Citat:
Ursprungligen postat av
Baldersballe123
När Patrik vunnit och Ali kom 2a så studsar dom som 2 påtända 🐿️
Som om piff och puff hade ramlat ner i tjack påsen!
Jag blir helt jävla galen på Patrik. Jävla unge. Han är helt besatt av sina "grabbar".
Under nån tävling i Gränslandet: "Det var jävligt jobbigt men då fokuserade jag på mina grabbar. Jag tänkte Emil Hugo Joel... Emil Hugo Joel... Emil Hugo Joel..."
Och allt handlar om att hans "grabbar" ska bli stolta över honom: "Att de ska tänka att pappa kan!" Vad i helvete, dina barn är för fan VUXNA, din jävla bydåre!
Börjar undra vad fan som pågår i det där hemmet...
Och han verkar ju aldrig tänka på sin fru, han nämner aldrig henne eller pratar om familjen som helhet, att han till exempel vill att familjen ska bli stolta, utan det är bara "grabbarna".
Kan inte vara lätt att vara fru i det där huset, men jag antar att hon resignerat för länge sen och accepterat det faktum att hon helt enkelt har fyra barn varav ett aldrig kommer att växa upp.
Fick en jävla tanke i huvudet... Det här med att han kallar sig själv för Hattrick-Patrick... Är det för att han tycker att han gjort hattrick genom att lyckas producera tre "grabbar" i rad? Om så är fallet blir jag rädd...