2024-08-05, 05:23
Medlem
På den andra videon (8 Sekunder lång) som jag publicerade här så ser de ut som att tjejen som satt på E markerar vart hon ska börja ”såga” med kniven ner i halsen om man kollar sakta ber hon om kniven sätter sin tumme mot halsen och sen drar ner kniven mot halsen medans den andra tjejen hämtar väskan.. Kan detta vara när dom börjar? De ryktas om att de finns en till video där man ser när dom skär hennes hals. Men inget jag har hittat tänkte fråga er andra om ni har någon mer video än dom 2 som är publicerade här?
Citera
2024-08-05, 05:37
Medlem
Fullsizemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyoshi
Tycker denna i_i__04 på tiktok borde granskas noggrannare. Enligt kusinen till BO så har denna tjej varit med i gruppchatten samt så sitter hon i sina tiktok kommentarer och svarar på någon som skrivit ”Free melak Free raffe Free soso” med ”Free free”.

Denna nivå av känslokyla är så äcklig att jag tappar orden.
vem är då "soso"?
blev klok på de sen...
Senast redigerad av Fullsizeman 2024-08-05 kl. 05:50.
Citera
2024-08-05, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
På den andra videon (8 Sekunder lång) som jag publicerade här så ser de ut som att tjejen som satt på E markerar vart hon ska börja ”såga” med kniven ner i halsen om man kollar sakta ber hon om kniven sätter sin tumme mot halsen och sen drar ner kniven mot halsen medans den andra tjejen hämtar väskan.. Kan detta vara när dom börjar? De ryktas om att de finns en till video där man ser när dom skär hennes hals. Men inget jag har hittat tänkte fråga er andra om ni har någon mer video än dom 2 som är publicerade här?

Jag snubblade in på en video igår. HEMSK de va väl någon minut. Såg inte klart. Men polisen lär väl ha filmerna?
Citera
2024-08-05, 06:59
Medlem
Citat:
Ja de sant också men tänkte bara för att jag har sett andra GM föräldrar komma ut och be om ursäkt t.e.x folk som gjort skol attacker osv..
Vad skulle du själv tänka om att få en ursäkt i ett sånt läge? På Facebook?
Skulle du själv göra det?
Citera
2024-08-05, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullsizeman
vem är då "soso"?
blev klok på de sen...

Om Soso är Ms mamma så lutar väl det inlägget att hon är den som är misstänkt för skyddande av brottsling.
Citera
2024-08-05, 07:45
Medlem
Helt sjukt fall.
Är ej insatt alls.
Men vad var anledningen hon blev mördad?
Textat med en kille som hade ihop det med nåm av mgm?kallat nån nåt fult?

Sen,att man vet dessa mördare kommer få som straff troligen ..

Rätt sjukt
Citera
2024-08-05, 07:51
Medlem
Citat:

Var har du publicerat den?
Citera
2024-08-05, 08:33
Medlem
Man undrar ju vad gärningsmännen tänkte skulle hända, om de inte dödat henne? Skulle de fortsätta vara "vänner", men att Emilia var satt på plats och inte skulle kalla MGM2 hora en gång till?

Alla som gör såna här saker åker i majoriteten av fallen fast, så de kan ha haft noll konsekvenstänk. Emilia skulle ju berätta "allt som hänt" när hon kom hem, skrev hon till mamman, så hon skulle knappast utelämnat att hon blev lurad, bunden och slagen.

De måste ju förstått att mamman visste vem Emilia skulle till, så redan där var var det ju kört med att komma undan.

Fast det är väl rumt 25 år som hjärnan är fullt utvecklad, även om man undrar ifall det gäller alla...
Citera
2024-08-05, 08:39
Medlem
Hur fort går det att byta namn?

R:s mamma verkar ha gjort det heter numera Di*n*.
Citera
2024-08-05, 08:45
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommi-Tattoo
Melak och Rafaella har med sitt mord i princip garanterat att deras liv kommer bli ett helvete. Jag är inte helt övertygad om att dom själva förstått det ännu, men så kommer det bli.

Att döda någon är inte komplicerat. Att leva med det är däremot oerhört påfrestande och svårt. Även för avtrubbade och hårdbarkade kriminella.
Att dessutom döda med kniv under tortyrliknande former där mycket finns inspelat… det kommer tära ordentligt på deras psyken.
Vetskapen om vad man gjort, hur det påverkat andra, att det är oförlåtligt och att många genuint äcklas av deras existens är påverkar också.
Deras familjer kommer behöva skämmas.

Jag tror detta sammantaget skapar en bra grund för fördjupat missbruk för att döva sinnena. Och det kommer inte hjälpa fullt ut.
Inom fem år är minst en av tjejerna död i överdos eller självmord. Övriga vänkrets kommer växa upp, studera och skaffa familj, jobb och ett liv.
Melak och Rafaella kommer hamna på efterkälken.
Deras ekonomi kommer vara svår.
Deras sociala liv också.
Det mentala kommer spöka ordentligt.
Kommer bli beroende av kriminella killar och att sälja sex för att ens ha tak över huvudet.

Jag har svårt att se att det här är personer som har egen kapacitet eller stöd från sina familjer att vända sina liv.

Det beror väl på ens psyke, någon med en viss personlighetsstörningar/ personlighetssyndrom saknar empati, skuldkänslor eller ens ånger. Den känslomässiga reaktiviteten som de flesta tacksamt besitter saknas hos dem.
Så nej det är inte säkert alls att det är/kommer bli varken svårt eller påfrestande för någon av dem.

Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Kan tänka mig att det absolut sista man vill som en förälder som precis förlorat sitt barn är att GMs föräldrar ska höra av sig eller ”gråta ut” o be om ursäkt offentligt. Dom bär ett stort ansvar för att det ens kunde hända så dom gör nog bäst i att hålla sig undan.

Eller hur. Med tanke på vad framgått om respektive föräldrar så hade en förlåtelse från någon av dem enbart varit ett hån. Tomma ord.
Detta är föräldrar som empatilöst struntat i sina barn och deras välfärd under många år, kanske redan från födseln (?).

Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Om Soso är Ms mamma så lutar väl det inlägget att hon är den som är misstänkt för skyddande av brottsling.

S*s* är tjejen på TT- en i gruppen som heter S*heiyla (?) -
Suss*Suss* nicken bytte mamman till på sin FaceB för någon dag sedan.
Så de är inte samma person
*- o
Citera
2024-08-05, 08:53
Avstängd
Citat:

Inte omöjligt att det finns en till som faktiskt visar mordet.

Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln
Jag snubblade in på en video igår. HEMSK de va väl någon minut. Såg inte klart. Men polisen lär väl ha filmerna?

Ja du snubblade förmodligen på den där gm boxar bo i ansiktet. Om du ska citera någon som letar efter en film får du väl beskriva den du såg med mer än ordet hemsk? Jävla idiot
Citera
2024-08-05, 08:54
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln

Vill du beskriva vad som sker - då det delats 2 klipp här inne men finns fler enligt många andra.
De som delats här är 8-40 sekunder inte någon minut långa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in