Citat:
Ursprungligen postat av
Flammarion
Teodicéproblemet säger mer om hur människor tänker.
Gud är inte en mysig farbror som finns till för att ordna tillvaron efter våra önskemål.
Ansvaret vilar på våra axlar.
Kanske inte det människor vill höra, men det är sanningen.
Nej ni kan få se listan de har som de går igenom varje vecka.
Den har alltid betet sig och sett ut som en arrogant elak hånflinande psykopat.
De lägger alltid olika bilder på sig själva i ritualer fast med genomskinligt ansikte.
De från bibeln är lika onda och galna som satan och deras neggar "verktygslådan med ögon".
Vad är det för rasist som inte kan umgås normalt med människor utan att trycka och dra i kroppen hela tiden?
De har kontakt med eran hjärna dygnet runt?
Förr kom en mara typ en timme på kvällen och djävlades.
Nu har de helt plötsligt flyttat in på heltid i olika signaler som de kopplar till olika områden.
Går egentligen inte vara kvar för att era fake gudar har lyckats sabotera allt med flit i 1000 olika steg.
Det är för att de gillar människor.
Tvingar sig in med våld varje dag och väldigt konstig enligt mig då de saknar naturlig charm och mänsklig typ av personlighet.
Jävla tjat om att de har tråkigt varje dag.
Gud räknas i hjärnan de tror de kan manipulera bort sånt här när man är för aktiv i sådana frågor.
De sa tom på radion att någon skickar massa signaler hela tiden utan något mål eller låtsas vilja något men de vill enbart störa enligt de själva.
Hej jag heter gud jag ville bara störa varje dag.
Är det normalt att folk tror på gud fortfarande?
Ni kommer upptäcka en dag att de skadar er ofta med flit bara för att de har tråkigt.