2024-07-05, 01:01
Avstängd
olasvenssons avatar
Han är en riktigt "goding". Inga tänder. Upprepar sig själv hela tiden "det var dumt gjort". Troligtvis lågt IQ. Dålig på att stava. Rökare. En riktig svärmorsdröm med andra ord.
Citera
2024-07-05, 01:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
För fan.... Helt otroligt osannolikt scenario att en 12-årig tjej skulle vilja ha sex med den sista gubben. Inga barn räddade, som vanligt.

Det är klart det är för jävligt att han snackat sex med vad han trodde var en 12-åring, men jag känner ändå sympati för denna trasiga och antagligen ensamma man.

Hade varit bättre med en varning här istället för en uthängning. Men det är klart att dom måste offra blod till sina sektmedlemmar och Swishpengar ska in.

Jag tror dock nånstans att det tar emot lite i alla fall hos Sara att hänga ut en gubbe som han då hon kan identifiera sig med hans trasiga liv.

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
439an hade inte behövt hängas ut. Önskar att Dumpen kunde ta och tänka ett extra varv kring såna här. Det hade räckt med att kontakta arbetsgivaren och dottern.

Jag är beredd att hålla med er. Verkar mest vara en väldigt ensam gubbe med bristande konsekvenstänk. Tror innerst inne han bara vill ha en vän. Svårt att inte känna medlidande när man ser desperationen att inte bli uthängd.

Den där gubben är knappast farlig... Ja, Dumpen får väl kasta lite tveksamma uthängningar framför bussen för att swischen ska in.
Citera
2024-07-05, 01:21
Medlem
sonicyouthzs avatar
Ensam,ensammare,ensamast
Den sista gäddan hade behövt en annan typ av behandling
Citera
2024-07-05, 01:23
Medlem
kalkryggars avatar
Så va bra nu då tycker ni här att cola-patte har hängt ut #439's dotter. Fan va med skit hon får nu. Hoppas hon orkar med livet efter cola-pattes intrång i hennes liv. Fy fan!

Citera
2024-07-05, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
#279 Petrus rex blev konfronterad i Göteborg. Han är ju numera utvandrad.

Jag undrar om du har någon ny info/uppdatering ang gädda #165 aka Grove Ove

# 165 Grove Ove
Har skrivit sig hos sina föräldrar i början på året. Han blev ju dömd till 1 år och 8 månader i början av 2023 så han kanske inte behövde egen bostad.

#279 Petrus Rex
Om jag har rätt ID så bodde han i sthlm men flyttade till GBG i januari.
Jag kan absolut ha fel ID så hoppas @HassanVonEssen kan klara ut frågetecknen
Citera
2024-07-05, 01:38
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Tycker genuint synd om människor som dig som totalt saknar empati. Fy fan vad tragisk människa du är som skrattar åt andras olycka på det här sättet. Enfaldig, dum och lätt manipuleras precis som övriga dumplingar.

”Andras olycka”? Vad menar du? Styrkekram och handhjärta till dig om jag sårade dina känslor som du verkar ha till denna pedofil. Hur nära anhörig till honom är du?
Empati har jag, massor!! Främst till offren som han säkert redan skördat, men den största glädjen är dock att förhoppningsvis så skonas någon av han tilltänkta kommande offer. Det är där den stora glädjen finns. Till pedofilen? Njä, där finns ingen empati.. Inte från min sida iaf.
Citera
2024-07-05, 02:11
Medlem
Fibululans avatar
Gäddan #439, undrar varför dumpen la sig på 12 år, känns som dom visste att han skulle nappa på det.
Det är väldig skillnad på dom som kan tänka sig att träffa en 14-åring och 12-åring.
Lagom straff hade varit att han blivit av med jobbet där han har tillgång till barn och ungdomar med funktionsnedsättning.
Han kommer aldrig få till en träff med nån ung person som vill ha sex med honom.
Han är typen jag kan tänka mig går till prostituerade för ingen normal kvinna vill frivilligt ha sex med honom.
Går under kategorin snuskgubbe och onödig uthängning.
Senast redigerad av Fibululan 2024-07-05 kl. 02:14.
Citera
2024-07-05, 02:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
# 165 Grove Ove
Har skrivit sig hos sina föräldrar i början på året. Han blev ju dömd till 1 år och 8 månader i början av 2023 så han kanske inte behövde egen bostad.

