2024-07-20, 09:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Varför skulle myndigheterna frysa hans tillgångar? Det drabbar ju inte gäddan. Bara hans anhöriga.

Det är det här jag stör mig på med de här trådarna. Den blinda korkade hämndlystnaden som är helt ogenomtänkt och enbart handlar om lågbegåvade personers känslosvall. Varför skulle myndigheterna ställa till mer obehag för gäddans anhöriga? För att jävlas med gäddans barn? Arvsskuld?
Hur kan du inte förstå att hans tillgångar border frysas sâ att eventually våldsoffer kan fâ it skadestånd ? Är du retaderad eller ?
Citera
2024-07-20, 09:32
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonknull
Hur kan du inte förstå att hans tillgångar border frysas sâ att eventually våldsoffer kan fâ it skadestånd ? Är du retaderad eller ?
Fast det blir ju inte gäddan lidande av. Bara hans efterlevande.

Vet vi ens om det finns några offer? Hur länge ska tillgångarna vara frysta i jakten på offer? Vad händer om inga offer kliver fram? Ska staten konfiskera tillgångarna och skänka till Dumpen då?
Citera
2024-07-20, 10:10
Medlem
Hoppsan, ännu en som checkat ut
Och vilket sätt att fira sin 61 årsdag, att bli registrerad som avliden.
Den här fäller jag inga tårar över även om jag bara orkat läsa lite av loggarna.

Tror inte heller att han vill att det ska rotas vidare i hans tidigare förehavande för där kan finnas mycket mörker.

Undras om han får en liten fin minnesstund av kompisarna Frimurarna eller om hans existens bara göms och glöms?
Senast redigerad av emmizen32 2024-07-20 kl. 10:18. Anledning: Fel uppgifter
Citera
2024-07-20, 10:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Jag tycker inte synd om någon enda gädda som publicerats och hur de sedan vill gå vidare efter det (notera att de flesta lär fortsätta som förr, bara bli mer försiktiga). De är alla skyldiga men vissa är betydligt värre än andra. Sådana grova övertrampare som #446 är det verkligen illa ställt med. Rådande straffskala är otillräcklig för den typen av förövare, men är ändå det enda sättat att hantera skiten på idag. Sedan är vissas val, som t ex #446 och smygbögen Lögn-Lennart #424, att i stället för att ta ansvar för sina ogärningar och ta sina straff, låta allt uppdagas och erkänna allt, att dra på sig träfracken - deras val och intet annat! Det kan inte på något vis skyllas på dumpen och ännu mindre deras offer. Jag vägrar att tycka synd om dem.

Visst ska gäddorna ta ansvar för sina handlingar och jag skyller ingenting på Dumpen. Det hindrar dock inte att jag tycker att det är ledsamt att människor väljer att avsluta sitt liv. Sen förstår jag att skammen över att ha outats som barnknullare gör att man inte ser en annan utväg. Särskilt när man som #446 utåt sett har varit framgångsrik, har särbo och vuxna barn (tror jag han skrev - loggarna var så jävla jobbiga att läsa). Och som jag skrev så är det givetvis svårare för en del gäddor att komma tillbaka än andra. Vill man leka incestlekar med lågstadiebarn så är man så körd och störd men det hindrar inte att jag tycker att det är ledsamt att nån tar sitt liv.
Citera
2024-07-20, 10:20
Medlem
Jag gillar dumpen och vad de gör.

Men vad är anledningen till att ha kvar männen på sidan när de avlidit? Har de gått ut med någon förklaring?
Citera
2024-07-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Jag gillar dumpen och vad de gör.

Men vad är anledningen till att ha kvar männen på sidan när de avlidit? Har de gått ut med någon förklaring?

De tror att fler män begår självmord för att slippa ligga på sidan, ifall det blir kutym att man plockas bort efter suicid.
Citera
2024-07-20, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#446 registrerad avliden IDAG. det 1a jag skrev för några dagar sedan var emigrera eller Suicid. Det verkar som att jag fick rätt.
Wow, vilket pris vill du ha? Du kan få en stor nalle på översta hyllan.
Citera
2024-07-20, 10:48
Medlem
#446 Befarar att övergreppsskriverierna var sanna, att han inte orkade med vetskapen att han kan bli anmäld när som helst (om han inte redan blivit det) och fått sitta inne.

