Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 13:37
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
#474 Att han en Phd i hans ålder ser jag inte som speciellt märkvärdigt, men allt är ju relativt.

Relativt hög utbildning jämfört med hans pappa som jobbade med att sälja porrtidningar och glass 1980. Men allt är ju relativt.
Citera
2024-09-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#475 är redan från starten av chatten både drivande och en smula hetsig. Så snart ”flickan” försöker övertyga honom om att hon blott är 13 år tänds hans intresse och han kräver att hon verifierar sig med foto där hon ska hålla upp ett papper där hon med penna skrivit nick och ålder.

En normalt funtad vuxen man visar inte intresse och drar inte igång en verifieringsprocess om han blir kontaktad av någon som utger sig för att vara 13 år. En normal vuxen man avbryter och lämnar chatten direkt!

#475 Tycks ju nästan som att de här typerna som först ska tokdissa barnets ålder, för att sedan varna för fula gubbar, agerar så för att verka vettiga.
Citera
2024-09-05, 14:07
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Alltså vafan. Hur kan en vuxen människa vara så jäkla cringe. Jag gillar att dumpen klippt ihop alla klippen sådär fint. Fy fan vad han måste må piss över att de där klippen kommer finnas för allmän beskådan på internet för alla framtid. Han har ju inte ens stor kuk. Varför filmar han den?

Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.
Citera
2024-09-05, 14:08
Medlem
olasvenssons avatar
Napp #475. Göteborg. Vad arbetar han med?
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
MrRelaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okejokejokej1
Jag har länk. Men är det ok att länka här till telegram gruppen? Eller ska man skicka PM?

Går ej att skicka PM till dig. Skicka gärna länkarna. Tack!
Citera
2024-09-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.

This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.
Citera
2024-09-05, 14:24
Medlem
Okejokejokej1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Går ej att skicka PM till dig. Skicka gärna länkarna. Tack!

Såg precis att jag inte kan skicka PM, då jag har gjort färre än 50 inlägg tyvärr.
Citera
2024-09-05, 14:44
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Napp 475. Jävlar vad han trodde han skulle komma undan att va anonym. Haha, hans arbetsgivare lär ju bli glada.
Citera
2024-09-05, 14:59
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.

Man kan inte förstå vad de är gjorda av.

Vanlig människor får fylleångest när de hånglat med en granne och sjungit karaoke. Men dessa vidunder till män, de drar fram snablar och skriver porrnoveller till barn, spiknyktra och till synes ganska friska i huvudet….kuken ska ha sitt, så är det bara 🤮

Fanns det rebus på IT killen?
Citera
2024-09-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Vanlig människor får fylleångest när de hånglat med en granne och sjungit karaoke. Men dessa vidunder till män, de drar fram snablar och skriver porrnoveller till barn, spiknyktra och till synes ganska friska i huvudet….kuken ska ha sitt, så är det bara 🤮

Hans namn går på högvarv hos olika söktjänster. Gäddan har till och med hedrats med närvaro på topplistan "Mest eftersökta igår" @ Ratsit och är för närvarande placerad på en respektingivande 5:e plats. Han är 33 år gammal, från Borås, med initialerna BG. https://www.ratsit.se/info/omtalade/...ftersokta-igar
Senast redigerad av anwe8 2024-09-05 kl. 15:13.
Citera
2024-09-05, 15:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Hans namn går på högvarv hos olika söktjänster. Gäddan har till och med fått en hedrande plats på topplistan "Mest eftersökta igår" @ Ratsit och är för närvarande placerad på en respektingivande 5:e plats. Han är 33 år gammal med initialerna BG. https://www.ratsit.se/info/omtalade/...ftersokta-igar

Tack!
Citera
2024-09-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Kan försöka mig på en.
Förnamn:
Det vanligaste drivmedlet för bilar (trots elektrifiering av fordonsflottan). Byt plats på bokstäverna ”s” och ”n” i ordet. Byt ut det andra ”n:et” mot bokstaven ”k”.

Efternamn:
Pappersklämma [tre bokstäver] + kan man utbrista när man slår sig [två bokstäver] + den kemiska beteckningen för litium [två bokstäver].
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in