Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 19:44
Medlem
Laidbackwoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
jag är 6 minuter in i senaste videon och Rask har redan hunnit konstatera att män är sämst, kvinnor kan man connecta med, kvinnor är bättre på allt, varför trycker vi ner kvinnor, "vi är som små pojkar som låtsas", och han påtalar att detta har inget med feminism att göra. han låter ju galnare än någonsin.
Nja de e inte feminism. Att gilla kvinnor mer, män mer eller vad som handlar ju om egen åsikt
Citera
Idag, 19:44
Medlem
Laidbackwoffs avatar
”Dom dagarna jag inte filmar skriver jag musik” asså om det är nån som inte kan snacka om jobb är det väll ändå Rask?
Citera
Idag, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
”Dom dagarna jag inte filmar skriver jag musik” asså om det är nån som inte kan snacka om jobb är det väll ändå Rask?
"Jobb" för Carl-Fredrik är att ligga i sängen och scrolla instagram.

Det blir svårare att gömma sig i "sovrummet" på fredagskvällar nu när hela familjen sitter och kollar tv i vardagsrummet.

Skulle inte förvåna mig för 5 öre om Carl-Fredrik, redan innan årsskiftet har tömt förrådet och gjort om det till sin nya koja.
Citera
Idag, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
"Dom dagarna jag inte filmar låter jag AI skriva musik"
Citera
Idag, 21:15
Medlem
abvs avatar
Haha är det här raskens nya briljanta idé?

1. Skriva en rätt taskig text full med märkliga och helt ologiska rim
2. Generera en AI-låt med ovan text
3. Kopiera AI-låten rakt av
4. "Trackar den själv, producerar den själv, allting själv! EEEHM"
5. Publicera på Spotify under artistnamnet Rask
6. Invänta publikens jubel

Består musiken av något annat än riffen från Lennie B-låten eller Ramones så vet vi nog svaret
Citera
Idag, 21:24
Medlem
Vilken tur att baronens IG inte är enkelspårig:
- bild i spegel. Se farlig ut med skurkärringsnäsduk.
- ”fråga mig vad som helst!” Följt av inga frågor utan random IG-knark

Nytt försök att nå 40k! Har han inte ens råd att köpa 300 följare? Han får väl sälja sonens elsparkcykel.

I övrigt inget nytt om varken lägenhet, företaget eller kapitalförsäkringen. Det är kört så därför går han all-in på Chrippa. De yttre och inre faktorerna är i obalans och hans shadowwork belyses med helljus!

Det där inte toaletterna som luktar ”piss och skit”. Det är han själv.
Citera
Idag, 21:42
Medlem
Väldigt konstig video av rask den senaste som laddats upp, verkar som han helt slutat prata om lägenheten, kapitalförsäkringen, elräkningen osv som var sån jätte panik för någon vecka sen och kör nu bara stenhårt på chrippa och jocke clickbait i varje titel och video
Citera
Idag, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Väldigt konstig video av rask den senaste som laddats upp, verkar som han helt slutat prata om lägenheten, kapitalförsäkringen, elräkningen osv som var sån jätte panik för någon vecka sen och kör nu bara stenhårt på chrippa och jocke clickbait i varje titel och video
Hela hans liv kretsar kring Lundellfamiljen, tänk om han skulle lägga lika mycket energi på sin egna familj, då kanske dom skulle slippa bo i ett hem som är lagom stort för en hönsgård.
Citera
Idag, 22:05
Medlem
Azpers avatar
Nu börjar till och med de allra heligaste fansen dvs de arbetslösa morsorna att ruttna på Rask.

@piahassan7073
för 54 minuter sedan
Snälla Rask, sluta upprepa ALLT 5-9 ggr!! Börjar bli så irriterande , hör du inte själv? ❤️❤️❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in