Gissar att två veckor i häkte var en stor chock för en person som.säkert är van vid hästenssäng, fint sällskap och möra köttbitar till middag.
Citera
2024-07-20, 10:50
Medlem
Citat:

Frysa tillgångar är väl bara aktuellt vid rättegång och är MGM avliden blir det ingen sådan. Kanske kan bli en försäkringsbolagsfråga istället, det har jag dålig koll på.
Citera
2024-07-20, 10:56
Medlem
Citat:

Men hur skulle det gå till tänker du dig?
Citera
2024-07-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Lite generationssak där, ja. En gammal gen hos dem som fortfarande är aktiverad, det där med att mannen är attraktiv för kvinnan blott i egenskap av att vara man och utrustad med en dase. I övrigt är 447 liksom i stort sett alla andra gäddor totalt förverklighetsfrånvänd vad gäller den egna attraktionskraften och sin egen status i dejtingvärlden. Typisk porrskadad misär som ser kvinnor som villiga objekt och sig själv som den givna partnern. En nolla som inte klarar sunda relationer med kvinnor utan lever i sin inbillade lilla bubbla där allt skall vara upp till honom. Har någon enda gädda visat någon som helst ödmjukhet eller självdistans i sin framtoning när de raggar? Möjligen några få stycken då, kanske max 5 pers. Resten är totala ras på hur flirtande och matchmaking fungerar. Bottenskrapet av vita män i Sverige.

#447 Är fascinerad av detta. Förstår att folk åldras snabbt efter 40, men mycket kan ju förbättras med schysst frisyr och bra kläder, vilket alla vet. Att till sexträff komma traskade barfota okammad i långt fett hår och orakad med en tältliknande t-shirt och små shorts som framhäver hobbitbenen fattar även den sämsta stylist är ett dåligt val, men gäddorna bryr sig inte, tjejerna ska dock vara snygga, men själva duger de som de är och inget "pjåller" behövs.
Bröstade upp sig gjorde han också, så självförtroendet var på topp. Han har nog lägrat några nedgångna tanter i alkisparken utanför bostaden kanske och därför fått för sig att han är ett kap?
Citera
2024-07-20, 11:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Jaha. Då har vi #447 då. Han hamnar lite i skuggan av Lilldildons a.k.a Näringslivsprofilens frånfälle.

På tal om dildos så verkade ju #446 ha införskaffat mindre dildos som passar barn? Hans chattloggar presenterades så dåligt så jag orkar inte gå tillbaka och kolla. Han skaffade alltså dildos anpassade för barnen. Sjukt och vidrigt. Givetvis! Men vad är det för fel på snubbar som Svetsloppan #445 som verkar vara singlar och har en massa nyinköpta sexleksaker hemma? Vad gör de med dessa? Man får ju hoppas att de använder dem på sig själva och inte att de har ett lager hemma de använder på liggen de lyckas får tag på. Fenomenet att dela sexleksaker. Väldigt konstigt. Då kan man ju isf förstå fettsäcken #442. Han försökte få liv i ett dött sexliv genom att beställa en julkalender med "spännande" sexattiraljer men sambon var inte intresserad så det blev fortsatt termosknull för honom. Jag betvivlar inte att de leksakerna var oanvända. Men vilka singelmän är det som köper hem dildos bara så där? Jag fattar ingenting.

Hursomhelst så hamnar ju #447 i skuggan när lilldildon som utvecklade gallerior valde att checka ut. Men srsly, vad är det här för snubbe? Drar lökiga skämt som inte ens kvalar in som s.k. pappaskämt. Bara fett med cringe. Tycker själv att han är sjukt rolig och fyndig (och dessutom gör det offentligt i sociala medier tror jag?) och verkar skämmas noll för sitt trollfejs, minikuk och frisyr som ser ut att sitta på en trött after ski-musiker som kör timvik som musikfröken efter pensionen och tycker att John Fogerty är det bästa som hänt världen (förutom högstadiesnippa).

Han slutade räkna efter 100 unika ligg. Så mycket har den här barfotasmurfen legat.

Han kommer glidande i tröja med en företagslogga och shorts köpta på en marknad och har ens inte bemödat sig med fixa håret och ta på sig skor när han ska träffa barnet. Och han vill hångla med henne länge. Vilken vuxen person, oavsett kön och sexualitet, skulle bli tänd på det där som kommer vaggande? Svar: ingen. Men #447 tror att en söt högstadietjej blir sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in