Citat:
Ursprungligen postat av
Division.Bell
Berätta lite hur det kändes under de 105 dagarna du var utan, Kände du att presterade bättre? Mer sexlust ? Mådde du bättre överhuvudtaget som det mesta i denna tråd verkar tyda på?
Som det gör för alla andra här så gick det både upp och ner för mig, flatlines och ibland skitkåt. En stor skillnad jag kände var att hela min värld blev lite bättre, piggare, kryare och mer energi plus att jag även kände för att springa fram till vissa tjejer och prata med dem, ta kontakt! En rolig grej som har förändrat mig är att innan har jag varit ganska extremt kräsen när det gäller tjejer, men under min PMO tid har jag lärt mig att uppskatta i princip alla tjejer, alla tjejer har blivit mer attraktiva och mer finare i mina ögon även nu när jag har fallit tillbaka i träsket litegrann. Har inte haft sex än faktiskt, men nu känner jag verkligen om bången skulle kunna gå in i strid eller om den skulle vara död. Är bången död idag så vet jag att efter ca.5-7 dagar är den redo om man har porrat, det skulle dock aldrig ha gällt mig innan min 105 dagars PMO.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoPalt
Det är jag också intresserad av att veta. Och det var väldigt slut att det tog slut efter att du kommit så långt som 105 dagar.
Jag kommer inte ihåg exakt vilken dag jag började men jag har klarat mig i ungefär 2 veckor, om inte lite mer. Jag känner ett litet, litet sug men inte så att jag är på väg att relapsa.
105 dagar är väldigt länge, efter ca90 dagar blev jag så frustrerad att jag började smått ogilla PMO eftersom att det till sist gjorde mig frustrerad, galen och spänd. Efter min första utlösning kändes det som att hela världen lättade / fall på plats, kändes sååå RÄTT! och skönt. Det viktiga här är ALLT med måtta! inget till överdrift. Glöm aldrig heller att extrema situationer kräver extrema åtgärder t.ex. kan aldrig få upp bången = 105 dagar PMO
Allting gott, skall bara se till att få bort mitt porr masturberande till enbart masturberande.
Lycka till Allihopa! Ni kan klara det!