kan ju göra det.
Eller så kanske bilderna från Bangkok är en luring.
Det visar sig väl - det är ju vuxna människor så de gör som de vill

Eller så kommer han inte hem för han vågar inte chansa, det bränner riktigt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in