2024-09-16, 07:59
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Bara en hjärntvättad vänsterbliven idiot använder Aftonbladet för att bevisa att Trump ljög.
Detta har ingenting att göra med vad jag tycker om Lars Johan Hierta.
Jag bevisar ingenting med en tidningsartikel, Trump har varit ovarsam med sanningen detta har jag erfarit genom ren empiri.
Citera
2024-09-16, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Detta har ingenting att göra med vad jag tycker om Lars Johan Hierta.
Jag bevisar ingenting med en tidningsartikel, Trump har varit ovarsam med sanningen detta har jag erfarit genom ren empiri.

Och för att styrka den åsikten använde du Aftonbladet
Att du inte inser hur korkat det är visar att du är helt hjärntvättad.
Citera
2024-09-16, 08:08
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Det är för tidigt att dra slingerbultar.
Eftersom du inte vill diskutera själva sakfrågan, så lägger jag ner här!
Citera
2024-09-16, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Det är för tidigt att dra slingerbultar.
Eftersom du inte vill diskutera själva sakfrågan, så lägger jag ner här!

Du kom med ett absurt påstående och kan endast styrka det genom att länka till Aftonbladet.
Om det är för tidigt för dig att tänka klart borde du kanske inte skrivit och gjort bort dig.
Citera
2024-09-16, 08:16
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Du kom med ett absurt påstående och kan endast styrka det genom att länka till Aftonbladet.
Om det är för tidigt för dig att tänka klart borde du kanske inte skrivit och gjort bort dig.
Att du är så fixerad vid länken till aftonbladet, det är ett tecken på att du inte kommer någonvart i själva sakfrågan.
Citera
2024-09-16, 09:38
Medlem
Citat:

Trump ljuger konstant, kontrollera själv den fakta han presenterar.

Det är inte lagligt att döda bäbisar efter de fötts, inte någonstans, något Trump påstår i debatten.

De äter inte husdjur i Springfield, enligt borgmästaren i staden.

Trumps enda källa är ett inlägg på facebook om någon som hört någon annan påstå det. Så Trumps källor är skrattretande.
Citera
2024-09-16, 09:43
Medlem
Fyfaans avatar
Citat:

https://www.bbc.com/news/articles/cgjv3gdxv7go

https://www.washingtonpost.com/polit...-harris-trump/

https://www.npr.org/2024/09/11/g-s1-...al-debate-2024

https://www.theguardian.com/us-news/...-check-updates

https://www.livemint.com/news/us-new...045414291.html

https://www.ctvnews.ca/world/fact-ch...bate-1.7033229

Här har du lite mer lektyr som inte är Aftonbladet angående Trumps lögner. Om du vill kan jag fortsätta googla åt dig eftersom du verkar vara handikappad när det kommer till att få till dig information från nätet.
Citera
2024-09-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Demokraterna kan inte ens besegra Trump när dom är 3 mot 1 och Harris fått alla frågor i förväg och kunnat träna in svar.
Den som förnekar detta behöver bara kolla hur det går när hon får frågor oförberedd. Deer in the headlight på 1 sekund. Skulle hon bli president kommer det bli än större komik än att se demente Biden

Men även Trump och hans team hade kunnat klura ut vilka frågor som skulle komma att ställa och även Trump hade kunna träna i bra svar.

Det var INGA frågor som var överraskande.

Förutom för Trump som inte hade tänkt ut vilka frågor som skulle komma därav Deer in the headlight hela tiden. Mord på bäbisar är ett problem i landet, samt det är ett problem i landet att någon har ätit en katt och någon har ätit en hund. Rösta på mig så löser jag landet stora problem. sa Trump.

Klart att han inte vill ha en till debatt då han och hans team inte kan räkna ut vilka frågor som kommer och Trump inte kan träna in i förväg vad han vill säga.
Senast redigerad av Huggig 2024-09-16 kl. 10:17.
Citera
2024-09-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Nog smartast att han undviker en debatt till mot Kamala. Han vart totalt utklassad och tillintetgjord senaste gången.

Ja det var en grym slakt av Trump, men jag tycker att han ordnade en hel del av det själv genom att inte kunna svara på frågor, utan i stället glida iväg på trams som mördade spädbarn, dödade hundar och katter som inte är frågor som väljaren lägger störst vikt vid.
Citera
2024-09-16, 10:49
Avstängd
Citat:
Det är den bild demokraterna vill måla upp, låt de köra nästa debatt på X med Elon Musk som moderator och faktakontrollant så får vi se vad den faktakontrollen visar. Då blir det 1-1 i bias.
Så Elon (som är en störd missbrukare) har sin egen fakta?

Fakta är väl för fan densamma oavsett vem som framför den.
Citera
2024-09-16, 10:52
Medlem
Varför ska Trump slösa tid på en Delettant som Kamala ? Demokrats är lika ruttna och fulla med lögner som Socialdemokraterna.
Biden..the worst President ever. Och det skulle bli ännu värre med kamala.
Trump vann 2020 och det skulle inte blivit något krig RUS - UKR , inte heller något katastrof-uttåg ur Afghanistan med följden att Talibanerna tog över om Trump varit Potus 2020-2024.
Citera
2024-09-16, 10:55
Medlem
Alla som har en IQ över 70 (vilket tyvärr diskvalificerar de flesta TDS-patienter här på forumet) inser givetvis att det är formatet som är avgörande för huruvida den ena eller andra kandidaten ställer upp eller inte. Har ni redan glömt bort att Harris vägrade att ställa upp mot debatten på Fox News den 4 september?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in