Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-21, 08:24
Medlem
farlings avatar
Thomas.

Han påminner mig om Gollum, både till utseende och sätt.
En hal och äcklig liten jävlel som lismar, fjäskar och spelar odkyldig inför gruppen - men smider ondskefulla planer bakom ryggen på dem.

De borde göra sig av med honom fortast möjligt.
Citera
2024-10-21, 10:49
Medlem
Fibululans avatar
Jag började titta inatt på dom nya avsnitten, men pallade inte med alla reklamavbrotten.
Tål inte den fula, feta okarismatiska programledaren, ingen åker ut, blir gränslandet för att sen komma tillbaka igen.
Tråkiga deltagare och ingen snygg tjej, nä den här säsongen kan man skippa.
Citera
2024-10-21, 12:03
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroppingIT
Du som säger sig ha koll på vem som vinner kanske kan berätta för övriga hur det egentligen ligger till med hur Tove kom med och varför hon av alla genom tiderna fått börja direkt in i Robinson utan att passera Gränslandet?

Ska vi se hur säkra källor du har.

(Och ja, jag vet hur det ligger till och det är inte så snyggt)

Låg hon sig till sina platser? Hade jag varit castingansvarig så hade hon fått släppa till minst 4 gånger för att jag ska kunna ta ett bra beslut.
Citera
2024-10-21, 12:25
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Du som säger sig ha koll på vem som vinner kanske kan berätta för övriga hur det egentligen ligger till med hur Tove kom med och varför hon av alla genom tiderna fått börja direkt in i Robinson utan att passera Gränslandet?

Eftersom Sarajevo är ett ökänt troll som ljuger, så kan du väl bara ignorera denne, och i stället berätta hur det ligger till.
Citera
2024-10-21, 12:32
Medlem
Patrik måste ju vara den mest otaktiska deltagaren ever. Göra samma misstag en gång till... Hur tänker han? För övrigt är gränslandet svintråkigt i år.
Vanliga Robinson är också rätt tråkigt. Jag gillar ingen än så länge. Hatobjekt är Tommy och Thomas.
Senast redigerad av tynabort 2024-10-21 kl. 12:36.
Citera
2024-10-21, 14:12
Medlem
Citat:

Tove är min vän och det här är förtal. Jag lägger mig inte på denna låga nivå 😭
Citera
2024-10-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Härligt att den där jävla viktigpettern röstades ut. Synd att hon valde att tacka ja till gränslandet.

Härligt att SnyggTove är tillbaka igen.

Jag satt (precis som de flesta andra) och hoppades att hon skulle åka ut. Men sen var det ändå något som träffade mig när hon höll sitt "avskedstal" när hon framhävde sin styrka. Omedelbart så hoppades jag att hon skulle få en duell i sin kruka och chans att visa sin styrka genom att utmana - och vinna (!) - över Tommy. Det hade varit underbart härligt. Men ja, dryg människa är hon!
Citera
2024-10-21, 14:51
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Eftersom Sarajevo är ett ökänt troll som ljuger, så kan du väl bara ignorera denne, och i stället berätta hur det ligger till.

*ove ville ha revansch. Tv4 och Mastiff inte lika sugna. *ove van att få som hon vill och blir då arg.
Kontrar med att om inte hon får vara med kommer hon gå ut och anmäla/stämma TV4/Mastiff för hur hon blev behandlad förra gången med mobbing, sexuella trakasserier osv.

Vilket då gör att Tv4/mastiff måste ge med sig då i hotet skulle det skrivas spaltmeter om allt detta på alla siter/tidningar som det bara går.
*ove är redaktör och skriver på diverse siter och för tidningar.

För att slippa dessa negativa publiceringar så är hon nu med.

Dock blev det ett rent helvete för oss i produktionen, oj menar dem väl på plats då hon betedde sig som en riktig primadonna. Vet inte hur många gånger man fick tjata på henne att skynda sig. Varningarna haglade på tävlingar då hon fuskade och mjölkade så mycket hon bara kunde.
Diska henne kunde dem inte göra för då skulle hon även där ut och skriva.

Ett av kraven var att komma direkt in i Robinson och inte va på Gränslandet. För det är ingen annan innan som fått denna möjlighet, och varför skulle man det?
Senast redigerad av DroppingIT 2024-10-21 kl. 14:55.
Citera
2024-10-21, 15:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
*ove ville ha revansch. Tv4 och Mastiff inte lika sugna. *ove van att få som hon vill och blir då arg.
Kontrar med att om inte hon får vara med kommer hon gå ut och anmäla/stämma TV4/Mastiff för hur hon blev behandlad förra gången med mobbing, sexuella trakasserier osv.

Vilket då gör att Tv4/mastiff måste ge med sig då i hotet skulle det skrivas spaltmeter om allt detta på alla siter/tidningar som det bara går.

Dock blev det ett rent helvete för oss i produktionen, oj menar dem väl på plats då hon betedde sig som en riktig primadonna. Vet inte hur många gånger man fick tjata på henne att skynda sig. Varningarna haglade på tävlingar då hon fuskade och mjölkade så mycket hon bara kunde.

Ett av kraven var att komma direkt in i Robinson och inte va på Gränslandet. För det är ingen annan innan som fått denna möjlighet, och varför skulle man det?
Intressant info! Den tackar vi för!

Om du faktiskt är en del av produktionen, så skulle det vara kul om du hängde kvar i tråden under säsongens gång. Alltid skoj med lite behind-the-scenes info! Hade dock gärna sett någon form av verifikation, om möjligt, då det kryllar av små troll här. Du borde rimligtvis t.ex. ha info kring namnen på öarna där inspelningen skedde (eller något liknande som bara produktionen har koll på).
Citera
2024-10-21, 15:30
Medlem
1754s avatar
Citat:

Vilket bullshit. Troll.
Citera
2024-10-21, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilket bullshit. Troll.

Sanningen kan vara brutal ibland. Och det verkar som du gillar henne vilket är helt okej, det får man.
Hade mer än gärna undvikit att skriva detta. Men då det är en lång lista på andra deltagare som vill få en andra chans och respekterar att det är upp till Produktionen/castarna att avgöra vem som kan bidra med bra tv eller intressanta strategier.

Att hota sig in är inget som borde uppmuntras.
Citera
2024-10-21, 15:56
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Intressant info! Den tackar vi för!

Om du faktiskt är en del av produktionen, så skulle det vara kul om du hängde kvar i tråden under säsongens gång. Alltid skoj med lite behind-the-scenes info! Hade dock gärna sett någon form av verifikation, om möjligt, då det kryllar av små troll här. Du borde rimligtvis t.ex. ha info kring namnen på öarna där inspelningen skedde (eller något liknande som bara produktionen har koll på).

Svårigheten med Flashback, hur får man ut information och får andra att tro att den är korrekt. Samtidigt som man vill vara anonym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in