Citat:
Ursprungligen postat av
PekkariP1
Det r svrt att veta vad du menar.
Nej, det r i vanlig ordning DU som har svrt med kognitionen (bludder).
Citat:
Du har ju tidigare hittat bde 4 och 5 skott bakifrn. Har du nu landat i tre nu?
HSCAs tv expert-team hittade fyra gevrsskott bakifrn och ett femte, det ddande huvudskottet, snett till hger framifrn frn det vita staketet p den s.k. grassy knoll p kvadratmetern nr.
Det du citerar handlar om ngot helt annat, hur jag terger den skjutsekvens som WC och HSCA hvdar att Oswald genomfrde frn det s.k. snipers nest p TSBDs vning sex.
Citat:
Jag pstr inte detta. Det r du som pstr detta.
Varfr klipper du bort det helt avgrande stycket frn mitt citat?
Helt riktigt. Men du pstr att om (det pstdda) originalvapnet mste anvndas vid replikeringsfrsk av skjutsekvensen s mste i konsekvensens namn detta glla ven vid akustiska testskjutningar fr att avgra om det finns ngra ekoimpulsmnster frn samma testskjutningar som gr att matcha med de misstnkta ekoimpulsmnsterna p DPDs dictabelt-inspelning av channel 2.
r inte det mer n lovligt
listigt ven nr det kommer frn signaturen PekkariP1?
Citat:
Ljudimpuls underskningen r inte vetenskaplig utfrd, den saknar bevisvrde.
Ett pstende som, nr det kommer frn signaturen PekkariP1, fr rakt motsatt effekt n den avsedda, helt riktigt.
Nej, det finns fortfarande ingen studie som har visat att de tv akustiska studierna i HSCAs regi r ovetenskapliga eller har ngon felaktighet. Trots ett mycket stort antal publicerade frsk. Antagligen eftersom de tv studierna genomfrdes av den tidens tv mest framstende expert-teamen p just ballistisk akustik. BBN och W&A frn Queens College, Long Island, NY.
Jo, jag vet, hr r signaturen PekkariP1 stret vassare 😉
Citat:
Det som kan vara av intresse r frsket att replikera skyttet frn TSBD. Det gick ju vldigt snabbt, ven fr de amatrer som deltog.
Nej, ingen av de
professionella skyttar som anlitades i frsken att med det fregivna originalvapnet replikera det som psts ha varit den dokumenterat usla skytten Oswalds skjutsekvens, lyckades med det.
Trots:
- Nyservat och insiktat gevr.
- Hlften av hjden.
- Tv frsk.
- Att de fick inleda varje frsk nr de knde sig redo.
- Stillastende ml.
- Att det inte var skarpt lge = ingen stress.
Citat:
Mot frsket att replikera skyttet kan man anfra att, om jag minns det rtt, det utfrdes mot stillastende mltavlor - sandsckar.[min fetning]
nnu ett besked om att du har minne som en guldfisk.