Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-02-01, 18:31
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Frste gang vi ser det mye omtalte bordet. Men THs nokia ligger ikke der.
En tom konvolutt fra Canal Digital, brilleetui og et nkkelknippe kan vi se.

Rart at hunden i sammenheng m saueskinnet er s viktig?
Citera
2021-02-01, 18:35
Medlem
Citat:
Drsniffer skreiv at TEH antakeligvis hadde solgt tre leiligheter for kunne betale 10 millioner.
Men nr vi gikk dette nrmere i smmene, s s vi at den ene av leilighetene var lagt ut p visning lenge fr at AE ble borte. Nr vi gikk enda dypere i smmene, s s vi at ingen av leilighetene var eller hadde vrt registrert i TEHs navn. TEH hadde alts registrert adresse p disse tre forskjellige plassene, men hadde aldri sttt som eier. Etter denne avslringen, s ble Drsniffer borte fra forumet.
Datoene som leilighetene ble solgt p, stemmer med datoene som Drsniffer oppga, men TEHs navn dukket ikke opp i eiendomsregisteret som selger.

Nr det gjelder resten av innlegget ditt, s bestr det bare av ordsalat uten ml og mening, s det er ikke noe poeng bruke s mye tid p.
Tror ikke dette stemmer, for TEHs kjreste, KT, bor i en av leilighetene vi diskuterte den gangen med Sniffer. Den i Brum, D*nskiveien, *=. S et eierskap er nok linket til TEH.
Citera
2021-02-01, 18:44
Medlem
Citat:
Hvis de var s glad i hverandre, s hadde det ikke vrt ndvendig med en skilsmisse.
Har aldri hrt om noen som er skilt, men som fortsetter bo sammen.
P det tidspunktet 1993, s var dessuten de to dtrene flyttet ut, eller at det var rett rundt hjrnet.
Selv om du ikke har hrt om det, s kan det jo vre at det skjer, det m du erkjenne enten du vil eller ei, for jeg kan nemlig fortelle deg at det skjer. Jeg vet om flere tilfeller, at ektepar ifm skilsmisse, har innredet boligen til to adskilte leiligheter. Det kan sikkert vre forskjellige rsaker, og ikke ndvendigvis bare fordi at det er best for barna.
Senast redigerad av Havhest 2021-02-01 kl. 18:48.
Citera
2021-02-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
P illustrasjonen fra badet er buksen til AE synlig, og muligens en truse. Det er ny informasjon. Dette er antakelig buksen der Tom Hagens DNA ble funnet i knehasene.

AEs sandaler ble funnet slengt i gangen. P minst en av sandalene ble det funnet DNA fra Tom Hagen, ved lsen eller remmen eller borrelsen.

Det ble ogs funnet et saueskinn i gangen, som normalt ikke l der. Det l med pelssiden opp, og p undersiden av skinnet, lrsiden, ble et av skosleavtrykkene fra Sprox-sko str 45 funnet.

Det er fotografi av bordet der AEs mobil ble funnet. Det str noe som ligner medisinglass eller medisinpakninger der. Noen som kan se hva det er?
Takk for et serist innlegg som holder seg til sak.
Bildet av det lille bordet er hentet fra intervjuet TH gjorde med NRK for en stund siden og ikke fra politiets bilder av sted.
Nr man ser planlsningen, er det ikke umulig tenke seg at bakhonet ble brukt for holde dren oppe for bre/ slepe en person inn i garasjen hvor bilen stod.
THs DNA p klrne hennes. KUN hans DNA?
Han har vel neppe strket buksene hennes p forhnd...
Citera
2021-02-01, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Kan det vre en ulv som har hatt det p?

Ja det tror jeg
Citera
2021-02-01, 19:16
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
P illustrasjonen fra badet er buksen til AE synlig, og muligens en truse. Det er ny informasjon. Dette er antakelig buksen der Tom Hagens DNA ble funnet i knehasene.

AEs sandaler ble funnet slengt i gangen. P minst en av sandalene ble det funnet DNA fra Tom Hagen, ved lsen eller remmen eller borrelsen.

Det ble ogs funnet et saueskinn i gangen, som normalt ikke l der. Det l med pelssiden opp, og p undersiden av skinnet, lrsiden, ble et av skosleavtrykkene fra Sprox-sko str 45 funnet.

Det er fotografi av bordet der AEs mobil ble funnet. Det str noe som ligner medisinglass eller medisinpakninger der. Noen som kan se hva det er?

S sparsommelig som det var med Sprox-avtrykk, er det naturlig tenke at saueskinn ble brukt som tfler for skjule avtrykk. Da kan det i tillegg til vaskebtte og filler, ogs mangle et saueskinn i S4
Citera
2021-02-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Enten disponerer man en konto, eller s gjr man det ikke. Dette er avtaler som inngs mellom kontoinnehaver og banken.

Ryktene angende utroskap kommer verken fra meg eller Hellsculls, og har versert i trden siden mars/april 2019.

