Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-22, 22:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Han var lika lat som Elsa men mycket roligare. Därför kom jag ihåg honom
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-att-gifta-sig

Han var lat. Men han kunde jobba. Han körde truck på Coop lagret i Västerås. Jag var där en sväng och körde i somras och fick höra om när Gurkan jobbade där.

Gurkan - Bästa Truckföraren Som Finns https://www.youtube.com/watch?v=4ImmnGT7kcc
Citera
2024-11-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Att leva på kokosnöt är väl ingen semester

Jag kommer ihåg att Paolo Roberto skällde ut han för att han vägrade äta nåt annat än kokos! Han hävdade att hans mage inte tålde nåt annat: "Magen säger nej!"
Paolo frågade om han verkligen trodde att han skulle kunna överleva i flera veckor på enbart kokos: "Ja! Utan tvekan!"

Det var en lite speciell person det där.
Citera
2024-11-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Sen några år så får deltagarna bananer m.m. som inte visas i bild.

Det är lite fusk egentligen.
Jag saknar de där åren då de inte fick ett skit extra och det var riktig svält. Ska det vara kamp om överlevnad på en öde ö så ska det.
Det var nån säsong då de hade vägning av alla deltagare i ett avsnitt framemot slutet och visade klipp för att jämföra hur de såg ut från första avsnittet. Det var nästan Auschwitz-vibbar. Fläsk-Elsa med sin drypande smörmacka hade varit en omöjlighet då.
Citera
2024-11-23, 08:23
Medlem
Vad är det för yrke som Gertrud har? "Utredare"

Jag fattar inte en annan sak han Chris och Thomas gick ganska långt men de lyckade förbli totalt anonyma. Känns skumt.
Citera
2024-11-23, 09:32
Medlem
När Patrik vunnit och Ali kom 2a så studsar dom som 2 påtända 🐿️
Som om piff och puff hade ramlat ner i tjack påsen!
Citera
2024-11-23, 09:39
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
de brukar ha blommor och snäckskal i håret när det är öråd. Det är sedan gammalt
Nej, det brukar de inte ha.
Citera
2024-11-23, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akesandberg52
Alva är väl go om man gillar en planka med hål i. Charmiga alienöron, blänkande amalgamfyllningar och dov röst. Stark vilja men den räcker inte till final.

Verkligen inte vacker men kämpar hårt och visar vilja att vinna.
Citera
2024-11-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Nej, det brukar de inte ha.
Jo är det här det första örådet du ser?
Citera
2024-11-23, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agendas
Häxan Tove hittar inget ont att skylla på hos Maxim, därför stör hon sig över hur han stavat namnet på en annan häxa med y istället för e.

Bimbo, du stör dig så på Maxim för att ingen annan sett igenom dig så klockrent som han gjort.

Är de inte dags att komma på nått nytt . 2023 ringde och ville ha tillbaka sitt smeknamn. Så otroligt fånigt och barnsligt beteende
Citera
2024-11-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
När Patrik vunnit och Ali kom 2a så studsar dom som 2 påtända 🐿️
Som om piff och puff hade ramlat ner i tjack påsen!

Jag blir helt jävla galen på Patrik. Jävla unge. Han är helt besatt av sina "grabbar".
Under nån tävling i Gränslandet: "Det var jävligt jobbigt men då fokuserade jag på mina grabbar. Jag tänkte Emil Hugo Joel... Emil Hugo Joel... Emil Hugo Joel..."

Och allt handlar om att hans "grabbar" ska bli stolta över honom: "Att de ska tänka att pappa kan!" Vad i helvete, dina barn är för fan VUXNA, din jävla bydåre!
Börjar undra vad fan som pågår i det där hemmet...
Och han verkar ju aldrig tänka på sin fru, han nämner aldrig henne eller pratar om familjen som helhet, att han till exempel vill att familjen ska bli stolta, utan det är bara "grabbarna".

Kan inte vara lätt att vara fru i det där huset, men jag antar att hon resignerat för länge sen och accepterat det faktum att hon helt enkelt har fyra barn varav ett aldrig kommer att växa upp.

Fick en jävla tanke i huvudet... Det här med att han kallar sig själv för Hattrick-Patrick... Är det för att han tycker att han gjort hattrick genom att lyckas producera tre "grabbar" i rad? Om så är fallet blir jag rädd...
Citera
2024-11-23, 11:07
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
På vilket sätt är han härlig. Är han inte lite tråkig och kör mer sitt eget race än lagspelare?

Jag menar inte att slänga honom under bussen, men lite svår att engagera sig i. En axelryckning.

Maxim, ja sannerligen! En urtrist deltagare som är obegripligt populär i tråden. Hellre ser jag kränkte Ali som vinnare.
Citera
2024-11-23, 11:19
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Kan inte sluta skratta åt Thomas och Roger. Vilka jävla totala katastrofer på alla sätt. Båda såg sig som överlägsna innan programmet dessutom herregud

Gollum och Roger var kanoncastingar.

Har någon nånsin haft en så malande påfrestande personlighet, så man nästan satt och tyckte synd om dem som tvangs lyssna på honom? Har någon haft uslare självinsikt än Gollum?

Har någon nånsin gjort bort sig så kapitalt på så kort tid av deltagande som Roger? De flesta som åker ut så fort glömmer man snabbt bort, men Roger gjorde en sant minnesvärd insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in