Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Alltså, rekorderlighet och kriminalitet är olika saker.
En kriminell är en kriminell och skall straffas så hårt som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
Det borde även en väktare med 1 veckas utbildning, som sitter och flashbackar förtså.
Jaha?
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
Varför skulle kriminella som uppenbarligen driver någon form av informations och eventuellt förtalssida, ta bort en polis från listan bara för att de var övertygade om denne beskrevs i felaktiga termer på sidan?
Det får du fråga de kriminella om jag har inte uttalat mig i den frågan. Det ser den läskunnige.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
2. Vad är problemet, ifall man anser att mycket av det är korrekt så är född i idiotstugan, precis som de ansvariga i staten som anser sig ha någon nytta av det där, dvs. låter dem hållas i sin verksamhet.
Vad menar du? Detta är allt annat än begripligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
3. Avseende Malexandermördarna så är det ju uppenbart att de åtminstone är "eventuellt" skyldiga till mord och mordförsök, medhjälp till mordförsök, då de tidigare ägnat sig åt handgranatskastning med avsikt att döda samt skottlossning. Vad gäller skottväxlingen vid malexander så tyder däremot alla data från stället på att polismännen sköt först. Däremot är avrättningen av polismännen definitivt mord men utföraren är förstås okänd men osannolikt den skottskadade bankrånaren. Även om domen är tekniskt felaktig så är inte nödvändigtvis resultatet det.
Poliserna gjorde rätt som sköt först. Dessvärre har politiker och Svenska folket bestämt att de skall ha för klena vapen. Som så ofta får folk för sig att kriminella skall ha någon rätt till att skjuta först eller någon form av jämna odds vid ett gripande.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
4. Ifall varje skurk & lagbrytare i Sverige lade varje lagbrott de begick på egen hemsida så skulle google få slut på serverkapacitet.
Jaha? Det visar ju bara att jag har rätt när jag säger att de kriminella måste sättas åt så hårt som möjligt. Dessutom var det inte det jag begärde. jag påtalade deras skenhelighet. Det begriper den läskunnige.
Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
Lagen för lägre myndighetsutövare som tex. polismän, ordningsvakter etc. är skriven för att överordnade alltid ska kunna underkänna deras förehavanden. Det är ett hierarkiskt system, ifall du inte förstod det.
Skärp dig! Det du påstår är att lagen är skriven så att den överordnade skall kunna underkänna ett korrekt agerande.
Citat:
Ursprungligen postat av
SteveAktiv
Du låter paranoid, vi är inte många kriminella som sitter hemma och skriver en lördag natt, det kan jag garantera dig, lilla hjärtat...
Möjligt, men det är för många som inte är inlåsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SteveAktiv
Kriminell kommer poliskvinnan att kallas då hovrätten fastställt hennes dom, och pan bestämt att hennes karriär i uniform är över när hon döms, vilket så blir fallet. Jobba på du mitt i helgen, för något jobb att gå till har iaf inte poliskvinnans vid den här tidpunkten 2014....he he he...
Med dagens rättsröta är det inte omöjligt att du får rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
SteveAktiv
Som sagt var, eftersom du känner att det är din plikt att skriva svar på tal i tråden på arbetstid så kanske det är så att även du bör se dig om efter ett annat jobb.
Som sagt var? Vem har sagt det tidigare? Så klart vi hederliga medborgare måste säga ifrån när skitbusar sticker upp. Du har ingen aning om mina arbetsvillkor.
Citat:
Ursprungligen postat av
SteveAktiv
Förresten, humpingdog, visst ses vi på rättegången?
Ytterst tveksamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rikarhamilton
Humpingog är själv polis eller har en nära släkting som är det, kvinna givetvis.
Vad du än gör så spela inte på lotto du gissar så vansinnigt fel. Om det nu är mig du menar med Humpingog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rikarhamilton
Hon har som mål i den här tråden att försöka skapa opinion till psykopatsnutens fördel vilket misslyckats ganska kapitalt sett till responsen hon fått.
Skulle vilja säga att du skadar snarare än hjälper din agenda, då du provocerar fram alla rationella och juridiska skäl varför psykopatsnuten gör fel och är fel för yrket.
Utbildning genom proxy kallar jag det, ahh the ironi
Börjar du bli berusad?