Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är nya användaren JagVillMycket som förvirrat oss, skrev att det fanns både namn och bild på arbetsgivarens hemsida.

Det fanns både bild och namn på hemsidan till åtminstone samma kväll som Gädda 480 publicerades.
Citera
2024-09-14, 17:27
Medlem
Sara la nyss ut en inlägg på Facebook gällande skohandlargäddan. Fy för helvete…läste en kommentar han sagt/skrivit. Mår illa, det var den middagsfriden. Hur kan man vara så jävla sjuk i huvudet och totalt empatilös??! Ett nackskott på gäddor som honom så hade världen sett bättre ut.
Citera
2024-09-14, 17:49
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Sara la nyss ut en inlägg på Facebook gällande skohandlargäddan. Fy för helvete…läste en kommentar han sagt/skrivit. Mår illa, det var den middagsfriden. Hur kan man vara så jävla sjuk i huvudet och totalt empatilös??! Ett nackskott på gäddor som honom så hade världen sett bättre ut.

Ja, avlivning borde läggas till i straffskalan.
Bara att ta bort sådana individer, det blir både bättre och billigare för skattebetalarna.
Citera
2024-09-14, 19:47
Medlem
Eustaches avatar
Hahahaha, skrattet i bakgrunden på #480
Citera
2024-09-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
#254 har bott i Strömstad i 1 år enligt ratsit.

Jo, läste det i tråden, men det lär väl bo rätt många runt 55-60 även i vår lilla stad, så det ger mig inte mycket att gå på...
Citera
2024-09-14, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hahahaha, skrattet i bakgrunden på #480

En boss av rang
Citera
2024-09-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromman2
Jo, läste det i tråden, men det lär väl bo rätt många runt 55-60 även i vår lilla stad, så det ger mig inte mycket att gå på...

Ville du ha namn eller vad sökte du?
Citera
2024-09-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpan019
Det verkar ju gå sådär för ”badrumsmattan” bor enligt mr koll hos sina föräldrar och syster?!

Kanske svårt att få nytt jobb så man kan betala hyra...
Då får man bo hos mamma och pappa.
Undras om han hann packa upp för näst sista flytten (som jag har noterat) gick i februari.
Citera
2024-09-14, 21:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Ikväll tänkte jag påminna om en gädda som annars lätt glöms bort då han inte gjorde mycket väsen av sig.

Våldtäkten skulle i det här fallet betalas med en iPhone. Den stora frågan är om gäddan har något arbete i dagsläget, och i så fall hur vi skulle kunna skrida till handling för att förvandla denna tillsatta tjänst till en rykande het vakans?

Jag ger er #175 Tesla-gäddan:

https://dumpen.se/2022/12/18/teslaga...176-stockholm/

Ett halvår efter publiceringen flyttade han från sin adress i Tyresö. Nu är det istället Bromma-borna som får hålla ögonen öppna efter denna pedofil.

Rebus på #175 Tesla-gäddan:

Förnamn: Samma som vår svenska prins, dyslektikern Carl ******.

Efternamn: Fyra bokstäver. De två första är den engelska kortformen för att gå ut och ta en öl efter jobbet. De två sista är den latinska kortformen för den tid som kommer efter Kristus, alltså efter att Jesus föddes.

Född: Två dagar efter hockeyproffset Henrik Zetterberg.
Citera
2024-09-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ikväll tänkte jag påminna om en gädda som annars lätt glöms bort då han inte gjorde mycket väsen av sig.

Våldtäkten skulle i det här fallet betalas med en iPhone. Den stora frågan är om gäddan har något arbete i dagsläget, och i så fall hur vi skulle kunna skrida till handling för att förvandla denna tillsatta tjänst till en rykande het vakans?

Ett halvår efter publiceringen flyttade han från sin adress i Tyresö. Nu är det istället Bromma-borna som får hålla ögonen öppna efter denna pedofil.

Efternamn: Fyra bokstäver. De två första är den engelska kortformen för att gå ut och ta en öl efter jobbet. De två sista är den latinska kortformen för den tid som kommer efter Kristus, alltså efter att Jesus föddes.

Mannen har en betalningsanmärkning hos Kronofogden.

Hans taxerade inkomst för 2023 var 480.400 sek och för 2022 var den 601.286 sek samt 1.561.832 sek under 2021.

Har du några funderingar avseende andra gäddors ekonomiska förhållanden så är det bara att fråga på!
Senast redigerad av anwe8 2024-09-14 kl. 22:20.
Citera
2024-09-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Mannen har en betalningsanmärkning hos Kronofogden. Hans taxerade inkomst för 2023 var 480.400 sek och för 2022 var den 601.286 sek samt 1.561.832 sek under 2021.

#175 Det går snabbt utför!

Tror knappast han heller tjänar någon miljon per år på krypto som han skröt om. Är rätt få personer med god inkomst som ägnar sig åt krypto nuförtiden, utan det är aktier som gäller.
Citera
2024-09-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

#175 Tack. Riktigt roande gädda med många narcissistiska drag, han slår nog rekord i skryt, men ändå dåligt av honom att bara vara villig att betala med en gammal uttjänt lur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in