2024-11-26, 19:44
Medlem
Laidbackwoffs avatar
”Dom dagarna jag inte filmar skriver jag musik” asså om det är nån som inte kan snacka om jobb är det väll ändå Rask?
Citera
2024-11-26, 20:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
”Dom dagarna jag inte filmar skriver jag musik” asså om det är nån som inte kan snacka om jobb är det väll ändå Rask?
"Jobb" för Carl-Fredrik är att ligga i sängen och scrolla instagram.

Det blir svårare att gömma sig i "sovrummet" på fredagskvällar nu när hela familjen sitter och kollar tv i vardagsrummet.

Skulle inte förvåna mig för 5 öre om Carl-Fredrik, redan innan årsskiftet har tömt förrådet och gjort om det till sin nya koja.
Citera
2024-11-26, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
"Dom dagarna jag inte filmar låter jag AI skriva musik"
Citera
2024-11-26, 21:15
Avstängd
abvs avatar
Haha är det här raskens nya briljanta idé?

1. Skriva en rätt taskig text full med märkliga och helt ologiska rim
2. Generera en AI-låt med ovan text
3. Kopiera AI-låten rakt av
4. "Trackar den själv, producerar den själv, allting själv! EEEHM"
5. Publicera på Spotify under artistnamnet Rask
6. Invänta publikens jubel

Består musiken av något annat än riffen från Lennie B-låten eller Ramones så vet vi nog svaret
Citera
2024-11-26, 21:24
Avstängd
Vilken tur att baronens IG inte är enkelspårig:
- bild i spegel. Se farlig ut med skurkärringsnäsduk.
- ”fråga mig vad som helst!” Följt av inga frågor utan random IG-knark

Nytt försök att nå 40k! Har han inte ens råd att köpa 300 följare? Han får väl sälja sonens elsparkcykel.

I övrigt inget nytt om varken lägenhet, företaget eller kapitalförsäkringen. Det är kört så därför går han all-in på Chrippa. De yttre och inre faktorerna är i obalans och hans shadowwork belyses med helljus!

Det där inte toaletterna som luktar ”piss och skit”. Det är han själv.
Citera
2024-11-26, 21:42
Medlem
Väldigt konstig video av rask den senaste som laddats upp, verkar som han helt slutat prata om lägenheten, kapitalförsäkringen, elräkningen osv som var sån jätte panik för någon vecka sen och kör nu bara stenhårt på chrippa och jocke clickbait i varje titel och video
Citera
2024-11-26, 21:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Väldigt konstig video av rask den senaste som laddats upp, verkar som han helt slutat prata om lägenheten, kapitalförsäkringen, elräkningen osv som var sån jätte panik för någon vecka sen och kör nu bara stenhårt på chrippa och jocke clickbait i varje titel och video
Hela hans liv kretsar kring Lundellfamiljen, tänk om han skulle lägga lika mycket energi på sin egna familj, då kanske dom skulle slippa bo i ett hem som är lagom stort för en hönsgård.
Citera
2024-11-26, 22:05
Medlem
Azpers avatar
Nu börjar till och med de allra heligaste fansen dvs de arbetslösa morsorna att ruttna på Rask.

@piahassan7073
för 54 minuter sedan
Snälla Rask, sluta upprepa ALLT 5-9 ggr!! Börjar bli så irriterande , hör du inte själv? ❤️❤️❤️
Citera
2024-11-26, 22:57
Avstängd
abvs avatar
44:10 i senaste videon är bland det roligaste han slängt ur sig på länge

Citat:
De sitter och ljuger båda två eeeehh förvrider sanningen eeeeehhh vill få med sig folk på argument som inte ens stämmer och det vittnar ju om vilka de är i grunden. Jag menar, jag skulle ju inte kunna liksom ljuga så inför människor och liksom veta att alla de här människorna har jag fått att tro på en lögn eeehh och stå där och ha gott samvete sen och ens kunna liksom ta för mig överhuvudtaget på det sätt som de faktiskt gör och det vittnar ju som sagt om vilka de faktiskt är i grund och botten som människor.
Citera
2024-11-26, 23:35
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Nu börjar till och med de allra heligaste fansen dvs de arbetslösa morsorna att ruttna på Rask.

@piahassan7073
för 54 minuter sedan
Snälla Rask, sluta upprepa ALLT 5-9 ggr!! Börjar bli så irriterande , hör du inte själv? ❤️❤️❤️

Får jag gissa hans reaktion?!

Sen *AHÖÖÖÖH* har vi en som.... vänta ska bara hitta det *AAAAÅHÖÖÖHHH HÖ HÖ HÖÖÖÖH...* hahaha så många som skriver... jag hade de *AAHÖÖÖÖÖÖHHHH*... HHHÖHH* ju....

...jo där, nu har jag hittat det...
*AÄÖÖÖHÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHH*
"Snälla Rask" *ahömmh*

DET ÄR DET HÄR JAG MENAR!
"Snälla Rask".
Ja, människan *AHÖÖÖ...* skriver så hahaha ja människan skriver så på fullaste allvar. "Snälla Rask". Som att jag inte sagt tusen gånger att SE HELA VIDEON innan du kommenterar.
Snälla Rask.

*AAAÅHÖÖÖHÖÖÖööhhhhhöhuuu*

Vi går vidare. Var var jag nu...
Jo...Här, här, här...aaahahahaha....

Lyssna noga nu, människan skriver "Snälla Rask, sluta upprepa allt..."
Här måste jag pausa. Allt? Allt! *HUUÖÖÖAAAHHHHHHHÖ*
"Sluta upprepa allt 5-9 ggr".

Fem... FEM... FEM TILL NIO GÅNGER!!!
Den här människan ser inte ens på mina videos. FEM GÅNGER!!!!!

______

Läsa kommentaren högt, avbryta 19 gånger, upprepa och betona orden olika, få in flera "det ringer ....det var Theres som ringde och sa att hon kommer hem om en timma... var var jag nu.." och minst 26 grova dödshostningar kan bli 15 min video.
Senast redigerad av Spritnota 2024-11-26 kl. 23:45.
Citera
2024-11-26, 23:56
Medlem
makuhiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper

@piahassan7073
för 54 minuter sedan

Baronen lär bara argumentera att han faktiskt bara har upprepat ämnet 4 gånger, så piahassan7073 kan omöjligt ha kollat på hela videon.
Citera
2024-11-27, 00:05
Medlem
Crabby88s avatar
Fp
Senast redigerad av Crabby88 2024-11-27 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in