Citat:
Ursprungligen postat av
KeithRichards
Se, du kan fortfarande inte bemöta att Adrianas vittnesmål mycket väl kan vara korrekt och att det är bestickande att NB bett om alibi. För i och med detta + lite till blir planteringshypotesen extra idiotisk.
Är ni öststatare så måna om att försvara varandra, att du måste tramsa med en så totalt orealistisk hypotes som plantering med blod?
Du skrävlar ofta om logik fast du tillhör trådens mest ologiska personer. Va f*n har Adrianas vittnesmål för logisk koppling till hur DNA spåren blivit avsatta? Det är inte fråga om vad jag
kan bemöta utan att jag inte
vill bemöta ovidkommande kommentarer som inte har med den pågående diskussionen att göra.
OT: Ja, jag är öststatare men inte från Litauen. Du borde känna till att alla är öststatare som kommer ifrån länder som har fastnat bakom järnridån efter andra världskriget, det är halva Europa. Medför absolut inte känsla för solidaritet mellan länderna. Ditt uttalande är alltför bred generaliserande. Först tänkte jag rapportera ditt inlägg som trams, men valde att ge dig en chans att reda ordning i dina sneda tankegångar genom att svara.