#279 Petrus Rex
Om jag har rätt ID så bodde han i sthlm men flyttade till GBG i januari.
Jag kan absolut ha fel ID så hoppas @HassanVonEssen kan klara ut frågetecknen
Stämmer. Petrus Rex bor kvar i Sverige. Han flyttade som du är inne på från Lidingö till Lundby/Kvillebäcken i Göteborg i januari 2024 och skådas antagligen sena kvällar på Hemköp Hjalmar Brantingsgatan iförd någon dekadent ödlekostym med horn och nitar. Han har inte gett sig på fler barn ännu även om de krypterade hårddiskarna med barnporr blir allt fler i byrålådan. En mycket vacker människa.

Förresten. Fan vilken makalös kompisförmedling Dumpen är ändå. Färdtjänstgäddan och Cigarett-Berra är ju som gjorda för varandra. De skulle säkert kunna spinna loss i timmar över ett flak bärs och nära långa filosofiska diskussioner om allt från smöriga blöjbyten till tandläkarskräck.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-07-05 kl. 03:04.
Citera
2024-07-05, 04:00
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
En om dagen nu. Fint att Patrik och Sara fått upp tempot och inte verkar ta någon semester.
Sara behöver ju inte hålla sig undan åtal längre, det rann väl ut i juni? Därför är man tillbaka på banan igen.

#439 är ju uppenbart förståndshandikappad. Det här är ännu en i raden av män som aldrig borde publicerats. Det spelar ingen roll att han ”groomar barn”, ser man ut som en bajskorv, uttrycker sig och stavar som en lågstadieelev och har en personlighet som skriker LSS-boende så utgör man ingen fara för någon. #439-an är en ny KinkyBrian/CandymanKent och skälet till varför han publiceras istället för att bara kontakta hans vårdnadshavare/gode man är för att Sara är sadist med ett jättestort eget bagage som hon ständigt bär på. Hon hatar män och manlig sexualitet, oavsett hur den ser ut.
Senast redigerad av Galejan 2024-07-05 kl. 04:03.
Citera
2024-07-05, 04:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Gäddan #439, undrar varför dumpen la sig på 12 år, känns som dom visste att han skulle nappa på det.
Det är väldig skillnad på dom som kan tänka sig att träffa en 14-åring och 12-åring.

Man kan ju gissa på att han gjort eller försökt göra saker förut och att Dumpen har blivit tipsad om honom.
Citera
2024-07-05, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Märkligt att det får ligga kvar, ändå. Det är trots allt förtal.

Är ju inte förtal om inte jag missade nåt inlägg, det jag såg var en länk till p4 och några kommentarer som inte nämnde namn.
Citera
2024-07-05, 06:23
Medlem
Citat:
För fan.... Helt otroligt osannolikt scenario att en 12-årig tjej skulle vilja ha sex med den sista gubben. Inga barn räddade, som vanligt.

Det är klart det är för jävligt att han snackat sex med vad han trodde var en 12-åring, men jag känner ändå sympati för denna trasiga och antagligen ensamma man.

Hade varit bättre med en varning här istället för en uthängning. Men det är klart att dom måste offra blod till sina sektmedlemmar och Swishpengar ska in.

Jag tror dock nånstans att det tar emot lite i alla fall hos Sara att hänga ut en gubbe som han då hon kan identifiera sig med hans trasiga liv.

Om du blivit utsatt för övergrepp skulle du alltså hellre bli det av en välutbildad vältalig man med hög social ställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in