2013-10-16, 07:40
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha890
precis hon säger ju inte ens du är gripen utan börjar bara slå honom vilken vidrig fitta hon är

Fast, det gör hon ju inte alls. Hon säger till honom att lägga sig ner. Gör han det? nej, han fortsätter istället. det innebär att han är ohörsam mot ordningsmakt, vilket är en anledning till att gå in fysiskt. Snubben kanske borde gå lite lättare på droger och alkohol istället.

Fan, svenskar ena' riktiga gnällkärringar. Snart är ju dialogpoliser och nattvandrare det enda vi har.
Citera
2013-10-16, 08:15
Medlem
cnbs avatar
Hoppas att polisen blir av med sin bricka. Jag har glad att detta uppmärksammas tack vare filmen, folk reagerar så starkt som om det vore första gången dem såg polisbrutalitet i sverige. Hade filmen inte funnits så skulle det aldrig ens leda till åtal. Fram med era kameror.
Citera
2013-10-16, 08:31
Medlem
Spekulationerna är slut. Nu är det ett faktum vem denne lille ynklige fascist är:

http://corruptiosweden.blogspot.se/2...26-atalas.html

Citera
2013-10-16, 08:40
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Fast, det gör hon ju inte alls. Hon säger till honom att lägga sig ner. Gör han det? nej, han fortsätter istället. det innebär att han är ohörsam mot ordningsmakt, vilket är en anledning till att gå in fysiskt. Snubben kanske borde gå lite lättare på droger och alkohol istället.

Fan, svenskar ena' riktiga gnällkärringar. Snart är ju dialogpoliser och nattvandrare det enda vi har.

Bra inlägg. Hade bråkstaken varit nykter och inte våldsam hade detta aldrig hänt. Helt och hållet busets eget fel. Tycker folk ska sluta terra den kvinnliga polisen nu. Hennes framtid ska inte förstöras bara för att en full bråkstake inte lyssnar och langar droger .
Citera
2013-10-16, 08:47
Medlem
Copterss avatar
Med tanke på det det brutala övervåld så anser jag inte att hon bör få jobba kvar som polis. Men domstolarna älskar att om ni ursäktar uttrycket, slicka polisernas rövar rent från deras egen skit. Det är så fruktansvärt få som fälls idag och som har fällts att det är löjeväckande. Någon skriver att mannen i fråga har varit ohörsam och hotfull, jag i min naiva bubbla trodde faktiskt att polisen skulle kunna klara av den formen av situationer och personer UTAN att bussa en hundjävel på personen. Alla dessa slag gör ju saken bara värre. Om polisen inte blir av med jobben så kommer jag som medborgare att känna mig hemskt otrygg i framtiden. Övervåld är INTE okej och polisen (och inte allra minst hundförare) ska inte hålla på med det. Hårdare tyglar mot poliser tack!

Äcklet ska inte få jobba kvar om man värnar om medborgarnas säkerhet.
Citera
2013-10-16, 08:58
Medlem
Nu är den maktgalne snutfittan sjukskriven också för psykisk ohälsa. Varför har hon hemlig adress?
Citera
2013-10-16, 09:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler

Killen är uppenbarligen rejält påverkad och agerar därmed omdömeslöst. Hade han varit nykter hade han förmodligen inte betett sig sådär. Jag kan ju tycka att den kvinnliga polisen borde ha mer förstånd än vad hon visar prov på i filmen. Svenska poliser jobbar väl f.ö. alltid i par så hon borde ha en kollega i närheten. Tillsammans borde de kunnat få pli på killen utan att bussa jycken på honom och överösa honom med slag.

Poliser ska ju bara använda våld om det är absolut nödvändigt och hennes agerande känns som ett rejält overkill i det här fallet.
Citera
2013-10-16, 09:17
Medlem
Idioten fick vad han förtjänade! Är man så jävla korkad så att man inte lyder en snuts order utan tjafsar om att spränga gatan så ska man fan skylla sig själv!
Citera
2013-10-16, 09:18
Medlem
MrOaikis avatar
http://www.dn.se/sthlm/polisen-jag-k...da-farre-slag/

Påstår man att det inte finns vittnen? Mannen bredvid? Ambulanspersonalen?
Citera
2013-10-16, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Återigen, är det okej att misshandla någon för att personen fyllesnackar på elakt maner och inte lyssnar? Har man någon form av empati så förstår jag inte hur man kan försvara detta.

Och nej, hon var inte ensam - hon hade en jävla hund med sig.
Han däremot va ensam.

Och har man en arresteringsorder så sätter man på handklovarna och kör in personen i bilen, stretar människan så brottar man ner denne.. Intefan slår man ner en person bara för att förenkla arbetsdagen.

Men det är ju uppenbart att Polisen inte ser civila som människor utan boskap.

Sluta grina, han skulle ha lytt så hade inget hänt, han får skylla sig själv helt enkelt, hon polisen visste inte vad det var för galning och ska inte ta några risker
Citera
2013-10-16, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Hoppas att polisen blir av med sin bricka. Jag har glad att detta uppmärksammas tack vare filmen, folk reagerar så starkt som om det vore första gången dem såg polisbrutalitet i sverige. Hade filmen inte funnits så skulle det aldrig ens leda till åtal. Fram med era kameror.

Det är bara polishatare som reagerar starkt som vanligt, vi andra tycker att hon gjorde allt rätt.
Citera
2013-10-16, 09:25
Bannlyst
Jag såg inget större fel i det hon gjorde. Han höll ju fast i hunden, om hon inte slagit så vet man inte vad han hade gjort.
Men felet var väl att hon slog han från början, när han tjafsa om spränga, så verkar hon tappa humöret.
Hade det varit i USA så hade hon väl tagit fram elen.
Han gick inte att kommunicera med iaf, han betedde sig som ett trotsigt barn en drogpåverkad eller autistisk person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in