Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-05, 04:44
Medlem
Mitt livs bästa blowjob har jag fått från en katoy. Hen suger som en Champion, djupt, glömmer inte att suga kulor och vet hur man använder ett par stora sillisar samtidigt! Riktigt, riktigt bra teasemassage också.

Longballs
Citera
2014-01-05, 10:24
Bannlyst
Visst finns det fina katoyer på våra thaisalonger.....jag har själv smakat på en!
Citera
2014-01-05, 14:28
Medlem
mrmongers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Visst finns det fina katoyer på våra thaisalonger.....jag har själv smakat på en!

Samma här. Även om det inte riktigt är min grej var massagen riktigt bra och det som följde därpå var, måste jag erkänna, riktigt härligt och upphetsande
Citera
2014-01-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stickanboy
Irriterande när man ringer och bokar tid med en viss tjej, men när man väl kommer dit så finns hon inte där den tiden och som vanligt får man en mindre attraktivt äldre kvinna... Hur vanligt är detta att de gör lite som de vill, eller brukar tidsbokning med en viss tjej funka på andra salonger?

Tar gärna emot tips på snygga yngre tjejer, trött nu också på alla dessa oattraktiva kvinnor.

och du tog den mindre attraktive äldre kvinnan utan att blinka eller? Inte konstigt att de kan göra som de vill eftersom många kunder ändå inte verka ställa några krav på service!
Citera
2014-01-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag skulle önska att du fick träffa på en massös som på den här länken. Nu är det visserligen två japanesiskor i filmen, men det kan vi väl bortse från. Massösen är grym! Inte ens drottningen av England hade kunnat motstå en sån behandling. Se och njut!

http://xhamster.com/movies/1972083/f..._japanese.html

grymt bra klipp!

väldigt bra i instruktionssyfte oxå

men hatar censuren....
Citera
2014-01-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Jaha! Gjort alla Borås thaiställen, men måste tyvärr meddela att Borås har falerat totalt!
Inte ett enda vill dom erbjuda! Sitter lappar om att dom är seriösa och endast utför massage i nästan varenda dörr dessutom.

Hade mitt stamhak men samma där!

Får ta bilen till Göteborg framöver, synd då jag gillar spontanbesöken bäst.

och vad kan det bero på tror du?

förlåt om jag verkar grinig idag men den här världen är full av puckon
Citera
2014-01-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
och vad kan det bero på tror du?

förlåt om jag verkar grinig idag men den här världen är full av puckon

Håller med dej fullständigt, den siste idioten är inte född än tyvärr,,,,,,
Citera
2014-01-05, 16:55
Bannlyst
Om det skrevs lite mindre snaskiga porrnoveller här kanske dom förmanande lapparna vore onödiga.

I denna tråd grävs en potentiell massgrav.
Citera
2014-01-05, 17:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
grymt bra klipp!

väldigt bra i instruktionssyfte oxå

men hatar censuren....

Håller med om censuren, men man vänjer sig (tittar bara på japanesiskt). Kvalitéten uppväger dock.

Edit: Ja, bäste moderator. Jag vet att vi inte ska diskutera japanesiska p-rullar här. Ska inte upprepas.
Senast redigerad av KungensFrilla 2014-01-05 kl. 17:45.
Citera
2014-01-05, 22:16
Medlem
kpcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Det nämns då och då i tråden om möten med personer som misstänks för att vara kathoy. Men är det någon som faktiskt möt en kathoy på en massagesalong? Och som även gått längre än en massage? Eller för mycket skuldkänsla efteråt över att man har rörpulat? Så man bara vill glömma och inte lämna en recension?
Jag vet om en kathoy. Hon är muskulös och har själv sagt att hon är kille vid flera tillfällen. En gång böjde hon min penis in mellan mina ben och sa 'så här har jag min'. Har dock aldrig vågat gå längre än till hj, förutom en gång när hon överraskade mig med ett bj.
Citera
2014-01-06, 15:39
Medlem
Finns "fyrahansmassage" på prislistan innan eller är detta något man förhandlar om på plats? Så man vet till vilket ställe man ska gå till för att få sådant.
Citera
2014-01-06, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slick.Rick
Finns "fyrahansmassage" på prislistan innan eller är detta något man förhandlar om på plats? Så man vet till vilket ställe man ska gå till för att få sådant.

Ja. Tvåhands *2. Om det för tillfället råkar vara 2 massöser lediga för dej. Hur svårt kan det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in