Citat:
Ursprungligen postat av
y2c
Som jag skrev nyligen I traden forvanar det mig att foraldrarna inte har forsokt utkrava nagon form av skadestand.
En skoterska varnad I ansvarsnamnden for saltdroppet.
Man har slagit av respiratorn for en pat med hoega pentotalkonc. I princip gar det att vinkla som att ett friskt barn kom in men lamnade sjh I en kista.
Med detta inlagg vill jag inte koera vidare i diskussionen in vad som verkligen hant. Jag vill fraga om ev skadestand. Min gisssning aer att foeraldrarna kan ha erhallit ett hemligt skadestand I utbyte mot tystnad. Aer detta mojligt? Kan nagon motbevisa teorin att foraldrarna erhallit ett skadestand.
Med ratt advokat och medflyt I medierna tror jag foraldrarna skulle kunna skapa en skepsis (eller t.o.m hat) mot detta sjh hos allmanheten. Jag undrar om sjh har sett likadant pa saken o koept sig ur den mojliga "public disgrace" som en langdragen skadestandsprocess kunde innebara.
Kan nagon motbevisa min teori att foraldrarna erhallit skadestand. (Ok det ligger I sakens natur att hemliga skadestand inte aer latta att pavisa.)
Du är ju fullständigt från vettet.
Först kastar du ur dig en hypotes från din fria fantasi för att sedan be andra att
motbevisa denna fantasi.
Vadan denna vurm för skadestånd?
Nog försökte dom skapa hat alltid. Och det kan man ju fortfarande se i denna
tråd som då och då får besök av diverse foliehattar med nya teorier som redan
avhandlats eller är omöjliga.
För övrigt så var Linnea för tidigt född. VÄLDIGT mycket för tidigt född. Det var väl
i princip så att hon inte fungerade själv utan livsuppehållande åtgärder till en början.
Det var alltså inte så att det kom in en frisk 3 månaders bebis som fick fel dropp,
hamnade i respirator för att sedan avlivas. Även om PCuri säkert skulle ha en del
invändningar angående det.