Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Har du den inställningen till personliga vittnesbörd om inre erfarenheter från Gud så hade det inte hjälpt om jag delade dem. Har du den inställningen till en eventuell egen uppenbarelse så besvarar det frågan du ställde om varför du inte har fått någon. Dessutom är det namnet Jesus som är vägen till en frälsnings upplevelse, för som jag sa, Gud är helig och det onda kan inte vara inför honom. Inte utan att synderna blir försonade genom tron på Jesus.
Snacka inte. De har väldigt utstuderat beteende vem som är Jesus och inte.
Det går ut på att framför vissa ska de leka cool hela livet och bara fönedra folk med satanritualer.
Begriper ingen att folk har haft respekt för de där i flera tusen år som seriösa individer?
Varför sitter de och leker gokart nerv aliens 24 h om dygnet?
Imorse var det något projekt om att minsann hela deras planet ska få plats hos mig..
Vad röker de för gräs ?
Alltså hur folk orkar ljuga om de där.
De är som en 3 åring fick ansvar för alla ens organ?
Men de har på riktigt bestämt att de får pyssla med vad som helst här i 100 år per person.
Jag trodde de kunde klara sig ganska ok när någon är 20 men de är omöjliga inte kommit en cm på 20 år!!
Jag är Inte ens särskilt unik jämfört med andra i min ålder.
Någon gång får ju sjukdomen ta slut.
Ska en 3 åring ha ansvar för ditt välbefinnande som leker dadda legoklosar dygnet runt?
Flytta organ leken?
Svarar de så när ni är i kyrkan också ?
Du är nog som andra bara kör över de som vet hur de är när de är bekväma snarare.