Les mitt forrige innlegg angende det andre du skriver.
Hva fikk aeh for 50% av sv4 siden du er inne i dette med konomi og snn. Var de 200.000 en del av kjpesummen eller ekstra gave i tillegg.
Citera
2021-02-01, 19:36
Medlem
I dette innlegget ser vi at opplysningen angende plasseringen av AEHs mobil, i den siste artikkelen fra NRK, ikke samsvarer med tidligere opplysninger fra VG:

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Dvs trdens tolkninger av VGs opplysninger om plassering av AEHs mobil - da det ble antatt at mobilen l under AEHs armbndsur, p THs bord-halvdel inni stuen.

Spekulasjon

I NRK-artkkelen ser vi at det ligger mange ting p bordet.
Kan det vre at en av disse tingene vi ser er en bordklokke, og at AEHs mobil l gjemt under denne?
- at mobilen ble gjemt under klokken da AEH foretok telefonoppringen til snnen
- at AEH skjnte at noe var galt, og forskte advare snnen
- at snnen etterhvert avsluttet samtalen fordi han ikke forsto hva hun snakket om
- eller at han trodde at det var en feil-oppringning og at AEH snakket med noen andre, og derfor avsluttet samtalen

I tilfelle m antageligvis GM ha oppdaget mobilen kl 10:07, siden det var det siste tidspunktet mobilen var i bevegelse (ref helseapp) - enten fordi GM oppdaget mobilen selv, eller fordi AEH avslrte det selv, i hp om at GM ville bli redd for ha blitt avslrt, og derfor la vre gjennomfre gjerningen.

Nr det gjelder ringene og armbndsuret (kanskje ogs klrne), s kan disse ha blitt fjernet pga mulighet for at offeret kan bli sporet. Slike produkter finnes.
Selv om disse gjenstandene ikke hadde slike sporingsbrikker, s kan det vre at GM/kidnapperne tok hensyn til den risikoen.
Citera
2021-02-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hva fikk aeh for 50% av sv4 siden du er inne i dette med konomi og snn. Var de 200.000 en del av kjpesummen eller ekstra gave i tillegg.
Jeg har allerede skrevet det jeg kan si, utifra opplysningene i ektepakten.

Det som er viktig ppeke i den sammenheng, er at AEH allerede hadde sreie p en nyrenovert eiendom p Gjvik, som hun hadde arvet av sine foreldre (dvs mor og stefar), p det tidspunktet ektepakten ble inngtt.

Snn sett kan man ikke si at AEH var konomisk avhengig av TH, og kunne derfor valgt skille seg fra TH, hvis det var det hun nsket i 1993.
Citera
2021-02-01, 19:53
Medlem
Citat:

Det som er viktig ppeke i den sammenheng, er at AEH allerede hadde sreie p en nyrenovert eiendom p Gjvik, som hun hadde arvet av sine foreldre (dvs mor og stefar), p det tidspunktet ektepakten ble inngtt.

Snn sett kan man ikke si at AEH var konomisk avhengig av TH, og kunne derfor valgt skille seg fra TH, hvis det var det hun nsket i 1993.
Hvorfor skal en rik mann f gave av fattig kone fordi hun arvet leilighet fra foreldre.
Citera
2021-02-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Takk for et serist innlegg som holder seg til sak.
Bildet av det lille bordet er hentet fra intervjuet TH gjorde med NRK for en stund siden og ikke fra politiets bilder av sted.
Nr man ser planlsningen, er det ikke umulig tenke seg at bakhonet ble brukt for holde dren oppe for bre/ slepe en person inn i garasjen hvor bilen stod.
THs DNA p klrne hennes. KUN hans DNA?
Han har vel neppe strket buksene hennes p forhnd...

Vet ikke helt hva du mener. Det m jo ha vrt AEs dna p buksene. Hvis det var disse buksene AE hadde p seg da hun ble utsatt for den alvorlige forbrytelsen.

Men hvordan Tom Hagens dna har havnet i knehasene p buksene. Mest sannsynlig fordi han har lftet AE, i bevisstls, hjelpels eller dd tilstand.

Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
S sparsommelig som det var med Sprox-avtrykk, er det naturlig tenke at saueskinn ble brukt som tfler for skjule avtrykk. Da kan det i tillegg til vaskebtte og filler, ogs mangle et saueskinn i S4

At saueskinnet har blitt trkket p, for skjule avtrykk. Godt mulig det ja.

Men jeg tror jeg ville ha oppdaget det, om det plutselig l et helt ukjent saueskinn i gangen da jeg kom inn dren hjemme.

Tom Hagen har jo vrt srdeles observant p luskende menn og biler i nromrdet sitt. Men er tydeligvis ikke like observant innomhus.
Citera
2021-02-01, 19:57
Medlem
Citat:

Arvet AE noen gang boligen p Gjvik? Var ikke den nedsyltet i gjeld da?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in